מפלגות השקר הגדול...

mcc77

New member
מפלגות השקר הגדול...

"לפיד: "שנתיים נלחמנו בשחיתות; יש עתיד לא חלק מהשיטה"" גלובס היום.


אתה נלחמת על שיוויון בנטל, אתה עשית הפרד ומשול למחאה החברתית שהייתה במקורה נגד הטייקונים והשחיתות והתחלת לדבר על שיוויון בנטל במובן של חרדים וצבא...
אנחנו, עם ישראל, דיברנו על על כך שכל הנטל של המשק נופל על עם ישראל ורק הטייקונים (כדוגמאת שרי אריסון- אותה פירסמת, יצחק תשובה, עידן עופר ואודי אנג'ל שאצלהם עבדת בערוץ-2. ישי דוידי שתרם לך וכמובן נוני מוזס שאצלו כתבת וכו'..) נהנים מפירות המשק. לראיה, רק בשבוע שעבר נלחמת לטובת תשובה יצחק בעיתון של נוני...
"לפיד תוקף את החלטת גילה: "אני לא אוהב שמדינה חוזרת בה מהסכמיה" כלכליסט.
אותו תשובה שפינה את תושבי גבעת עמל שהמדינה בזמן היותך שר האוצר- בגדה בהם.

"שושנה וזכריה מגילה גרו בשנות ה-40 בדירה שכורה בשכונת התקוה, שבה היתה מחביאה שושנה מצבורי נשק ותחמושת עבור ההגנה. עם קום המדינה, ארגון ההגנה הבטיח לספק לה ולכמה מעמיתיה בית, וכך הגיעו בני הזוג לגבעת עמל ב', אז היא היתה כפר ערבי נטוש ששמו ...ג'מוסין. הבחירה בג'מוסין לא היתה מקרית: זה היה אחד האזורים בהם התמקמו חברי ההגנה וירו לעבר כפרים ערביים סמוכים כמו שיך מונס, רמת אביב היום." דה מרקר.

נכון, כמו הקיבוצים.

"יש לי מכתב שמראה כי אמא שלי קיבלה את הבית מההגנה. ההגנה תימרצה אנשים לבוא לגבעה כדי שהערבים לא יחזרו לבתים שלהם", מספרת ברכה מגילה, בתה של שושנה, שנולדה בשכונה לפני 56 שנה. "אז זה היה חור, אף אחד לא רצה לבוא לגור כאן". דה מרקר.

נכון, כמו הקיבוצים.

מה שקרה אחרי זה לא מעניין.
מה שכן מעניין.
שתושבי גבעת עמל באזשהו שלב, הוגדרו כפולשים.
תושבי הקיבוצים לעומת נחשבו למלח הארץ, בוני ומקימי הארץ. נהנו מתקציבים ששיפרו את אייכות חייהם, ואפילו זכו לתספורת של 20 מליארד שקל שנקלעו לקשיים.

עדיף שתשתוק מר לפיד.
כל מילה שלך תהפוך את החרב לכיוון שלך.
מר לפיד, חשוב שתדע, שאת התגובה הנ"ל והרצ"ב אני לא יכולה לכתוב בדף הפייסבוק שלך וזאת בגלל חסימה משנת 2012.. אני מניחה שאתה מעדיף את חבורת החנפים..
 

mcc77

New member
דמיון מודרך..

