מפה ברורה יותר

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
מפה ברורה יותר
כל התיקונים נעשו, והנה אני מנסה גרסה עם מפת בסיס פשוטה יותר (לקח קצת מאמץ ב-Paint.net לפשט את מפת הבסיס). אני מקווה שהדבר ירצה את עמית! אני לא חושב שכדאי להוריד את האותיות של קווים מקומיים, והכנסתן לסוגריים יגרום לסירבול יתר ויתפוס יותר מקום. מה אחרים חושבים? סקר?
אגב שקלתי להכניס קווים שאינם מבצעים העלאה/הורדה לסוגריים (כגון קו 149 עד צפון ת"א), אבל לא הספיק לי השטח.
 

Ccyclist

Well-known member
מפה ברורה יותר
כל התיקונים נעשו, והנה אני מנסה גרסה עם מפת בסיס פשוטה יותר (לקח קצת מאמץ ב-Paint.net לפשט את מפת הבסיס). אני מקווה שהדבר ירצה את עמית! אני לא חושב שכדאי להוריד את האותיות של קווים מקומיים, והכנסתן לסוגריים יגרום לסירבול יתר ויתפוס יותר מקום. מה אחרים חושבים? סקר?
אגב שקלתי להכניס קווים שאינם מבצעים העלאה/הורדה לסוגריים (כגון קו 149 עד צפון ת"א), אבל לא הספיק לי השטח.
מפה יפה, אבל רק ל"תחנת" יצחק שדה יש קו רוחב
מה שהמפה המעולה של אלן חושפת היא שהתחנה היחידה על האיילון שהרפורמה נתנה לה קטע מרכזי של מזלג בכיוון מזרח-מערב היא ההכנה לתחנה ביצחק שדה. עובר שם מזלג 39-139-239 הקווים האלכסוניים מת"א מרכז (18) ומההגנה (104,204) הם לעג לרש ככל שזה נוגע לנוסע הבינעירוני כי במקום ליסוע מהאיילון לים הנסיעה שלו בתוך העיר מוכפלת ראשית מבחינת המרחק שהאלכסון חייב לעבור, ושנית מבחינת הפקקים.
 

alantan

New member
מפה יפה, אבל רק ל"תחנת" יצחק שדה יש קו רוחב
מה שהמפה המעולה של אלן חושפת היא שהתחנה היחידה על האיילון שהרפורמה נתנה לה קטע מרכזי של מזלג בכיוון מזרח-מערב היא ההכנה לתחנה ביצחק שדה. עובר שם מזלג 39-139-239 הקווים האלכסוניים מת"א מרכז (18) ומההגנה (104,204) הם לעג לרש ככל שזה נוגע לנוסע הבינעירוני כי במקום ליסוע מהאיילון לים הנסיעה שלו בתוך העיר מוכפלת ראשית מבחינת המרחק שהאלכסון חייב לעבור, ושנית מבחינת הפקקים.
את אלנבי עוברים ב-10 דקות
האלכסון שלו זאת לא בעיה. גם את ארלוזורוב עוברים במהירות.
 

ravkav123

New member
סליחה, לא ארלוזורוב אלא שאול המלך
לאלן שתי הערונתנת קטן
א. היכן קווי לילה לצעירים ? http://www.kav-layla.co.il/ ב. שאני מסתכל על מפה .וטמחפש קו שמגיע ממוצא ליעד אני לא רואה כתובת כלשהו .אז איך אדע היכן קו עובר לרחוב כלשהו וחוץ מיזה באופן כללי כל כבוד על היוזמה שאתה מכין לנו ונזכרתי בזה .אתה יכול לפנות לגורמים שדפיסו את זה ויחלקו בחינם לטובת נוסעים ,הרי מדינה ישראל רוצה שעם ישראל יעדיפו את תחבורה ציבורית
 

ravkav123

New member
לאלן שתי הערונתנת קטן
א. היכן קווי לילה לצעירים ? http://www.kav-layla.co.il/ ב. שאני מסתכל על מפה .וטמחפש קו שמגיע ממוצא ליעד אני לא רואה כתובת כלשהו .אז איך אדע היכן קו עובר לרחוב כלשהו וחוץ מיזה באופן כללי כל כבוד על היוזמה שאתה מכין לנו ונזכרתי בזה .אתה יכול לפנות לגורמים שדפיסו את זה ויחלקו בחינם לטובת נוסעים ,הרי מדינה ישראל רוצה שעם ישראל יעדיפו את תחבורה ציבורית
חסר קווים שעוברים ליד הבית שלי בנאות רחל
קווי ירושלים רמלה 406,144,404 קו 2,2א' *ההערה: על מנת שרצה לעזטור לנו כדאי שתצרף גם כתובות מדויקות למשל כל הכתובות ברמת אביב ,חולון כדי להקל את הנוסעים לדעת איך ומה לנסוע בקו לדוגמא באתר דן מפת מרכז תל-אביב http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=22&pageId=640
 

