מערכת קצרצרה ביום שלישי בלילה:

יריב71

New member
מערכת קצרצרה ביום שלישי בלילה:

שקע שרבי אם אפיק רום יגרום להתחממות קלה ביום שלישי ובלילה יהפוך לשקע קפריסאי. ביום רביעי בבוקר -גשמים מקומיים. שוב קצת גשם בחמישי בלילה וזה כל הסיפור. השקעים ואפיקי הרום בים השחור ובתורכיה. כרגיל הסערה נשארת ב-168+, 144+. לא נורא, זה כנראה תקלה זמנית במודל (mrf), שתעבור מתי שהוא במאי, אולי קצת קודם.
 

אסף עטר

New member
למה אתה סתם מדכא את הפורום

הנה מפה מצורפת ליום שישי - נו, מה אתה אומר ? צפוי גשם או לא ? חוץ מזה עם ההיכרות שלי עם MRF דווקא שבת וראשון יהיו הסוערים ביותר
 

idansof

New member
יריב נוטה לסקפטיות, אם כי...

זכור שכל יום שעובר הוא לרעתינו...
 

cumulonimbus

New member
לדעתי יהיה מעניין כבר משלישי בבוקר

בשקעים שרביים המלווים באפיק רום יש בדרך כלל תופעות מעניינות עוד לפני שהשקע עובר אותנו. לדעתי כבר משלישי בבוקר יכולים להיות גשמים מקומיים פה ושם, ואולי אפילו ס.ר. בודדות, כל זה כמובן מעננות גבוהה ובינונית. תופעה כזו מאוד אופיינית לשקעים שרביים בחודש מרץ.
 

יריב71

New member
מסכים, השקע השרבי ביום שלישי מבטיח

קודם כל הוא לא יגרום לשרב, כיוון שהוא יעבור דרומית לאזורינו. דבר שני הוא מלווה באפיק רום די עמוק (מאפיין בדרך-כלל שקעים שרביים במרץ), מה שעשוי לגרום לכך שהעננות הבינונית (חזית חמה) שלפניו תהיה מפותחת. בכל מקרה כשאפיק הרום יגיע לאזורינו ביום שלישי בלילה תתפתח אפיקיות באזור קפריסין ואז תכנס עננות נמוכה עם גשמים. לגבי המערכת של MRF לסוף השבוע: לדעתי המודלים פחות או יותר מתכנסים לכך שהיא תתרכז בעיקר בתורכיה (השקע באזור הים השחור) ואנחנו בשוליים. אולי ירד גשם, כנראה בעיקר בצפון, הרבה רוח. אח"כ "פנטזיות" של MRF על 0 מע´ ב-850 מ"ב וכאלה- לא נראה רציני.
 

gadi116

New member
יריב:

הנה קישור לMRF של יוניסיס לחציו השני של יום חמישי - שים לב לכמויות האדירות שMRF צופה לצפון ולמרכז אני מניח שהוא יתמתן במקקצת אבל עדיין...
 

יריב71

New member
הלוואי והמפה תתגשם: ברקנל ו-EC מתונ

ים יותר וצופים שאפיק הרום יהיה צפוני יותר והשקע בקרקע בים השחור עם אפיק לים התיכון. בימים הקרובים נראה ל"איזו כיוון נושבת הרוח". כמו שאמר עידן, אני ספקן לגבי הדיוק במפות לטווח ארוך בכלל ובמיוחד של mrf.
 

gadi116

New member
ברנקל ו-EC השנה על הפנים(המשך בפנים

כך שאני דוקא יותר מאמין לMRF, דוקא הטווח ליום חמישי הוא לא רחוק וסך הכול המגמה היא חיובית , בימים הקרובים באמת נדע יותר.
 
למעלה