מפגש דובים בחוף געש, בשבת הקרובה

beargus

New member
מפגש דובים בחוף געש, בשבת הקרובה

אם יהיה מזג אוויר יפה, אז אני מציע שמפגש הדובים הבא ייערך בחוף געש, ביום שבת הקרוב (שזה יוצא 1 לאוקטובר). זה היום האחרון של שעון הקיץ, לפני שעוברים לשעון חורף. להיפגש בסאונה אפשר תמיד, ובמהלך החורף, בלי שום הגבלה או בעיה. אם יהיה יפה בשבת - לא חבל שלא לנצל את זה לפיקניק דובי על חוף הים? מי בעניין???
 

נערים

New member
היי אני צריך טרמפ =)

היי אנשים ממ אם יש טרמפ מב"ש לחוף געש אני אשמח להצטרף אני בן 21 מהדרום מקווה שיהיה כייף ועליז
 

bears4fun

New member
מפגש דובים בגעש, בשבת הקרובה - 1/10/11

* מי: דובים גאים, צ'אביים, שמנמנים, שרירניים וחובביהם. * מה: מפגש חברתי - פיקניק דובי. על חוף הים. אנא הצטיידו בשמיכות, מגבות, אוכל, שתייה ומשחקי חוף לבחירתכם. * מתי: יום שבת הקרוב, ה-1 באוקטובר 2011, החל משעות הצהריים ועד לאחר השקיעה. חשוב לזכור!!! קיומו של המפגש מותנה, כמובן, במזג אוויר יפה. הודעות ועדכונים יתפרסמו כאן בפורום, על פי הצורך. * איפה: חוף געש. מי שמעוניין להציע טרמפ, או מי שזקוק לטרמפ על מנת להגיע - מתבקש להשאיר הודעה בפורום כאן בפורום. תודה. שנה טובה לכולם, וחג שמח!!
 

bears4fun

New member
בחוף למטה

אני מציע שאחרי הירידה - לפנות ישר צפונה (ולא דרומה). אחרי כמה מטרים יש רצועת חוף חולית, ולא סלעית, שאפשר ונעים לשבת שם. וגם, יחסית, תהיה יותר פרטיות מאשר בקטע הדרומי יותר, שבו בדרך כלל כולם מתרכזים. כאמור - במידה ומזג האוויר יאפשר. כרגע, על פי התחזית, צפוי גשם מקומי מחר לאורך החוף.
 
למעלה