מקבץ הקיטורים השבועי

  • פותח הנושא nubi
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

idos2

New member
אתה צודק ולא צודק

אז אני חוזר שוב
בנסיעות צפונה, רוב שעות היום, המהירה היא לפני הפרוורית ולכן היא לא עוקפת אותה, לא בהרצליה ולא אחר כך.
אתה צודק ולא צודק
נכון, לפי הלו"ז המהירה יוצאת לפני הפרברית, בפועל - קורה שהמהירה מתעכבת ואילו הפרברית יוצאת בזמן (או לחלופין המהירה מתעכבת 20 דקות והפרברית "רק" 10 דקות), ואז היא צריכה לעקוף אותה בדרך.
 

nubi

New member
לא יודעת על איזה שעות

פרברית לפני המהירה
מהנסיון שלי, אם הפרברית נכנסת לרציף לפני המהירה היא בדר"כ תכנס בהרצליה לרציף 3 ושם תמתין שהמהירה תחלוף ורק אז היא ממשיכה צפונה. לחלופין אפשר לבצע את המפגש הזה גם בנקודות אחרות כמו למשל קצת לפני בית יהושוע יש קטע עם 3 מסילות, בתחנת נתניה יש רציף נוסף, הכל תלוי כמה המהירה מאחרת. לגבי הכריזה בתחנת תל אביב האוניברסיטה - בתור אחד שעובר שם מדי יום, לדעתי רוב הפעמים הכריזה שם בסדר גמור, מודיעים בזמן על כל הרכבות, ולפעמים אפילו מודיעים "יותר מדי", אבל מדי פעם באמת יש להם פאשלות בנושא.
לא יודעת על איזה שעות
אתה מדבר. ב-11:46 יש רכבת מהירה לחיפה (מהאוניברסיטה, עוצרת בבינימינה). ב-12:13 יש פרברית, וב-12:29 שוב מהירה.
 
תעברי על כל הלו"ז ותראי

לא יודעת על איזה שעות
אתה מדבר. ב-11:46 יש רכבת מהירה לחיפה (מהאוניברסיטה, עוצרת בבינימינה). ב-12:13 יש פרברית, וב-12:29 שוב מהירה.
תעברי על כל הלו"ז ותראי
שהרכבות בסביבות 12 הן חריגות.
 

mister K

New member
זו בעייה קבועה ברכבת 160.

מקבץ הקיטורים השבועי
תודו שהתגעגעתם
. בוקר. רכבת מגיעה ב-07:10 לחיפה מרכז לכיוון באר שבע. נוסעים. עומדים חצי שעה בין בית יהושוע והרצליה. למה? "תקלה טכנית ברכבת" (לפי האיש שכורז). התגלגלנו מצחוק. כבר חשבנו לרדת ולדחוף את הרכבת...בקיצור-איחור של חצי שעה. ועכשיו שאלה. מישהו מוכן להסביר לי למה כל יום הרכבת של 12:29 (מהאוניברסיטה לנהריה)מזדחלת לה באיטיות אחרי הפרברית? יש פרברית לבינימינה, שמגיעה לפניה תמיד, אבל תמיד באיחור. למה אנחנו משלמים את המחיר הזה? במקום לנסוע רצוף לבינימינה, הרכבת עוצרת ליד כל תחנה כדי לחכות לזאת שלפניה.מרגיז נורא. וקיטור אחרון. התחזוקה של תחנת האוניברסיטה נוראית. שירותים זוועת עולם, לא כורזים בזמן על הרכבות (היום אישה בהריון צרחה שם על המנהל כי היא פיספסה את הרכבת בגלל שלא כרזו בזמן), לפעמים לא כורזים בכלל והכי גרוע-כורזים לא נכון! מנהל התחנה עסוק בלהתחיל עם כל מה שזז/לעשן/לפתוח שכונה עם מוכרת העיתונים/המאבטחים. פשוט זוועה.
זו בעייה קבועה ברכבת 160.
אני נוסע בה בדר"כ בימי חמישי וכמעט תמיד היא מזדחלת אחרי הפרברית ומאבדת את כל המשמעות שלה כרכבת מהירה.
 

nubi

New member
דווקא לפעמים

זו בעייה קבועה ברכבת 160.
אני נוסע בה בדר"כ בימי חמישי וכמעט תמיד היא מזדחלת אחרי הפרברית ומאבדת את כל המשמעות שלה כרכבת מהירה.
דווקא לפעמים
כשהפרברית מגיעה בזמן (מה שקורה לעיתים רחוקות), היא דווקא בסדר.
 