alantan

New member
חסר קווים שעוברים ליד הבית שלי בנאות רחל
קווי ירושלים רמלה 406,144,404 קו 2,2א' *ההערה: על מנת שרצה לעזטור לנו כדאי שתצרף גם כתובות מדויקות למשל כל הכתובות ברמת אביב ,חולון כדי להקל את הנוסעים לדעת איך ומה לנסוע בקו לדוגמא באתר דן מפת מרכז תל-אביב http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=22&pageId=640
מן הסתם קווים שעוברים 3-4 פעמים ביום אינם
נכללים. קווים כאלה בכלל לא נספרים אצלי בתור קווים שמישהו ירצה להשתמש בהם אם הוא לא משתמש קבוע (יומם). משתמש קבוע לא כל כך צריך מפה. את קו 2 במתכונתו הקודמת (ללא הפיצול ל-2א) הייתי מכניס. מאז הפיצול התדירות הנפרדת של 2 ו-2א אינה מספיקה בשביל להכליל אותם.
 

ravkav123

New member
מן הסתם קווים שעוברים 3-4 פעמים ביום אינם
נכללים. קווים כאלה בכלל לא נספרים אצלי בתור קווים שמישהו ירצה להשתמש בהם אם הוא לא משתמש קבוע (יומם). משתמש קבוע לא כל כך צריך מפה. את קו 2 במתכונתו הקודמת (ללא הפיצול ל-2א) הייתי מכניס. מאז הפיצול התדירות הנפרדת של 2 ו-2א אינה מספיקה בשביל להכליל אותם.
 

alantan

New member
לאלן שתי הערונתנת קטן
א. היכן קווי לילה לצעירים ? http://www.kav-layla.co.il/ ב. שאני מסתכל על מפה .וטמחפש קו שמגיע ממוצא ליעד אני לא רואה כתובת כלשהו .אז איך אדע היכן קו עובר לרחוב כלשהו וחוץ מיזה באופן כללי כל כבוד על היוזמה שאתה מכין לנו ונזכרתי בזה .אתה יכול לפנות לגורמים שדפיסו את זה ויחלקו בחינם לטובת נוסעים ,הרי מדינה ישראל רוצה שעם ישראל יעדיפו את תחבורה ציבורית
סוגי מפות
מפה סטטית מטבעה אינה יכולה להראות את כל המידע האפשרי, וצריך להתפשר על מנת שהמידע יעבור באופן ברור. מפה זו מיועדת להתמקד בקווים בעלי תדירות של עד 25 ד' בשעות היום, עם הדגשה של קווים תדירים יותר מפעם ברבע שעה. כלומר, קווים שלא צריך להצטייד בלו"ז על מנת להשתמש בהם. קווי הלילה מצדיקים מפה נפרדת, ומפה כזו הופקה בשעתו על ידי איליה (אאל"ט). לא כל כך ברורה לי ההערה השניה. מה העניין עם כתובות? מדובר במפה... אגב, לעומת מפות קודמות של גוש דן, מפה זו קטנה (יחסית). שוב, אשמח אם מישהו ירים את השרביט ויפנה לגורמים (אם הוא מכיר). לחלופין, אם יפנו אליי גורמים, אשמח לשתף פעולה בהפקה כזו.
 

ravkav123

New member
סוגי מפות
מפה סטטית מטבעה אינה יכולה להראות את כל המידע האפשרי, וצריך להתפשר על מנת שהמידע יעבור באופן ברור. מפה זו מיועדת להתמקד בקווים בעלי תדירות של עד 25 ד' בשעות היום, עם הדגשה של קווים תדירים יותר מפעם ברבע שעה. כלומר, קווים שלא צריך להצטייד בלו"ז על מנת להשתמש בהם. קווי הלילה מצדיקים מפה נפרדת, ומפה כזו הופקה בשעתו על ידי איליה (אאל"ט). לא כל כך ברורה לי ההערה השניה. מה העניין עם כתובות? מדובר במפה... אגב, לעומת מפות קודמות של גוש דן, מפה זו קטנה (יחסית). שוב, אשמח אם מישהו ירים את השרביט ויפנה לגורמים (אם הוא מכיר). לחלופין, אם יפנו אליי גורמים, אשמח לשתף פעולה בהפקה כזו.
מנסיוני שאני עברתי בזמנו כל יום בקו 173
דרך פנורמה כראיתי כל יום עסק דפוס עמנואל אז קח קישור שלו ובהצלחה .(אני לא מתערב ולי אין שום קשר להתערבות) http://www.em-print.co.il/services.asp עמותות שונות שאולי יכלו לעזור לך (אאל"ט). http://www.guidestar.org.il/Charity-Profile.aspx?CCReg=580481059 חסויות http://www.milla.co.il/64085/גיוס-חסויות
 

