מצטער להפריע, זה די דחוף

מצטער להפריע, זה די דחוף

אני מעוניין לעבור לגור באריזונה וללמוד שם בתיכון. אני אתגורר עם בן אדם שהוא לא האפוטרופוס החוקי שלי אבל יש לו גרין קארד, וזה באישור ההורים. כמה זמן זה עלול לקחת? האם תוכלו לכתוב לי בפירוט מה אני צריך לעשות? אם תוכלו לצרף גם טלפונים ו/או לינקים אני מאוד אודה לכם.
 
היתה כאן כבר שאלה כזאת

אנא הצץ בשרשור הזה. יכול להיות שזו היתה אמא שלך ששאלה? לצערי אין לך אפשרות חוקית לעבור להתגורר בארה"ב, אלא אם כן יש לך הורה או הורה מאמץ בעל אזרחות. בהצלחה!
 

roy269

New member
אתה דווקא לא מפריע

אבל כמה הערות לשאלותיך א. אם היית משקיע מעט מהמקוריות והיצירתיות שהשקעת בחתימתך, בהצגת שאלתך יתכן והיית מקבל תשובות יותר ממוקדות. ב. אני מבין את הלחץ שאתה נמצא בו, ותרשה לי להבהיר לך מספר עובדות יסוד שאולי אתה עוד לא מכיר 1. כדי להכנס לארצות הברית אתה צריך להוציא ויזה, כלומר מסמך (לצורך זה חותמת בדרכון) אשר מאשרת את שהייתך החוקית בארה"ב 2. יש כמה סוגים של ויזות בהתאם למטרה המוצהרת של מי שנכנס לארה"ב 2.א. ויזת תייר - מאפשרת לך לשהות עד 6 חודשים ולטייל בלבד, כלומר אינה מאפשרת ללמוד או לעבוד. 2.ב. ויזת לימודים - מאפשרת לך ללמוד - אבל פה מדובר על לימודים גבוהים- תואר ראשון או תארים מתקדמים ולא לימודי תיכון 2.ג ויזת עבודה - שכנראה לא מעניין אותך כרגע ג. כלומר הבעיה הבסיסית שלך היא איזה ויזה לבקש ולקבל כך שתאפשר לימודים תיכוניים ד. נראה לי כי את התשובה לכך תוכל לקבל רק בשגרירות האמריקאית בתל אביב ברח´ הירקון. כדאי לך להתקשר אליהם להבהיר את עצמך ומטרתך ולשאול האם הדבר ניתן לביצוע. בהצלחה ואם לא קשה לך תנסה להסביר לי את הקטע של האינפרא רד בחתימתך
 
למעלה