מצטרפת כתומכת, למרות שבתי בוגרת יותר

  • פותח הנושא apk
  • פורסם בתאריך

apk

New member
מצטרפת כתומכת, למרות שבתי בוגרת יותר

שלום לכם, הורים יקרים! שלשום בבוקר צפיתי במגזין הבוקר בערוץ 2 וראיתי את יוסי. לאחר מכן חפשתי את הפורום הזה וגם שלחתי מסר ליוסי. במסר ספרתי לו מעט על עצמי. בעקבות מה שכתבתי לו, הציע יוסי שאצטרף לפורום, ואתרום מנסיוני ומדעותי. אספר לכם מעט עלינו. יש לנו, לצערנו, רק ילדה אחת - היום בת 6 וחצי. עד גיל 4 הייתה בבית ושקלנו חינוך ביתי, אבל החלטנו להכניס את הילדה בגיל 4 לגן לשנה אחת בלבד (גן עירוני). כך עשינו ובימים הראשונים הכל היה נפלא, הילדה אפילו השתלבה טוב ומהר יותר מיתר הילדים. אבל כעבור כשלושה חודשים קבלנו טלפון מהורים אחרים. מסתבר ששלושה מילדי הגן התעללו מינית ברוב הילדים האחרים. בתנו הייתה אחד הקורבנות. יצאנו לתקשורת ובעקבות זה הגננת הושעתה. התלוננו במשטרה, אבל מלבד מפגש אחד עם חוקרת נוער - לא יצא מזה כלום. חלק מההורים השאירו את ילדיהם באותו גן, חלק העבירו לגן אחר, ואנחנו החזרנו את הילדה הביתה. בינתיים גם נודע לנו שכל הצוות ידע על הארועים, והקרבנות נענשו ע"י הצוות כל אימת שבכו. הצוות גם איים על הילדים שלא יספרו להורים. אני מאמינה שהגננת הזאת עובדת היום בגן אחר. במקרה שלנו פשוט הקדמנו את תחילת החינוך הביתי במספר חודשים, אבל זה דבר שתכננו גם בלי קשר לארועים בגן. בכל מקרה, מרגע שהוצאנו את הילדה מהגן היא החלה לפרוח ולהתקדם בכל תחום. לגן הכנסנו אותה כי חשבנו שיש מעט דברים שבעצמנו לא נוכל להקנות לה, וציפינו שאותם תקבל בגן - זה לא קרה, אבל אחרי עזיבתה את הגן היא רכשה גם את אותן המיומניות, שלא האמנו שאנחנו מסוגלים להקנות לה. מספר חודשים אחרי, הילדה גם הרבתה לשאול אותה מדוע שלחנו אותה בעבר לגן, האם נוכחותה בבית הפריעה לנו. היא ממש הראתה, שגם אם היה נחמד לה בגן בסופו של דבר היא די סבלה בו. אצל פסיכולוג לא בקרנו איתה, הילדה התאוששה מהר. היום היא רק זוכרת שהיה לה רע בגן, אבל לא זוכרת מה שקרה - וזה מעולה. אין עליה שום השפעות של הארוע. אז זה הנסיון שלנו כהורים. תיכף אכתוב הודעת המשך ואספר לכם גם על נסיוני כילדת גן.
 

apk

New member
אז כשאני הייתי ילדה

אני הייתי בגן מגיל 3. יום אחד, בשנתי השניה בגן, כנראה שהתנהגתי לא הכי טוב לדעת הגננת. באותו יום הגננת תכננה טיול לילדי הגן, לפרדסים. בגלל התנהגותי אני לא הצטרפתי לטיול, הושארתי לבדי, ללא כל השגחה בחצר הגן. בזמן שאני בחצר הגיע בחור צעיר, שאל אותי היכן השרותים, בתמימותי הראתי לו. הוא נכנס וביצע פריצה. מאוחר יותר נודע שמדובר בבחור שנהג לאנוס ילדים וכלבים. אין רמזים שעשה לי משהו, אבל לא ניתן לדעת בוודאות. אותה גננת גם סרבה פעם לקבל הערה דקדוקית שהערתי לה. בלוח התורניות היא כתבה את שמי בניקוד שגוי, והערתי לה. היא רק קראה לי חוצפנית וספרה לאמי על חוצפתי. למזלי אמי מורה ואבי בלשן, אז בדקנו והוכחנו לגננת שאני הצודקת. שנה אח"כ, גן חובה וגננת אחרת, שוב הילדים נכנסו לגן ואני הושארתי לבד בחצר. דברים מאוד לא נחמדים עברתי, ובכל זאת אהבתי מאוד את הגננות והעוזרות, ובתי גם אהבה את הגננות והעוזרות. אני מציינת זאת, כי חשוב לדעת שגם אם הילד לא מראה סלידה מהגן, זה לא אומר שאין בעיות. אז בעקבות נסיוני, אשמח לחוות דעותי (הלא מקצועיות) במקרים שיעלו. מקווה שיהיו מעט מאוד כאלה.
 

yocmm

New member
היי,

תשמעי, חתיכת סיפור יש מאחורייך... אגב, אים יש משפט אחד שהייתי רוצה להעביר כמסר לכל ההוים, אז זה המשפט האחרון שלך "ובכל זאת אהבתי מאוד את הגננות והעוזרות, ובתי גם אהבה את הגננות והעוזרות. אני מציינת זאת, כי חשוב לדעת שגם אם הילד לא מראה סלידה מהגן, זה לא אומר שאין בעיות." זה כל כך נכון. יוסי
 

apk

New member
תודה על קבלת הפנים

וסליחה על האחור בתגובה. לא הייתי זמינה למחשב.
 
למעלה