תחשבו על יאיר לפיד. הוא הבן של טומי לפיד. טומי לפיד היה עיתונאי. כשיאיר לפיד התגייס לצבא הוא התגייס לעיתון במחנה ושימש ככתב. כפי שאתם בטח יודעים הרבה צעירים שיש להם תשוקה לעיתונאות מאוד רוצים להתקבל לעיתון במחנה. סביר להניח שיש תנאי קבלה לעיתון במחנה. יאיר לפיד, למרות שאין לו תעודת בגרות הוא התקבל, סביר להניח שהיו עוד מועמדים במחזור של יאיר לפיד שלא התקבלו למרות שעל בטוח היה להם תעודת בגרות. במקרה אחר לא הייתי מלינה על העניין כי הרבה פעמים תעודת בגרות אינה מעידה על כישורים. יכול אדם שאין לו תעודת בגרות והוא הרבה יותר אינטלגנט מאדם שיש לו תעודת בגרות, היום כבר למדו את העניין ומבטלים אותה. כאמור לא הייתי מלינה על העניין אם לא היה מדובר בבנו של טומי לפיד העיתונאי. אם יאיר לפיד לא היה בנו של טומי לפיד, סביר להניח שלא היה מתקבל לעיתון במחנה, סביר להניח שלא היה מגיש תוכנית אירוח, סביר להניח שלא היה קריין חדשות, סביר להניח שלא היה שר אוצר. את דרכו של יאיר לפיד מישהו סלל. למשעולי חייו של יאיר לפיד אין כל קשר לכשרונו. ואם כך הדבר, זה אומר שבעוד עשרים שנה נראה את בנו של יאיר לפיד שר בממשלה של הבן של הבן נתניהו. אבל תחשבו יותר עמוק.. אדם שנבחר בגלל מוצאו ולא בגלל כשרונו, סביר להניח שיהיה מנהיג חרא...ועוד נקודה למחשבה, האנשים שמתנגדים לאפליה מתקנת בהקשר למזרחים מסיבה שאדם צריך להיבחר בשל כשרונו ולא בשל מוצאו, חייבים להתנגד ליאיר לפיד שנבחר לעיתון במחנה בשל מוצאו.
 

mcc77

New member
ואם עסקיינן בכת האחים...

אתה בדיוק כמו אחיך- שקר.

קצת לפני מלחמת צוק איתן התנגד נפתלי בנט לחוק העסקה ישירה.

משמע,
נפתלי בנט בגד בבורא עולם.
העסקת עובדים דרך קבלן כח אדם היא העסקה שהקבלן לוקח חלק משכר העובד שניתן לו ע"י המעסיק.
מדובר בסוג העסקה שהיא עושק שכר שכיר .

ולמה בגידה בבורא עולם.

יש מצוות ואיסורים בתורתיינו הקדושה בהן מוזכר שמו של בורא עולם לאחר המצווה או האיסור כמורה על המצווה או האיסור.
יש מצוות שלא מוזכר לאחריהן שמו.
וזה מלמד אותנו שיש מצוות ואיסורים שהעובר עליהם בוגד בבורא עולם.
וכך האיסור על עושק שכר שכיר. ...

נבחר ציבור, מנהיג, שלא מתנגד להעסקת עובדי קבלן בפוגעו בשכיר, למעשה בוגד בבורא עולם.

הפגיעה באדם בדרך זו היא קריאת תיגר על בורא עולם. יש פה הפעלת כח על אדם שסותרת את עליונותו הבלעדית של בורא עולם.
משמע- מעשה פרעה.

יהודי אמיתי יודע את זה.
עושק שכר שכיר זאת עברה חמורה מאוד. מאוד מאוד מאוד.

וּבְעֹשְׁקֵי שְׂכַר-שָׂכִיר אַלְמָנָה וְיָתוֹם וּמַטֵּי-גֵר, וְלֹא יְרֵאוּנִי--אָמַר, יְהוָה צְבָאוֹת. מלאכי ג'.

בדף הפייסבוק של אילת שקד מהבית הערלי (אני לא מוכנה לקרוא להם הבית היהודי, הם מבזים את היהדות) היא קוראת לבוא לעזור למפוני גבעת עמל.
וזאת לפני הבחירות, בעת מסע הבחירות..

אחרי הבחירות אילת שקד ומפלגתה כנראה (אני לא נביאה - ניתוח רצף פעולות הגיוני..) לא יתנגדו כפי שלא התנגדו לפני מסע הבחירות לגורם הבעיה- תשובה יצחק.
הם גם לא יציעו עזרה לזוג הירושלמים שעובדים ב3 משרות דרך קבלן כח אדם שפונו מבייתם בגלל בעיה כלכלית.
ברור לכולנו שהבעיה של עם ישראל הוא שר הכלכלה. שהכיפה שלו היא סוג של מסכה שנועדה לשים מכשול בפני עיוור.

http://vimeo.com/115585445
 

0bama1

New member
אז מדוע בורא עולם מסכים ?הרי הכול נהיה בדברו נכון ?

 

0bama1

New member
כי יאיר יותר חכם יותר כריזמתי יותר מוכשר וגם יותר נאה ויפה מ

מכל המכוערים והשמנים שלכם .כאשר אתה תצליח בתוך שנה להקים מפלגה ולהשיג 19 מנדטים ,כאשר תראה מי מרכיב את המפלגה בראשותו ,אתה תבין איזה גמדים אתם .
 
למעלה