מפגש עם דניאל בלס בפורום אתאיזם

no problem

New member
מפגש עם דניאל בלס בפורום אתאיזם

מחר, יום שבת, 21:30 יתקיים מפגש עם דניאל בלס בפורום אתאיזם. שרשור השאלות כבר הותחל שם.
 

no problem

New member
להזכירכם,

דניאל בלס בפורום אתאיזם עוד קצת פחות משעתיים.
 

Trance O Matic

New member
מצפה בכיליון עיניים...

!! למרות שאני נגד זה !! יהיה נחמד להעביר כמה שעות אינטנסיביות ...
 
אני כבר התייאשתי ממנו מהרגע הראשון

כשקישורים אינם מועילים, ואני נאלץ לחנוק את הפז``ם בכמליון ביתים. [בינתיים אני גולש דרך מודם של אוראנג עד שאתחבר] בציטוט המקורות, ולבסוף זה בא ודוחה אותי בקנה. ואין פלא שהפטרתי לעברו, שכמדומני כבודו לא עיין בדברי הרמבם במורה.
 

Lucy Wiggin

New member
עד עכשיו הוא סילף את דבריו של סטיבן גולד

טען שאונס של גבר חמור יותר מאונס של אישה, שהשואה קרתה בגלל מתבוללים, ומי יודע מה עוד. אני מאוכזבת - אם זה הטוב ביותר שיש למחבתי"ם להציע, הרי שאין כאן הרבה אתגר.
 

rachel437

New member
העין השלישית

הוא סיפר פעם על החוויות שלו, כיצד הוא דיבר עם אדם מת וכיצד הוא הצליח לצאת מגופו בעזרת העין השלישית. רצינו לשמוע קצת יותר פרטים על הסיפורים האלו, אבל משום מה הוא סרב. חבל.
 

רון סי

New member
הם לא רוצים לשמוע

הם רוצים להתווכח, לגנות ולנסות להשפיל את מי שיש לו דעה שונה משלהם. לפני הרבה שנים הביא אותי הגורל לסמינר לחוזרים בתשובה, שנמשך שבוע שלם. כבר ביום השני ניגש אלי אחד המנחים, ושאל אותי איך הגעתי לסמינר. מהר מאד התברר מהשיחה שאינני מתאים למקום, וזאת לדעתו של המנחה. כדי שהחזרה בתשובה תעבוד, צריך מהצד השני מוכנות בסיסית להקשיב, וללמוד, תוך הענקת יחס של כבוד הן לחומר, הן למי שמעביר אותו. זה בדיוק כמו בבית ספר או באוניברסיטה. אי אפשר ללמד את מי שרק רוצה להתווכח. מאחר ולי לא היתה מוכנות הקשבה כזו, המנחים ציינו בפני שאולי מוטב שאנסה את מזלי בהשקפה אחרת, לא היהדות הדתית. החזירו לי את הכסף ששילמתי (עבור לינה ואוכל, קיבלתי בחזרה את כל הכסף, כולל עבור הימים שכבר שהיתי שם), ועזבתי. מנחים אלה (של ערכים) עבדו נכון. לדעתי המחב"ת המסויים הזה לא עובד נכון, והוא מבזבז את זמנו וכוחו בפורום אתאיזם.
 

rachel437

New member
לרון יש חוש הומור

קצת מצחיק לשמוע את זה מבן אדם שכל מטרתו זה להתווכח.
 

רון סי

New member
הנה דוגמה למה שהם רוצים

רחל מדגימה באופן שוטף מה היא וכחנות אמיתית. לא ממש משנה לה מה נושא הויכוח, העיקר שהיא תגיד משהו. נו, רחל, תגידי עוד משהו.
 

rachel437

New member
הנה דוגמה למה שהם רוצים

מעניין מדוע כמעט כל מי שמתווכח איתך, מגיע למסקנה שאתה טרול. מתי שאמצא לנכון אגיב. אבל אני מתפלאת עליך, הבטחת כבר כמה פעמים שלא תגיב לדבריי, ומידי פעם קשה לך להתאפק, אני מבינה שטרול זאת מחלה קשה.
 

רון סי

New member
וכמובן היא אמרה משהו...

בכוונה לא הצעתי שתגידי משהו חכם, וטוב שלא הצעתי, משום שאז בודאי לא היית יכולה להגיד עוד משהו. אז בואי תגידי עוד משהו. כולנו מצפים למוצא פיך.
 

קלייטון.ש

Well-known member
ה ../images/Emo191.gif שוב תוקפת

יחיד שאני רואה זה את. שאין לך מה לענות את תוקפת אישית. אחר כך בוכה.
 
דוקא צבי ענבל

היה מצליח להתמודד אפילו עם גדולי המתריסנים. בעבר התפלחתי להרצאותיו במסווה של חילוני.
 

רון סי

New member
תראה, יש הבדל ברור

בין מעמד של הרצאה פרונטלית, לדיון בפורום. בהרצאה פרונטלית יכול המרצה לעשות שימוש בכלי הבעה נוספים מעבר לטקסט עצמו. טון דיבור, שפת גוף, מתודת הדיון (למשל קטיעת דבריו של המתריס, שימוש בטון מזלזל כלפיו, וכדומה). בפורום אין את זה. אני משוכנע שגם צבי ענבל לא היה מצליח בפורום אתאיזם במיוחד.
 
ודאי שלא

אך מדובר במרצה שהכין שיעוריי בית, כולל הרב מוטי אלון. ושני המרצים הללו, ניכרים כבקיאים בארון הספרים היהודי. ובפרט מוטקע
 

Lucy Wiggin

New member
כל טענה בקשר לאבולוציה שלא מופיעה

ב'ט"ו תשובות להבלים בריאתניים' http://www.hofesh.org.il/articles/science/creationist.html זה תרגום לרשימה של סיינטיפיק אמריקן מ2002
 
למעלה