מערכת סאונד לרכב

SoundChoholic

New member
מערכת סאונד לרכב

יש לי רנו קליאו חדשה ללא רמקולים כלל. יש ברשותי צ´יינג´ר ורדיו טייפ שולט של פיוניר בהספק של 35*4. יש לי גם מגבר סטריט סאונד של איי די אמ המוציא 2*150 המחובר לסאב 10" שבניתי. אני מחפש רמקולים לרכב והציעו לי לשים זוג קומפוננטים של אמ בי קווארט מקדימה וזוג פיוינרים מאחורה בשביל "צליל יותר היקפי". בחנות המליצו לי גם לשנות את המבנה של תיבת הסאב שלי. האם אני צריך מגבר בשביל האמ בי קווארט הקדמיים או שחיבור ליחידת הראש יעשה את העבודה ? והאם יש לך המלצות למגבר לסאב (אולי מגבר מונו?) וכך אוכל להשתמש במגבר שיש לי לרמקולים הקדמיים. ובכלל אם יש לך המלצות לקופיגורציה נכונה של המערכת. מקווה שלא בלבלתי לך יותר מידי בשכל. רונן שמחפש סאונד איכותי ברכב.
 

© DrorZi

New member
א. אתה תמיד מוזמן.

הנה מאמר שכתבתי ל IOL בזמנו אתה מוזמן לעיין. לגבי שינוי מבנה תיבה לסאב יכול להיות שהם צודקים, צריך לראות מה בנית, לכל סאב מותאמת תיבה אחרת. לגבי פיוניר מאחורה - לא בא בחשבון אם אתה שם MBQ מקדימה, זה כמו לקנות GTI ולשים לה צמיגים של אליאנס. לגבי ה MBQ, אין טעם להשתמש בהם ללא מגבר איכותי.
דרור זי, הגלגלים זה רק כדי לנייד את המערכת.
 

SoundChoholic

New member
תודה דרור

במקום לשרוף עוד 300 שקל על פיונירים אחוריים אני ישקיע במגבר לרמקולים הקדמיים. אני צריך מגבר שיש לו פרה אאוט נכון? כדי לחבר למגבר השני של הסאב. יש לך המלצות למגברים? המחיר כאן משחק תפקיד לא קטן כי האמ בי קווראט לא זולים. האמ בי קווארט הם תשעים וואט אר אמ אס כמדומני. תודה מקרב לב.
 

© DrorZi

New member
הנושא בעיתי

כי זו כמו עם הדוגמא עם האליאנס רק הפעם נדמיין מנוע של רנו קליאו ספורט ששמים לו אוקטן 87.... המגבר חייב להיות איכותי ואם ניתן לארגן מ USA המחירים שם ברצפה, ב 200 דולר אתה קונה מגבר איכותי מאוד, אלפיין או RF או אפילו פיוניר (במגברים הם לא רעים) אבל מגברים בארץ ב 500 ש"ח בלי אבא ובלי אמא ממש ממש לא מומלצים... רצוי שתשיג מגבר של כ 75-50 וואט RMS עם שני ערוצים לרמקולים האלה
דרור זי, שקיבל הצעה לבוא לנהל עסק להתקנות וסירב (ועדין מסרב) בתוקף.
 

© DrorZi

New member
מצפונית.

כי אני לא מסוגל למכור לאנשים חרא של ציוד כאילו זה "ה"דבר או לעשות התקנות מהירות ולא איכותיות כי אנשים פה רוצים הכל עכשיו אז אני לא מעוניין לעבוד בזה.
דרור זי, מובטל.
 

rigi

New member
בנושא הזה אני מסכים איתך

יש לנו כאלה פתיים בארץ שזה מכה.. ואם אתה כבר מבין...אז עושים עליך דאווינים. ואין כמעט מקומות איכותיים למע´ סאונד.
 

SoundChoholic

New member
מצאתי את הפתרון המושלם

אבא של חברה שלי טס לארה"ב חודש הבא והוא אמר שבשמחה הוא מביא לי ציוד. ביקשתי ממנו זוג פוקל (לא את היוטופיה כי אין לי אלף דולר) ומגבר רוקפורד פוסגייט.
 
למעלה