מצביעי השמאל מאשימים את לבני בכישלון האיחוד

מצביעי השמאל מאשימים את לבני בכישלון האיחוד

לפי סקר שערך מכון שריד עבור קול ישראל, 81% מהנשאלים המזהים עצמם כמצביעי שמאל-מרכז סבורים שיו"ר "התנועה" אשמה בכישלון המגעים ליצירת חזית משותפת

מי אשם בכישלון המגעים ליצירת חזית אחידה של מפלגות השמאל-מרכז? לפי סקר שערך מכון שריד - שירותי מחקר והדרכה, 81% מהנשאלים שזיהו את עצמם כמצביעי שמאל-מרכז סבורים כי יו"ר "התנועה" ציפי לבני אשמה בכישלון, לעומת 51% שמאשימים את יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד ו-51% שמטילים את האשמה על יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ'. לנשאלים התאפשר להצביע על יותר מאשם אחד במסגרת הסקר, שממצאיו פורסמו הבוקר (חמישי) בתכנית "הכל דיבורים" בקול ישראל.
 

shaycohen2

New member
אתה מאמין לסקר המגוחך הזה?

ציטוטים מהכתבה שצרפת:
- "לפי הסקר, שנערך על ידי המכון שעובד בין השאר עבור מפלגת כח להשפיע המזוהה עם אמנון יצחק, המפלגה מקבלת ארבעה מנדטים. זאת בשונה מסקרים אחרים, לפיהם מפלגת כח להשפיע אינה עוברת את אחוז החסימה."
-"בהתאם לסקר...גוש הימין זוכה ל-71 מנדטים".
הפעם הבאת סקר מגוחך במיוחד. מה יהיה?
 

הרווק1

New member
לא צריך סקר..

אין צורך בסקר בשביל לדעת שליבני אשמה

היא ישבה שבועות ארוכים על הגדר, בחרה להתלבט ולהתלבט ואז עוד קצת להתלבט


בינתיים, מפלגת העבודה, קדימה ויש עתיד כבר רצו והיו קיימות


הבחירה המוזרה שלה להקים מפלגה נוספת ולפצל את הגוש במקום להצטרף לאחת המפלגות הקיימות זו בחירה שגויה

ואין בכלל ספק שהיא אשמה - לא צריך סקר בשביל לדעת את זה

<גם הבחירה לקחת חכים ממפלגת העבודה וקדימה זה לא בדיוק מעיד על אחדות הגוש..>
 


צודק, לבני רק הזיקה לגוש בהצטרפותה. היה מוטב אם היתה נשארת בחוץ. שלי עכשיו היתה מובילה על נתניהו וכל הפיאסקו של האיחוד המזוייף היה נמנע מבוחרי המרכז-שמאל. להיכנס ברגע האחרון ולגרום לכזה פיצול של הגוש, זו לא בדיוק "הצלחה" וזה לא משרת אף אחד, מלבד את נתניהו.
 

mr dish

New member
לחלי ישימושיץ` אין כל צורך בשיריונים, גושים ו

חרמות !

היא הצליחה מאד יפה לשקם את תל ההריסות אליו היא בחרה להצטרף, לפני שבע שנים. עליה להתמיד בדרכה, לא לסטות ולוא מילימטר, בטח לא בגין בחירות בהן אין לה סיכוי קלוש לזכות. הספין העכשיווי שלה, בו היא שינתה פניה 180 מעלות, תוך ראיון אומלל אחד בטמבלויזיה, מכה בה ובמפלגתה יותר מאשר בנתניהו והליכוד. זו טעות של טירונית המוכנסת (בידי חבריה העלובים, כבוז`י הרכיכה)לפאניקה מיותרת ומזיקה.

גושים יש במחראות ובשפד"ן. כמו גוש שלום וכיוצא בזה (תרתי משמע)
 

shaycohen2

New member
לקחת חברי כנסת?

