מצאתי מקום לפגישת פרס ועראפת!

לבונה

New member
מצאתי מקום לפגישת פרס ועראפת!

המקום ההולם ביותר בכדי שאולי שמעון פרס יתפכח סוף סוף..מצ"ב תמונת המקום. דו-קיום רבותייייייי דו קיום!!!!!!!
 

B.Shokor

New member
מעניין לדעת ../images/Emo35.gif

למה הפלסטינים אומרים אותו משפט?
 
כי עפ"י אמות המידה שלהם,

לו הם היו החזקים יותר, אף לא אחד מאיתנו היה נשאר בחיים. נראה להם מוזר שישראל לא ממש יודעת מה היא רוצה. עובדה שעל חוסיין שרצח מאות מהם וסילק אותם מעל אדמות ירדן, הם כבר לא כועסים..
 

B.Shokor

New member
לא כועסים? ../images/Emo46.gif

עופר!, אל תתחיל גם אתה לעצבן ולאכזב אותי?! מי אמר לך שעל חוסיין לא כועסים? מי אמר לך שעל המנהיגים הערביים לא כועסים? ןמי אמר לך שבהזדמנות הראשונה לא נעיף אותם מהשלטון?
 
שמע, גם אני מסכים שהם אמורים לכעוס.

אבל בשום עיתון פלשתיני (והשתדלתי לעקוב אחרי התרגום שלהם כמעט כל יום) לא ראיתי דברי כעס לגבי מה שקרה לפלשתינים עם ירדן, ואתה יודע מה? אפילו מאמר מחאה אחד לא פגשתי על כך שאסור לפלשתינים בלבנון להחזיק רכוש ושטח אדמה (הרי חיזבאללה אמור לעזור לפלשתינים, לא..? בדיחת המילניום). כולם כותבים כאילו הבעייה היחידה שיש היום לערבים היא ישראל. כאילו כל הבעיות התחילו מהרגע שהיהודים הקימו כאן מדינה. כאילו כולם אוהבים ומעריצים את הדיקטטורות הערביות. אתה יודע מה? היום בשאר אסד תקע ברז לערפאת וסירב לפגוש אותו, אחרי שהכל כבר היה מוכן לפגישה. מה לדעתך עומד לקרות? מישהו ינסה לעשות אינתיפאדה לאסד? קשה לי מאד להאמין. הרי הוא "חזק". ממנו הם מפחדים. כולם כבר שכחו שישראל חזקה הרבה יותר מסוריה ולבנון ביחד, ושחוסיין הרג יותר פלשתינים בחודש אחד מאשר ישראל בכל שנותיה. לא הבנתי למה אתה מתכוון במילה "נעיף"? אתה הרי ישראלי, לא? אתה שוכח שאתה חושב ומתנהג כמו ישראלי, ולא כמו עיראקי שחי במשטר של סדאם חוסיין. בתור מי שחי במדינה דמוקרטית ויודע מהו צדק אתה אולי כועס, אבל מה בקשר לעם העיראקי?? מסתבר ששם כועסים על ארה"ב יותר מאשר על סדאם שלהם..
 
ועוד משהו

בקשר לדבר הראשון שאמרתי - אני בהחלט מאמין לחמאס ולג´יהאד ולשאר האירגונים שנלחמים בנו. ביום שבו חלילה הם ינצחו - אף יהודי אחד לא יישאר כאן חי. במקרה הטוב הם יניחו למעטים שישרדו לברוח מכאן לאירופה או לכל מקום אחר שבו לא יצטרכו לשמוע מהם יותר. אני לא מדבר על מה שיעשו לאדמות ששייכות היום ליהודים, או לבתים שנמצאים בבעלות יהודית. אני מדבר על כך שפשוט ירצחו את כ ו ל ם , גברים, נשים וטף. אתה חושב שהם משקרים כשאלה המטרות שהם מכריזים עליהן יום יום?.. כשאני רואה את השנאה שלהם בעיניים, אני בהחלט מאמין להם.
 
אוייש נו באמת

יש דרך אחרת להציג את הדברים לאו דווקא בכזאת ברוטליות
 

B.Shokor

New member
התמונה הזכירה לי משהו!..

שאפשר להרכיב את הראש שלי על גופה של בחורה, והגרפקאי הכי טוב בעולם לא יוכל לזהות שום שינוי. זה מה שנקרא, פוליטיקה רבותיי, טכנולוגיה רבותיי,
 

לבונה

New member
אני מתפלאת עליך שוקור...

חשבתי שאתה הרבה יותר חכם. אפשר להרכיב את הראש שלך על גופה של בחורה? פלאי הטכנולוגייה? כאילו זו תמונה של פוטו מונטז´? פורסם בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט - חי-!!!! הלו להתעורר שם. אתה לא צריך לקחת כל דבר אישית נגדך. התמונה הזו "מוכיחה" דו-קיום. פלסטינאים וחלקי גופות של יהודים יחד. הלא כן? שום גזע שום דת מין וצבע לא מגיעים לשפלות כמו ה"אלה" שאין להם שום הגדרה אנושית.
 
למעלה