alantan

New member
מנסיוני שאני עברתי בזמנו כל יום בקו 173
דרך פנורמה כראיתי כל יום עסק דפוס עמנואל אז קח קישור שלו ובהצלחה .(אני לא מתערב ולי אין שום קשר להתערבות) http://www.em-print.co.il/services.asp עמותות שונות שאולי יכלו לעזור לך (אאל"ט). http://www.guidestar.org.il/Charity-Profile.aspx?CCReg=580481059 חסויות http://www.milla.co.il/64085/גיוס-חסויות
תודה אבל אני חושב שאשאיר את הטרחה הזו
למישהו אחר, אני אתעסק עם הכנת חומר הגלם.
 

Ccyclist

Well-known member
את אלנבי עוברים ב-10 דקות
האלכסון שלו זאת לא בעיה. גם את ארלוזורוב עוברים במהירות.
מהמרכזית הישנה היה מדובר בנסיעה ארוכה בקו 4.
היתה לי דודה-רבא ליד שנקין, אני זוכר מה זה היה לנסוע למרכזית החדשה ומשם לעלות את אלנבי לצומת שנקין-קינג ג'ורג' - עניין של 15-20 דקות לפחות. פעם ירדתי ממונית שירות במסגר / יצחק שדה , והלכתי משם לצומת שנקין / אלנבי בפחות מ15 דקות. האלכסון הוא בפירוש יעיל פחות מקו מזרח-מערב. אני בטוח שאוטובוס תדיר מת"א השלום יכול להגיע לאופרה ב10 דקות או פחות, בעוד האלכסון מת"א ההגנה או מת"א מרכז לא יגיע לשם בפחות מ20.
 
מהמרכזית הישנה היה מדובר בנסיעה ארוכה בקו 4.
היתה לי דודה-רבא ליד שנקין, אני זוכר מה זה היה לנסוע למרכזית החדשה ומשם לעלות את אלנבי לצומת שנקין-קינג ג'ורג' - עניין של 15-20 דקות לפחות. פעם ירדתי ממונית שירות במסגר / יצחק שדה , והלכתי משם לצומת שנקין / אלנבי בפחות מ15 דקות. האלכסון הוא בפירוש יעיל פחות מקו מזרח-מערב. אני בטוח שאוטובוס תדיר מת"א השלום יכול להגיע לאופרה ב10 דקות או פחות, בעוד האלכסון מת"א ההגנה או מת"א מרכז לא יגיע לשם בפחות מ20.
מנסיון של 10 נסיעות בחודש האחרון
קו 104 מהיכל נוקיה ועד לאלנבי/בלפור (בסמוך לשנקין) - בין 13 דקות בשעות השפל ל-18 דקות בשעות השיא. חייב לציין שהנסיעה של מזלג 4 דרך לוינסקי/העלייה וההימנעות מכניסה לתחנה הישנה (סולומון, מקווה ישראל, כיכר המושבות) חוסכת זמן נסיעה יקר.
 

Ccyclist

Well-known member
מנסיון של 10 נסיעות בחודש האחרון
קו 104 מהיכל נוקיה ועד לאלנבי/בלפור (בסמוך לשנקין) - בין 13 דקות בשעות השפל ל-18 דקות בשעות השיא. חייב לציין שהנסיעה של מזלג 4 דרך לוינסקי/העלייה וההימנעות מכניסה לתחנה הישנה (סולומון, מקווה ישראל, כיכר המושבות) חוסכת זמן נסיעה יקר.
מהשלום לכרמלית כמה יקח? 10 דקות מינוס?
מההגנה למלונות הדולפינריום? מהאוניברסיטה לשדה דוב? שמתי לב ש 61-161 עושים את הפיזור הזה מרכבת מרכז למרינה, כמה זמן לוקח להם? את אותו העיקרון יש להחיל על שלושת התחנות האחרות. לנוסע בינעירוני שהגיע לת"א מגיע פיזור מהיר יותר בתוך העיר. אם לא היו רחובות רוחב הייתי מקבל את האלכסונים, אבל העובדה היא שישנם רחובות כאלו וניתן ליצור פיזור מהיר יותר ויעיל יותר. הנוסע הבינעירוני כבר עשה נסיעה בתוך עירו לתחנת הרכבת, ונסיעה ברכבת לתל אביב.
 