Hadas B

New member
עוד איחור קבוע

דווקא לפעמים
כשהפרברית מגיעה בזמן (מה שקורה לעיתים רחוקות), היא דווקא בסדר.
עוד איחור קבוע
טוב, השבוע נסעתי כמעט כל יום הרכבת. ובכל יום הרכבת איחרה-מדובר ברכבת של 7:9 מאשקלון לתל אביב. לפי הלוצח אני אמורה להיתו ב8:6 בתל אביב מרכז. כל יום איחרתי בין עשר דקות לרבע שעה. בנוסף ביום חמישי רכבת ממרכז לאשקלון לא יצאה ב13:02 אלא כעבור 10 דקות,, תוסיפו 10 דקות באשדוד "מפגש רכבות" וקיבלתי איחור של 25 דקות. אני כבר למדתי שאני אאחר..
 

אורי404

New member
ברוכים הבאים, הדס.

עוד איחור קבוע
טוב, השבוע נסעתי כמעט כל יום הרכבת. ובכל יום הרכבת איחרה-מדובר ברכבת של 7:9 מאשקלון לתל אביב. לפי הלוצח אני אמורה להיתו ב8:6 בתל אביב מרכז. כל יום איחרתי בין עשר דקות לרבע שעה. בנוסף ביום חמישי רכבת ממרכז לאשקלון לא יצאה ב13:02 אלא כעבור 10 דקות,, תוסיפו 10 דקות באשדוד "מפגש רכבות" וקיבלתי איחור של 25 דקות. אני כבר למדתי שאני אאחר..
ברוכים הבאים, הדס.
- אם אני לא טועה הקטע בין אשדוד לאשקלון הוא של מסילה אחת ולא כפולה. בתחנה עצמה יש רציף אחד בלבד. כשפעל הקו עד אשדוד היה עומס, לכן, העומס, לצערינו, החמיר. נקווה שישכילו שיש צורך בהכפלת הקו והרחבת המסילה - התואי עצמו קיים ורובו אם לא כולו מוכן להנחת המסילה, וזה גם קטע קצר - 13 ק"מ בסך הכל (מידע: אתר חדשות הרכבת הנפלא, כמובן). - יש צורך גם בהוספת ציוד נייד. נקווה שלבסוף יושלם הקו המערבי לראשון לציון, כי אמור להיות המשך לאשדוד ואשקלון ובכך העיקוף דרך איזור לוד-רחובות ייחסך וכתוצאה מכך זמן הנזיעה יירד.
 

eladino

New member
הקטע של אשדוד אשקלון נמצא בהכפלה

ברוכים הבאים, הדס.
- אם אני לא טועה הקטע בין אשדוד לאשקלון הוא של מסילה אחת ולא כפולה. בתחנה עצמה יש רציף אחד בלבד. כשפעל הקו עד אשדוד היה עומס, לכן, העומס, לצערינו, החמיר. נקווה שישכילו שיש צורך בהכפלת הקו והרחבת המסילה - התואי עצמו קיים ורובו אם לא כולו מוכן להנחת המסילה, וזה גם קטע קצר - 13 ק"מ בסך הכל (מידע: אתר חדשות הרכבת הנפלא, כמובן). - יש צורך גם בהוספת ציוד נייד. נקווה שלבסוף יושלם הקו המערבי לראשון לציון, כי אמור להיות המשך לאשדוד ואשקלון ובכך העיקוף דרך איזור לוד-רחובות ייחסך וכתוצאה מכך זמן הנזיעה יירד.
הקטע של אשדוד אשקלון נמצא בהכפלה
העבודות לקראת סיום, והניחו כבר עוד שתי מסילות בתוך ברציפים הנוספים שבתחנה.
 

אורי404

New member
תודה על העדכון. נקווה שיהיו פחות

הקטע של אשדוד אשקלון נמצא בהכפלה
העבודות לקראת סיום, והניחו כבר עוד שתי מסילות בתוך ברציפים הנוספים שבתחנה.
תודה על העדכון. נקווה שיהיו פחות
עיכובים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה