מציאות סלאש רגש

sepia2

New member
מציאות סלאש רגש

ואם ככלות הכל תדע שאני אוהבת אותך? אני מניחה שלא תדע מה לומר.
אבל אני לא אומר לך, מהסיבה הפשוטה שתקח אבן ותזרוק למצולות הים, אותי.
אם לא היום ולא מחר אז בעוד זמן ספור שבו תאמר לי שזה נגמר ובי רק ימשיך.
מהו ערך של יופי, דלת או סחר? היופי שאתה אולי מרגיש לראות היום הוא הכיעור שאני מרגישה בו היום לעומת 10 שנים אחורה, שם היית אומר לי לבטח בהשתהות של נער עד לאן יכול להגיע יופי. כנראה עבר כדבורה לצוף נעים יותר, פחות חרוך.
המשקעים בלופ פסקו.
חדל פחד, חדל חשש וחדל מאבק, נשארה אני בדמותי נושאת חרב אמת בשיוויון נפש. שמי הולך לפניי בכבוד, ביסודות גדולים ומהבנת דעת גדולים ממני.
בשלב מסויים בחיים זו לא רק אני אלא גם אתה, הם ואנושות שלמה שיכולה להפרות אותנו למחוזות שאנחנו לא מכירים אבל לא הבנת את זה שעושים יחד ולא לחוד.
תמימות לא תביא אותנו למחוזות חשובים אך, היא תביא אותנו למקום נקי שבו הגשמה היא סך ההגשמה בהווייתה, ללא נספחים בלתי חשובים או גורמים אחרים ואולי בגלל זה זה האהבה מגיעה לכולם, אך לא כולם נוגעים בה ואולי בגלל זה לא נגענו בה. כמו שק הדינר אך על כובד המשקולת השניה בניצחון מוחץ.
אני רוצה להבין אותך לפעמים ואני אכן מצליחה אבל לא כל הפעמים, אני יודעת שתשאר עבורי חידה בלתי פתורה לעוד כמה וכמה גלגולי חיים אבל עם כל זאת אל תשכח שאני אוהבת אותך. השדים אישיים, אותו פחד שמיגרתי אבל לא באמת ייעלם כשאדע שאני לא אוכל ליגוע באושר הזה איתך. צר לי כל כך.
אני רוצה להאמין שבמקום מסויים, בחדר או תא קטן בלבך אני נמצאת שם ושם הכל בסדר ושוכן שלום, אותו שקט מוחלט שמגיע אחרי סיום טרגדיה כשאפסו כוחות.
כנפש של אישה, חבלי הלידה היו קשים. צלחתי את המבחנים והצלחתי לראות את המציאות ממעוף הציפור. ראיתי מציאות יחסים מכל צדדיה, כפריסקופ בעצמו.
קיימים סוגים שונים של יחסים בין אנשים שאני דוחה אותם כשהנשמה בחרה לאהוב אחרת, טוטאלית. לא תדע אף פעם מהי נאמנות אם היא לא בדם שלך ואם בראשך לא ראית את השחור- לבן בחלוקה של זה. מצטערת.
אין דבר כזה אדם מסכן, קיים אדם שמחשבן יותר מדי בלקום על שתי רגליים.
אני יכולה להיות דכה וכואבת כמו הרבה שנכנעות לחולשה שלהן אבל בחרתי אחרת. אני רוצה אותו יותר חזק ממני, כזה שיידע לעמוד מולי ישירות ולומר לי אמת כואבת, כדי שאחזיר ואלחם על אמת גדולה יותר משל שנינו ושנבין מה לא ראינו ואז תיסלל הדרך. גדולה של אדם היא המבחן והתוצאה בסוך הדרך, את זה תבין עוד הרבה שנים כשתסתכל אחורה וההבנה שהזמן הוא הערך והמטבע החשוב ביותר ואני אהיה האניגמה שלא ידעת לפתור. אולי אז, אבל רק אולי, תבין באותו רגע לאיזו רמת תסכול ואכזבה הבאת אותי, לאיזו תהום חבלים כבלת אותי ולאן לא אוכל עוד להמריא בחיי כי שברת אותי.
אתה לא יודע אישה מהי. היא לא פתיה אלא עוצמה ויש לי הרבה ממנה וויתרת. הנוכחות לצדי היתה יכולה להיות עטרה לראשך אך בחרת זנבות שועלים.
היום, מחר, מחרתיים אזכה להתאהב בגבר אחר, אתה תראה ואתיר ממני אותך ואראה שהיית עוד אחד מהמבחנים הכואבים של חיי ולא אתן לך עוד זכות לומר את שמי.
באמת שאני מצטערת.
 
למעלה