מפגש מתי כספי

s h i s h a

New member
מפגש מתי כספי

עם כל הרצון הטוב לארגן מפגש ולעדכן את כולם, אני חייבת לציין שמבחינתי הדבר הפך למטרד: נעזוב את העובדה שהמייל שלי הועבר בתחילה לאנשים שאני לא מכירה (שגם זה לא בסדר, אבל הדבר כבר נעשה), אך לקבל בנוסף אינסוף מיילים - ממש לא נראה לי. אולי זה נראה לאותם אנשים משעשע, אבל צר לי, המייל שלי הוא כמו הפלאפון שלי וזה גובל בהטרדה. יש לי מספיק דברים חשובים להתעסק איתם מאשר למחוק את אותם המיילים. אתם יכולים לומר שאני מגזימה ברגשותיי, אבל זה מה שאני מרגישה. להבא, אני מניחה שאם אקרא בפורום על תכנון מפגש כלשהו, ואולי ארצה להגיע, אני חושבת שאדע למי לפנות ואין ספק שאעדיף לברר ביוזמתי מאשר לקבל מיילים מאנשים שאין לי מושג מיהם (גם אם בתחילה כוונתם הייתה טובה). עצוב יותר היה לראות שחבר בפורום רשם שהדבר הופך למטרד, אך לא נראה שזה הפריע למישהו. בכל אופן, מקווה שלהבא דברים יתנהלו בצורה יותר ראויה. תהנו במפגש.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שלחתי לך מסר

ונקודה קצרה למחשבה: איך לדעתך אמור להרגיש מישהו שמנסה לארגן משהו, מתחנן לתגובה (גם שלילית זה לגיטימי, אבל תגובה, אות חיים!) ונשאר באוויר, כי אנשים פשוט מתעלמים, והוא אפילו לא יודע אם הם קיבלו את המידע, ושולח שוב כי אם לא עונים אולי לא קיבלו, ואז בסופו של דבר התגובה היחידה מהם היא "תפסיקו להטריד"...?
 

s h i s h a

New member
שלחתי מסר בחזרה

ותגובה קצרה: כמו שציינתי במסר, כאשר נכנסתי לאימייל וראיתי בבת אחת מעל 8 מכתבים שעסקו בשיחות התכתבות שהכילו מילה או שתיים, כמובן שהדבר לא עורר בי חשק לקרוא, וגם אין לי זמן מיותר לכך, ולכן מחקתי את כולם בלי להגיב. מצטערת אם זה פגע בך, אבל כך אני נוהגת בעיקר שאני רואה כתובות לא מוכרות - לא מייחסת לכך חשיבות ובמקרה זה גם לא רצינות (שהרי לא אתחיל לנבור בין כולם ולחפש היכן נמצא המייל המשמעותי). ממליצה להבא להשתמש יותר בפורום (שהרי בשביל זה הוא קיים). ניתן היה לפרסם הודעה נוסח "אשמח לדעת אם מישהו לא קיבל את הודעה X" וכו'. זוהי דעתי. יחד עם זאת, אני עדיין מעריכה את הרצון לארגן מפגש.
 
למעלה