מעבר של ח"כים מקדימה לעבודה זה בסדר (נחמן שי, נינו אבסדזה) אך התפטרות של חבר כנסת מהעבודה בכדי להצטרף לתנועה זה לא בסדר? איזה מין מוסר כפול זה? לפחות עמיר פרץ טרח להתפטר מהכנסת! ושלא לדבר על הנסיונות של יחימוביץ לפצל את קדימה במהלך הקדנציה - שזה חמור בהרבה מפיצול לפני הבחירות. פיצול לפני הבחירות מאפשר לציבור לקבוע את דעתו בעניין. פיצול במהלך הקדנציה הוא גניבת קולות הציבור.
לגבי יש עתיד- יש עתיד הוקמה כשקדימה עדיין הייתה בחיים. למה לפיד הקים עוד מפלגה במקום להצטרף למפלגה קיימת? כשהוא עושה זאת זה בסדר אך כשלבני עושה זאת זה פיצול מיותר? שוב, מוסר כפול!
למי היא הייתה אמורה להצטרף? ליאיר לפיד שירוץ ככל הנראה לקואליציה בכל מחיר? או אולי לשלי יחימוביץ שקשה היה לשמוע ממנה את המילים "תהליך מדיני" עד לא מזמן? שלא אומרת כלום על שיוויון בנטל (לא רוצה להרגיז את החרדים) ושאפילו תומכת בהמשך ההשקעה בהתנחלויות פוליטיות?
 
ברור שזה לא בסדר, בעיקר אחרי פריימריז

אם פרץ ומצנע הלוזרים היו פורשים לפני זה ומצטרפים ללבני, עוד ניחא. אבל אחרי פריימריז? אחרי שאזרחים באו והצביעו להם במיוחד, לקום ולעזוב? זו כבר בגידה חבוב, קודם כל בבוחרים ואח"כ במפלגה עצמה. שלא לדבר בכלל על כך שפרץ עם הגייסות שלו עוד ישתלט לכם על התנועה, אם לא עושה זאת כבר עכשיו, ואתה תראה באיזו מהירות זה יקרה. אתם לא תספיקו אפילו להגיד: ה-צ-י-ל-ו!
 

shaycohen2

New member
אז אתה מגנה את נסיונות יחימוביץ לפצל את קדימה

או שהכלל קיים רק כשמדובר בלבני? כפי שכתבתי, מעשיה של יחימוביץ היו חמורים בהרבה. היא ניסתה לגנוב מנדטים שהציבור ייעד לקדימה. זאת בניגוד ללבני, שגייסה ח"כים ממפלגות אחרות רק לקראת הבחירות- מה שמאפשר לציבור להביע את דעתו בבחירות. המהלכים שיחימוביץ וביבי ניסו לעשות במהלך הקדנציה (ולא הסתירו זאת) הם אנטי דמוקרטיים בעליל. פרץ ומצנע לוזרים בעיניך אך נחמן שי ונינו אבסדזה הם ווינרים? כפי שכבר אמרתי, מוסר כפול...
 
קדימה התאבדה ברגע שמופז נכנס לממשלת נתניהו

רגע אחרי שקרא לו שקרן, רק בשביל לצאת עם הזנב בין הרגליים ממשלתו זמן קצר אח"כ. זה היה הקש ששבר את גב הגמל שנקרא "קדימה", כשמופז איבד את כל האמינות שעוד נשארה לו, אחרי שכבר זיגזג לא פעם אחת בין הליכוד לקדימה, ובעיקר זכורה לרע כניסתו דרך החלון לקדימה של שרון, עוד ביום שהפריימריז בליכוד נערכים ואנשים עדיין מצביעים לו... מבחינתי לפחות, אדם כזה לא ראוי לאמון ובטח לא להנהגה. יותר מדי זיגזוגים, יותר מדי אופורטוניזם, יותר מדי הפרות הבטחה לבוחריו. כמו ההבטחה שאם ייבחרו בו ולא בלבני הוא לא יישב בממשלת נתניהו. בסוף הוא ישב כמו טאטלה, גם בלע את הדגים הסרוחים, וגם בסוף גורש מהעיר בבושת פנים. על כן לא מדובר כלל בפיצולה של קדימה, מדובר בהתרסקותה, ובצדק. שלי לא היתה צריכה לפצל את קדימה, כי כבר לא נשאר מה לפצל, מ28 מנדטים והמפלגה הכי גדולה בכנסת היא הפכה למפלגה שאף אחד כבר לא סופר אותה, ולמעשה אפשר לאמר אפילו שנמחקה. בעיקר אם לא תעבור את אחוז החסימה.
 
למעלה