מקבץ שרשורים קצרים והודעות בודדות

../images/Emo16.gif ../images/Emo10.gif פיגועים - מתי זה יגמר?

שני פיגועים בערב אחד, למעלה מ- 10 הרוגים ועוד עשרות פצועים. עצוב וכואב כל כך כשזה קורא ומאוד מפחיד כשזה מתקרב לבית. הפיגוע שהיה בטרמפיאדה מול צריפין הוא במסלול הנסיעה של האיש שלי כל בוקר וכל ערב. מחריד לחשוב על כל אותן משפחות שאיבדו אתמול את יקירהם ברגע אחד של רשעות קרה. ביום חמישי הקרוב 11 בספטמבר ולזכר אלפי ההרוגים בהתנקשות הטרור בארה"ב אני אדליק נר זיכרון לזכר כל קורבנות הטרור בעולם.
 
רציתי לשתף אתכן בחוויות זהב"י שלי

היום זאת היתה הפעם הראשונה שישבתי במקום ציבורי וחיכיתי למתעניינים כדי לספר להם על זהב"י ולמה אנחנו צריכים סניף בעיר שלנו ואולי גם לרשום איזה משפחה או שתיים. שעה וחצי שישבתי במקום כמעט ולא הגיעו אנשים ואלה שהגיעו שאלו, התעניינו ואמרו שינסו לראות מהאנשים שהם מכירים מי משתייך למשפחות ברוכות. רוב האנשים היו הורים לשניים או שלושה ילדים. קיבלתי אישור להגיע מתי שאני רוצה לפרסם את זהב"י, בוקר, ערב ואפילו כל יום. קצת התאכזבתי שלא באו אנשים אבל קיבלתי הצעה לפרסום חינם בעיתון לזהב"י ומחר אני אשים עוד מודעות ברחבי השכונה ואולי גם אסע לעיר לשים מודעות. מקווה שיהיה בשבוע הבא קצת יותר ביקוש כי אני יודעת שיש משפחות ברוכות ילדים בשכונה שלי ובעיר שלי. אז זהו, רק רציתי לשתף אתכם. האנשים במקום היו מאוד נחמדים וחיזקו אותי ואמרו לי שזאת עבודה לא קלה לשכנע אנשים להצטרף לכל מיני ארגונים ואגודות ואני שמחה שהם היו שם לתת גב וכתף.
 
../images/Emo41.gifהודעת הנהלה חשובה ../images/Emo70.gif

לאור השרשור-פלצת שהתחיל בנושא של דברי ביבי נתניהו והמשיך בכל מיני טענות אנטי למיניהם וירידות לפסים אישיים: אני מבקשת ומתעקשת שהאנשים כאן יתבטאו בנימוס, בסבלנות ובסובלנות אחד כלפי השני. לכל אחד הזכות להביע את דעותיו גם אם הן לא מקובלות על אחרים ואין צורך להעליב או לפגוע בשמות וכיוצא באלו הודעות שהיו כאן ובטח שלא לרדת לפסים אישיים. כל הודעות האנטי בנוגע לריבוי ילדים במשפחות ותיוג כל המשפחות ברוכות הילדים כמקשה אחת של קהילה של סחטנים או בטלנים או עלוקות, מקומה לא בפורום הזה. יש לכם בעיות עם המשפחות ברוכות הילדים, יש לכם פורומים אחרים להתלונן על כך ולא כאן. הפורום הזה קיים כדי לתת אוזן קשבת למשפחות ברוכות הילדים, אולי לספר למי שלא מבין ולא יודע מה זה להיות הורים ברוכי ילדים או ילדים במשפחות ברוכות ילדים כדי שהציבור ידע ויבין קצת יותר עלינו. אני לא באה לסתום פיות אבל כל הודעה חדשה שתפתח ויהיו בה העלבות או התנסחויות לא הולמות את רוח הפורום - ימחקו עם הודעה מתאימה לכותב.
 
למעלה