amit1270

New member
מפה ברורה יותר
כל התיקונים נעשו, והנה אני מנסה גרסה עם מפת בסיס פשוטה יותר (לקח קצת מאמץ ב-Paint.net לפשט את מפת הבסיס). אני מקווה שהדבר ירצה את עמית! אני לא חושב שכדאי להוריד את האותיות של קווים מקומיים, והכנסתן לסוגריים יגרום לסירבול יתר ויתפוס יותר מקום. מה אחרים חושבים? סקר?
אגב שקלתי להכניס קווים שאינם מבצעים העלאה/הורדה לסוגריים (כגון קו 149 עד צפון ת"א), אבל לא הספיק לי השטח.
תודה רבה ושוב

חשבת שתצליח לרצות אותי?
בלי להיכנס לסוגיית האותיות, לא הבנתי למה פישטת את מפת הרקע כל כך, עד כדי היעלמות וקטיעת רחובות. הכל נהיה אפור כזה... אני מעדיף את הרקע הישן.
 

alantan

New member
תודה רבה ושוב

חשבת שתצליח לרצות אותי?
בלי להיכנס לסוגיית האותיות, לא הבנתי למה פישטת את מפת הרקע כל כך, עד כדי היעלמות וקטיעת רחובות. הכל נהיה אפור כזה... אני מעדיף את הרקע הישן.
ידעתי שלא תתרצה!
קשה לרצות לקוחות קשים... את מפת הרקע אני יכול לשפצר, לא רציתי לבזבז זמן רב מדי על שיפצור לפני שהחלטתי באיזו מפה להשתמש. אני חושב שהרקע הזה מבליט את הקווים, שזה דבר חשוב. עם הרקע הקודם, קשה לראות את הצורה של הרשת, ויש המון הפרעות, כמו גבולות מוניציפליים, שמות של שכונות (לפעמים כתובים הפוך) וכדומה, והרחובות צבעוניים ומפריעים בעין.
 

amit1270

New member
ידעתי שלא תתרצה!
קשה לרצות לקוחות קשים... את מפת הרקע אני יכול לשפצר, לא רציתי לבזבז זמן רב מדי על שיפצור לפני שהחלטתי באיזו מפה להשתמש. אני חושב שהרקע הזה מבליט את הקווים, שזה דבר חשוב. עם הרקע הקודם, קשה לראות את הצורה של הרשת, ויש המון הפרעות, כמו גבולות מוניציפליים, שמות של שכונות (לפעמים כתובים הפוך) וכדומה, והרחובות צבעוניים ומפריעים בעין.
אני מקווה שיש דרגת ביניים...
תראה איך נהר הירקון הגועש הפך במפה המפושטת לזרזיף מקוטע, כמעט בלתי-נראה.
 

ronatd

New member
מפה ברורה יותר
כל התיקונים נעשו, והנה אני מנסה גרסה עם מפת בסיס פשוטה יותר (לקח קצת מאמץ ב-Paint.net לפשט את מפת הבסיס). אני מקווה שהדבר ירצה את עמית! אני לא חושב שכדאי להוריד את האותיות של קווים מקומיים, והכנסתן לסוגריים יגרום לסירבול יתר ויתפוס יותר מקום. מה אחרים חושבים? סקר?
אגב שקלתי להכניס קווים שאינם מבצעים העלאה/הורדה לסוגריים (כגון קו 149 עד צפון ת"א), אבל לא הספיק לי השטח.
אני חושב שכדאי
אני חושב שכדאי לסמן באופן בולט מקומות שכדאי לעשות בהם החלפה. בכל מערכת רצינות, כמו ה- S-Bahn של המבורג או ה- MBTA של בוסטון, יש 2 או 3 תחנות שידועות בתור תחונת שהרבה קוים עוברים בהם, ומומלץ לעשות בהם החלפה. אני למשל לא הצלחתי למצוא מידע, לא באתר של Busline ולא באתר של tahbura.wordpress איך מגיעים מנקודה x לנקודה y. למשל, איך אני מגיע מאציטדיון בלומפילד לקריה האקדמית אונו? (בקרית אונו)? איך אני מגיע ממוזיאון הילדים בחולון למרכז הבמה בגני תקוה? איפה אני מחליף? אתגרים שכדאי לחשוב איך פותרים אותם. דוד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה