מצדה 2010 - יציאה מחיפה

underzero

New member
מצדה 2010 - יציאה מחיפה

מצטער, אני קצת חדש כאן בפורום. כתבתי הודעה, והיא נעלמה לה אי שם בדף הבא :( בקיצור, יוצא מחיפה, דרך כביש 90. קצב רגוע, המתאים גם לבעלי 125. כולל עצירות קפה/סיגריה. לינק לפייסבוק: http://www.facebook.com/event.php?eid=114148121973653 יציאה בשעה 23:30, ולא, זה לא מוקדם מידי
 

mv100

New member
כביש 90

בשנה שעברה נסענו דרכו. יצאנו לדרך בערך ב23:30, הכביש מאוד מבודד, לא מואר ומשעמם (בשעה 2:00 זה מסוכן מאוד). למצדה הגענו בין האחרונים ,כי נעצרנו בדרך מספר פעמים והקצב עמד על 90-100. בערך חצי שעה אחרי הגעתנו נערכו נאומי הסיכום והרוכבים התפזרו (ולנו לא יצא לנוח בכלל). לכן השנה אנחנו מתכוונים לקחת את המסלול הרגיל (יש לך פירוט מסלול פה) ולצאת כמה שיותר מוקדם. אני ממליצה לך להצטרף אלינו, גם בגלל שכביש 90 לא נחשב לבטוח (מבחינה ביטחונית) ועדיף לא להמצא בו לבד.
 

kangal

New member
../images/Emo91.gif

"...בערך חצי שעה אחרי הגעתנו נערכו נאומי הסיכום והרוכבים התפזרו (ולנו לא יצא לנוח בכלל)..." כן לנוח. בהחלט לנוח. לא משנה אם כל העולם ואישתו יצאו כבר. לפרוש את המעיל, לשים קסדה כתומך ראש ולנמנם קצת (עד כמה שאפשר לפני שהשמש מאדה אותך למוות
).
 

מיצו

New member
../images/Emo45.gif חייבים לנסוע בקצב שמתאים לכם, ולא לצאת

לפני שאתם בטוחים שהגוף שלכם מאפשר לכם את זה. יש מצב שבאותו יום יהיה נעים, ואז זה הרבה יותר קל. אבל יש מצב גם שיהיה חם (לא ידוע נכון לרגע כתיבת שורות אלה), ואז זה אומר שכבר לקראת 7 מתחילים להרגיש את עצמת השמש, וכשמתקפלים לקראת 8 או 8 וחצי, כבר ממש חם. מנקודת היציאה ועד לעצירה הראשונה האפשרית יש לפחות כמה עשרות ק"מ טובים, בין אם רוכבים בציר ההגעה (משם גם הגרר חוזר הביתה), ובין אם דרך כביש 90 צפונה ואז שמאלה על כביש 1 דרך מעלה אדומים, ירושלים, ולמרכז. לכן לפני שיוצאים לדרך חובה להתרענן, וכמובן לעצור למשך כמה דקות טובות בנקודת העצירה + קיוסק/Yellow/מנטה הראשונים שאתם נתקלים בהם. כשחם ועייפים, ומזיעים בקסדה/מעיל/חליפה, העיניים צורבות ויש תחושה של חול בעיניים. חובה להקפיד לקחת מים לשטוף פנים וגם לשתות. כל עניין הרכיבה לא שווה כלום אם למישהו יקרה משהו בדרך לשם או בדרך חזרה.
 

רמי בר1

New member
לדעתי כדאי להגיע כמה שאפשר מוקדם

כדי לנמנם בזמן שעדין קריר וחשוך. יש אילוץ של ארוחת החג המשפחתית,אבל לדעתי כדאי לצאת כמה שאפשר מוקדם. הפעם היחידה שיש לי פריבילגיה של קל'ב, ואני מניח שאפגוש רוכבים בצומת התחתונה של כביש סדומערד.
 

underzero

New member
מעדיף כביש 90

הוא פחות טכני, ומצטרפים אלי כמה רוכבים "טריים", אחד מהם עדיין בהרצה. מעדיף שלא לקחת את הסיכון. חוצמזה, עקב היותו "כביש שומם", הסכנה מרכבים בעייתיים (כפי שמיצו הגדיר זאת) קטנה. איך אומרים בצבא? עושים ניהול סיכונים - חומרה, סבירות, ואיך לצמצם את הסבירות :)
 

מיצו

New member
קח רק בחשבון

שכביש 90, עם כל ה"שממה" שלו, יש בו קטעים שרוכב שלא מודע אליהם עלול להיות מופתע, בעיקר באזור של עין גדי וצפונה אם אני זוכר נכון. סעו בזהירות.
 

creth11

New member
כביש 90 -תזהר מחיות חוצות זה פשוט מכה שם

יש רוכבים שפגשו שם חזירים ועוד חיות הולכות על 4 בעיקר בערב\לילה. יש רוכב שריסק את כל הפלסטיקה בהיתנגשות עם צבי הרוכב בסדר אפילו הגיע עם האופנוע ברכיבה הביתה באותו לילה ( DR BIG ) חיות זה הדבר הכי מסוכן בכביש 90 אני מישתדל לא לעבור בו על האופנוע בשעות החשיכה, חוץ מי זה כביש טוב ובטוח
 

underzero

New member
נושא מוכר

אני גר בשלומי. כביש הצפון. חזירי בר, פרות, שועלים, תנים, שפנים ועוד ועוד ועוד.. רכיבה רגועה, התצמדות למרכז הכביש, אורות גבוהים, וכן הלאה, אבל זה כבר לתדריך בטיחות בעצירה לפני הכניסה לכביש. ניהול סיכונים כבר אמרתי?
 
למעלה