מצפה לתשובה

  • פותח הנושא bel5
  • פורסם בתאריך

bel5

New member
מצפה לתשובה ../images/Emo141.gif

השאלה היתה האם אני יצליח למצוא עבודה אחרת בזמן הקרוב פרסתי ברידר ןויצא גלגל המזל כח מלך המטות קיסרית לסיכום : 4 חרבות תודה מראש
 

צוף3

New member
לילה טוב לך ../images/Emo140.gif

אנא תני רקע לשאלתך: במה את עוסקת כיום, מדוע את מעונינת למצוא עבודה אחרת. פירסי פריסת שאלה ושאלי: מה אני צריכה לעשות כדי למצוא עבודה אחרת בחודש הקרוב סיכום סה"כ 6 קלפים, כאשר קלף הסיכום יוצא אוטומאטית. העתיקי את הקלפים כפי שיוצאים לך ושילחי אלינו. מחכים לך :)
 

bel5

New member
בנתי הקובץ היה גדול ../images/Emo141.gif

הוספתי קובץ תודה
 

צוף3

New member
הפריסה שלך

לצוף שלום: באוגוסט 03 פוטרתי ב26-10-03 התחלתי לעבוד במקום שהחומר האנושי הוא לא גורם לי להיות שם התנאים במקום כמעט ולא קיימים הבוס שהוא גם בעל המקום לא אמין (השכר הוא בסדר אבל לא מה שסוכם כל חודש בעיות ) היתי מעונינת להתחיל לעבוד בתעשיה אוירית או במקום שעבדתי 11 שנה אני מתעסקת בתכנון טכני הפריסה תשעה מטבעות שבעה גבעים חמישה גבעים מרכבה חמישה מטות שמונה מטות סיכום שבע חרבות תודה האם יש אפשרות לצרף ישר מהפריסה ?
 

צוף3

New member
הי לך :)

מה - תשעה מטבעות אני - שבעה גבעים צריכה לעשות - חמישה גבעים כדי למצוא - מרכבה עבודה אחרת - חמישה מטות בחודש הקרוב - שמונה מטות סיכום - שבע חרבות לטעמי הפריסה ממילצה לך לא לחפש החודש עבודה אחרת אלא לנסות ולפתור את הבעיות מהמקום הוכחי בו את נמצאת כיום. המחשבה כי במקום עבודה אחר יהיה לך טוב יותר עלולה להיות מתעתעת ולא נכונה. מציאת עבודה אחרת תעלה לך בקונפליקטים ובמלחמה אמיתית והתהליך לא יהיה קל. למרות זאת ייתכן שדווקא במקום העבודה הנוכחי יוכל להתרחש שינוי החודש אם תנסי לראות את הצדדים החיוביים יותר שבמקום העבודה ולנסות לקדם דברים עבור עצמך. האם כאשר את מתבוננת באופן אובייקטיבי על מצבך הנוכחי כיום בעבודה, בעיקר לאור המצב במשק, אינך חושבת כי את נצאת במקום סביר בהחלט?
 
למעלה