מצחיק איך הקפיטליסטים מנסים לרקוד על 2 חתונות

מצחיק איך הקפיטליסטים מנסים לרקוד על 2 חתונות

הקפיטליסטים מחד דורשים שוק חופשי ולהפריט כל מה שזז במדינה, גם אם הוא זז רק עם מקל... ושחס וחלילה המדינה תתערב בעניינם, תפקח עליהם או תבקש מהם שקיפות כלשהי, ומאידך ברגע שהם מפסידים (והפעם בגלל צניחת הדולר, שהתרעתי לגביה לא פעם ולא פעמיים) הדבר הראשון שעושים החוצפנים חסרי הבושה מהמגזר הפרטי, זה לדרוש מהמדינה להתערב, ולפצות אותם על ההפסדים שנגרמו להם כתוצאה מצניחת הדולר. תאמינו לי, אם זה לא היה עצוב, זו היתה יכולה להיות בדיחת השנה. נראה שהקפיטליסטים, ובעיקר המושחתים שביניהם, חושבים את כולנו פראיירים שלהם. ובסופו של דבר מבקשים להפוך את הכשלונות וההפסדים שלהם, להפסדים שלנו אזרחי המדינה משלמי המיסים. ואני שואל אתכם: למה בדיוק שאזרחי ישראל יישאו בהפסדים של המגזר הפרטי? האם אזרחי ישראל נהנים מהרווחים של המגזר הזה?
 
אז עמיר פרץ צדק משכורת 1000 דולר אפילו יותר

כמו שלהרצל קוראים חוזה המדינה , אז לעמיר פרץ צריך לקרוא חוזה שכר המינימום של 1000 דולר
 
למרות שאין לי כבר כל סנטימנטים לעמיר פרץ...

כשהוא דיבר על אלף דולר שכר מינימום, הוא לא התכוון לאלף דולר של היום, הוא התכוון לאלף דולר של אז. וכבר אז טענתי, שהסכום הקבוע בחוק צריך להיות לפחות 5000 ש"ח, ללא שום קשר לעל כמה יעמוד המטבע האמריקאי. אז אומנם פרץ דיבר על פחות מזה, כי אז הדולר היציג עמד בערך על 4.50 ש"ח, אך הוא בטח שלא דיבר על פחות מ4000 ש"ח. ואם תטרח לבדוק תגלה שפרץ בכלל ביקש לרשום בחוק את הסכום בשקלים, ולא בדולרים. אך למרות זאת, זה לא מנע מיריביו ללעוג לו ולהשתלח בו על כך שהוא מבקש לקבוע את שכר המינימום בדולרים. פרץ עשה הרבה שטויות והרבה מישגים אחרים שהסירו ממנו הרבה מהתמיכה שהיתה לו בקרב העם, אך לגבי שכר המינימום הכיוון שלו היה בהחלט נכון, גם אם לא מספיק לטעמי. היום כמובן שאף מנהיג, ולו החברתי ביותר, לא ידרוש שיצמידו את שכר המינימום לדולר האמריקאי. ואני טענתי וממשיך לטעון ששכר המינימום בישראל, במידה והיא מבקשת להיות מדינה נורמלית ומתוקנת כמו כל העמים, חייב לעמוד לפחות על 5000 ש"ח. לא ייתכן שגם כשאנחנו מתקרבים כבר לסוף העשור, עדיין שכר המינימום בישראל יהיה הנמוך ביותר מבין כל שכרי המינימום בכל העולם המערבי.
 
ושוב מתברר שצדקתי בתחזיותיי...

בניגוד לכל הספקולנטים והאנליסטים, שחלקם חברי הפורום הזה, אני טענתי שהנפילות הגדולות עוד לפנינו, ולא מאחורינו, וגם עכשיו אני עדיין ממשיך להחזיק בדעה הזאת, גם הנפילות האחרונות ושיא השפל שצנח אליו המטבע האמריקאי ביממה האחרונה, כמו גם הירידות החדות בכל בורסות העולם, כולל באסיה ובאירופה, שלא לדבר בכלל על ארה"ב וכמובן אצלנו באחד העם, עדיין אינם המילה האחרונה של מה שעוד צפוי בהמשך, אני עדיין ממשיך וטוען שהנפילות הגדולות עוד לפנינו, וגם הדולר עוד לא אמר את המילה האחרונה, ואני לא אתפלא כלל אם נגיע למצב שבו האמריקאים יהיו אלה שירכשו שקלים, כמו שהישראלים עד לא מזמן רכשו דולרים. כי דולר עומד לצנוח הרבה יותר למטה ממה שהוא היום, אולי אפילו אל מתחת לשקל. גם המיתון שארה"ב צועדת אליו והתרעתי לגביו, עומד לקרום בשבועות אלו ממש עור וגידים, וכבר יש לא מעט כלכלנים וספקולנטים שטוענים שלאמריקאים יהיה קשה מאוד לצאת מהמיתון הזה, וגם אם הם יצליחו להחלץ ממנו לבסוף, התהליך יהיה איטי וכואב, כשהדגש הוא על "כואב". כן רבותיי, מתברר שצדקתי שוב ותחזיותיי מתגשמות במלואן. ודאי תסכימו איתי שכבר אין מדובר בשעון מקולקל שגם הוא מראה את השעה הנכונה פעמיים ביום, כי אני כבר למעלה מחצי שנה מתריע מפני התחזיות שראינו בכל החודשים האחרונים, והיום זה השיא שלהן, ולא סטיתי אפילו פעם אחת מהטענה שהנפילות הגדולת עדיין לפנינו, גם לא כאשר כל הספקולנטים ובראשם איתי פורמן העאלק "מומחה" טען את ההיפך הגמור.
 
הכי טוב זה המטבע האנגלי (לירה שטרלינג)

המטבע האנגלי זה המטבע הכי ותיק והכי אמין שיש בשוק המטבעות , הלירה השטרלינג כבר קיימת כ1000 שנה , והיא הכי טובה , לירה שטרלינג אחד = 6 שקלים
 

HUDH8

New member
מותק, הקפיטליזם מניע את המשק קדימה

הקומוניזם הביא איתו רק רציחות רעב ומלחמות. וכן......ממממממממ לא רואה אותך זועק שמפעלי ההייטק נותנים למדינה מליארדים ממיסים שיהיה לבטלנים מש"ס איך לגמור את החודש
 
כבר מזמן שאין רק קפיטליזם וקומוניזם בעולם

למזל כולנו יש שיטה שעולה על שניהם, והיא נקראת: סוציאל-דמוקרטיה. כך שכבר לא צריך לבחור בקפיטליזם או בקומוניזם, יש דרך שלישית, והיא מוכיחה את עצמה כבר למעלה משלושה עשורים במדינות שבהן היא מונהגת. "הקפיטליזם מניע את המשק קדימה"? אוקיי, אבל למה המדינה צריכה להתערב? הרי כל הטענות של הקפיטליסטים הופנו כנגד התערבות המדינה והממשלה בנעשה בעסקיהם, והנה עכשיו שהם מפסידים, פתאום הם דורשים, אפילו לא מבקשים, כי אם דורשים מהממשלה והמדינה להתערב ולפצותם על הפסידיהם. ולזה קוראים דו-פרצופיות.
 
למעלה