Clickinindex360

New member

למה צריכים מצלמת אבטחה ביתית?​

השאלה הראשונה שאתם עשויים לשאול את עצמכם היא פשוטה: האם יש צורך במצלמות אבטחה לבית מלכתחילה? והתשובה תלויה ברמת האבטחה שתרצו להוסיף לבית או לעסק שלכם. אמנם חיישנים יכולים לזהות תנועה, ליידע אתכם אם הדלתות והחלונות נפתחו או נסגרו, אך ללא מצלמות, לא תוכלו לראות מה קורה בבית.

כמה מצלמות אבטחה צריכים?​

כמות מצלמות האבטחה שאתם צריכים תלויה בגודל הבית שלכם, וברמת האבטחה שאתם רוצים באופן כללי. לכל הפחות, אנו ממליצים לשים מצלמה בכניסה הראשית לביתכם בקומת הקרקע. באופן אידיאלי, גם תוכלו להציב מצלמות אבטחה חיצוניות בכל הכניסות בקומת הקרקע. לכל השאר, תוכלו להציב יותר מצלמות אבטחה בקומת הקרקע, ובכל חדר שאתם משתמשים בו לעתים קרובות.

לאבטחה נוספת, ניתן להציב מצלמות אבטחה במסדרונות ראשיים בקומה השנייה או השלישית. עם זאת, אנו לא ממליצים להציב מצלמות בחדרי שינה או חדרי אמבטיה בגלל בעיות פרטיות. באופן כללי, רוב הבתים ידרשו לפחות שלוש מצלמות בשתי כניסות חיצוניות וכן בכניסה הפנימית. למידע נוסף על החוקיות של מצלמות אבטחה.

אילו מצלמות אבטחה קיימות ?​

ישנן כמה דרכים שונות להבנת הסוגים השונים של מצלמות האבטחה הקיימות. בין אם לפי מיקום, ההספק, איך הן מקבלות חשמל, ו\או מאפייני הקישוריות שלהן. לדוגמא, האם המצלמה שאתם רוצים לקנות דורשת Wi-Fi, טלפון קווי, סלולרי או גיבוי סוללה?

מצלמות אבטחה לפי מיקום​

רוב האנשים יתחילו בחיפוש אחר מצלמת אבטחה לפי המיקום בבית: היכן אתם רוצים לאבטח? אם הנכם גרים בדירה, כנראה שתצטרכו רק מצלמות פנימיות, אבל אלה עם חצר קדמית ואחורית יכולים ליהנות גם ממצלמות אבטחה חיצוניות ופעמוני וידאו.

מצלמות פנימיות​

מצלמות פנימיות, צריכות להיות ממוקמות במפלס הקרקע של הבית שלכם לכל הפחות. הימנעו מאזורים פרטיים כמו חדרי אמבטיה או חדרי שינה, אבל כסו כל אזור שנגיש בקלות, כמו מסדרון קדמי, או כל אזור מרכזי אחר בבית שלכם, כמו סלון. מצלמות אבטחה פנימיות נוטות יותר להיות פלאג-אין מאשר חיצוניות, שאולי לא נמצאות ליד שקע. עם זאת, אנו ממליצים לקנות גם גיבוי סלולרי עבור מצלמות פלאג-אין כדי שהן ישארו דולקות גם אם המתח אינו פועל.

מצלמות חיצוניות​

מצלמות חיצוניות, לעומת זאת, נוטות לעלות טיפה יותר ממצלמות פנימיות. הסיבה? הן מגיעות במארזים העמידים בפני מזג אוויר, בין אם זה גשם, שלג או ברד.

פעמון דלת עם מצלמה​

אינטרקום וידאו הינו סוג נוסף של מצלמת אבטחה חיצוניות הנמצאות בעיקר על דלתות הכניסה. נקראות גם פעמון דלת עם מצלמה, הן עשויות לכלול צלצול או להחליף מערך פעמון קיים כדי שאנשים יוכלו לראות ולדבר עם האורחים שלהם מרחוק דרך אפליקציה סלולרית או מערכות בית חכם.
 
לעבודה מהבית דרושים/ות לחברת שיווק גדולה! העבודה היא בהזנת תוכן ונתונים! לא נדרש ניסיון כלשהו! שעות עבודה לפי בחירתכם השכר הממוצע ליום נע בין 160-380 ש"ח! ניתן לפנות אלינו בוואטספ 052-4313764 יעל
 
למעלה