מקווה למצוא כאן אוזן קשבת

מקווה למצוא כאן אוזן קשבת

למען ההגינות, אציין שפרסמתי הודעה זו גם בפורום "דמיון מודרך", אך חשובה לי דעתכם לא פחות. אני פונה לכאן בצר לי, כמוצא כמעט אחרון, לאחר שניסיתי והתאכזבתי מכל שיטות הטיפול השונות, ואין כל אור בקצה המנהרה. קשה להכיל זאת בהודעה אחת אבל אנסה: אני בחורה שמאוד רע לה עם עצמה ומאוד מאוכזבת מעצמה. זאת למרות ההצלחה המקצועית והאקדמית המזהירות למדי, כמו גם המודעות העצמית לכישורים לא מעטים שקיימים ונמצאים (אם כי רובם, כך אני חשה, לא באו לידי מימוש) וגם להשגים חשובים שהושגו. אני מסתירה היטב את התחושות הללו בקשר לעצמי ומפגינה בפני החברה והאנשים הקרובים ביותר הרבה חוזק ושמחה, למרות שברוב המקרים, הם לא ממש קיימים. בקרב חברי הקרובים, אני נחשבת לאדם שנותן המון מעצמו ומעניקה המון תמיכה לאנשים שאני אוהבת, אבל מסתירה היטב את כאבה שלה באופן כמעט הרמטי. אני בזה לעצמי על כך. האם תוכלו לעזור לי? אני מרגישה כאבים תמידיים בזמן האחרון, ומרגישה שאני עומדת להתפוצץ ולהתמוטט. איני יכולה עוד. תודה מראש.
 
הייתי רוצה שנשוחח קצת על גבי הפורום

כדי שתהיה לי ולאחרים קצת יותר פרטים לגבי הבעייה שלך. תנסי לפרט קצת יותר על הרקע שלך, ומה זה ש"מאד רע לך עם עצמך". מה את חושבת ומרגישה כלפי עצמך? ומה את חושבת הסיבות לכך? מלבד השאלות האלה, כדאי שתדעי שההסתרה של מה שאת מרגישה , גובה ממך מחיר מאד יקר, ועלולה להביא אותך למצב נפשי מאד קשה ואפילו למחלת נפש. כדאי שלפחות בינתיים, תנסי לא לדחוק הצידה את מצבך.
 
וואו, זה מפחיד

אני מרגישה כבר עכשיו שאני במצב נפשי קשה למדי, ואני רועדת מהמחשבה לגבי אפשרות מחלת נפש. אני מתקשה לספר על הרקע שלי באופן מפורט כאן. אני יכולה לומר שעברתי טראומה גדולה מאוד בילדות, והצלחתי להתגבר עליה מאוד טוב. מילדה דחויה הפכתי לבחורה פופולארית שידה בכל. מצד שני, אולי מאז נבטו הניצנים הראשונים של החרדה החברתית, חרדת הנטישה והרגישות היתרה. זה בגדול. אשמח מאוד לדעתך, ותודה על ההקשבה.
 
איך ובעזרת מה הצלחת להתגבר

על הטראומה שעברת בילדותך? האם מישהו עזר לך לעבד ולהתמודד עם הטראומה, או שהיית לבדך בהתמודדות הזו? חשוב לי מאד לדעת האם עברת תהליך של עיבוד ושיקום מהטראומה, כיון שהדבר מאד קריטי למה שאת עוברת היום. הטיפול במקרים של טראומות אינו חייב להיות עיסוק ישיר בטראומה עצמה. עפ"י הגישה הנרטיבית ניתן "לעקוף" את העיסוק הישיר בה ולטפל באמצעות דרכים עקיפות, מבלי שיש צורך לחיות שוב את הטראומה (ומזה המון אנשים נרתעים)ץ
 
למעלה