מקווה שמותר לי לשתף בחוויות אישיות + המלצה חמה

מייפלס

New member
מקווה שמותר לי לשתף בחוויות אישיות + המלצה חמה

הייתי שוב אצל יעל עופרי-רוזנפלד הכהן המתקשרת עם נשמות המתים בפעם השנייה .
כמו שכתבתי בבוקר קבעתי את הפגישה הזו בסיום הפגישה הראשונה כי זה מסקרן והרגשתי תחושת פספוס מכיוון שנותרתי עם המון שאלות ללא מענה . שנה וקצת עברה והנה הגיע היום ... בציפייה והתרגשות יצאתי לדרך לטיבעון . ירדתי בתחנה הלא נכונה אבל לא נורא - היו שם מסעדות וקיוסקים וקניתי לי ארוחת בוקר ואז ביררתי איך אני ממשיכה לכתובת . התחלתי ללכת ברגל ואני הולכת מרחק מסוים ועוברת ליד תחנה ואז מגיע הקו שצריכה ואני לא שמתי לב . רק בגלל שהיה לאוטובוס מערכת הקלטה שאומרת איזה קו אני הסתובבתי ועליתי וסיפרתי לנהג שירדתי בתחנה הלא נכונה ... בקיצור אני רוצה להגיד בזה שקצת התבלבלתי אך זה יצא לטובה והבעיה נפתרה בזרימה מדהימה שכזו שלא רק שלא איחרתי אלא הגעתי הרבה לפני הזמן .
שוחחנו מעט לפני הפגישה על הא ועל דא ולמרות הציפייה ולאחרונה גם התרגשות דווקא שם לא מיהרתי להתחיל .
כשהתחלנו ... מיד , אבא היה שם ואיתו "שוחחתי" דרך יעל .
הפעם לא הייתה לו תובנה חכמה למסור כמו בפעם הקודמת ( התובנה היא - אגו הוא כמו צפרדע שמנפחת את לחייה ואז נסתר ממנה מה שקורה סביבה\מולה כך אדם עם אגו לא רואה מה שקורה באמת ) אלא דיברנו על דברים שקרו שהיו בלתי פתורים ומבחינתי לא ברורים ... נפתר ונשלם ונפטרתי ממשא גדול - לא אבן בלב אלא הר בלב ! הוא אמר שהוא מרוצה מאוד וגאה בי על משהו שעשיתי לאחרונה לעזור לעצמי . קצת שאלות והבנתי למה אבא מתכוון . שוחחנו על כך עוד קצת והמשכנו הלאה לעוד נושאים שהעסיקו אותי כמו באיזה כיוון להתמקצע לצורך פרנסה עכשיו ששוחררתי מהבעיות הכלכליות כמעט כולן ( נשאר משהו מאוד קטן וזניח ) .
מפה לשם הגעתי למוקהלי ... גם הנשמה שלה הופיע ועכשיו אני יודעת בערך מה עבר עליה אחרי שנפרדנו באותן הנסיבות ( הגרוש ומשפחתו העלימו אותה ) זה כואב ומצער אותי לדעת אבל ... עכשיו טוב לה והיא שלחה לי את אהבתה וגם התיישבה לידי שם בנוכחות שלה כמובן ... של הנשמה שלה . עוד משהו השתחרר לי מהלב אבל החלל הזה עוד פעור ומדמם - שורף וכואב ... ולדעת ולהבין בהשלמה של השערות את ההמשך זה לא שימח אותי בכלל ... היא פשוט הייתה מדוכאת מצער הפרידה וכנראה שהתפרצה אצלה מחלה כלשהיא ... מכך היא דעכה עד שנפטרה . והיא נמסרה למשפחה . אבל לא ממש נאמר איך היה לה שם מעבר לכך שהיא הייתה בצער ודיכאון מהניתוק - פרידה ממני . היא לא הבינה כמובן .
התחשק לי לחבק אותה חיבוק דוב וללטף ... זה תיסכל אותי מאוד שאי אפשר . היא אהבה שסירקתי אותה והיא ציינה את זה שהיא הייתה מאוד מטופחת ושהיה לה טוב אצלי . ושזה שהשתלבנו אחת בחיי השנייה - הייתה פה מטרה וזה חשוב אבל המטרה לא נאמרה . זה לא חשוב כי אני יודעת אותה בלב בעיקר . מוקהלי התייחסה בדבריה למחמדות שלי כיום - החולדות מחמד שלי . יעל המתקשרת מקבלת תמונות והבזקים אותם היא מנסה להבין מעצם החיזיון ומה שעולה בו אבל הצד שמקבל מידע אמור להבין טוב . יעל קיבלה ממוקהלי דברים שקשורים לטעם , משהו אמריקאי וסירופ . ואני די בהתחלה שיערתי את הכיוון אבל שיעל אמרה את המילה "סירופ" אני ישר הבנתי שמוקהלי אומרת את השמות של החולדות - מייפל וטריפל . דבר די מדהים . היא התייחסה אליהן בהתרשמות שלי קצת בקינאה . שהיא יותר חכמה מהן ... היא לא קבעה עובדה אלא שאלה ויעל אמרה בפירוש שלה מוקהלי מתנהגת כמו ילדה קטנה . והוזכר תוכי . אכן טיפלתי בכמה תוכים מהפינת חי פה בהוסטל ורק אחד מהם שרד ומתאושש מאוד יפה ואין ליעל שום דרך לדעת את זה כי אפילו פה לא סיפרתי על כך . על התוכי ששרד היא אמרה שהוא מתנהג כמו ילד קטן שלוקחים אותו לגן ושוכח מאמא וישר רץ בגן לעיניניו . כל היכולת ומה שקורה מדהים אבל יש דברים בעיני שהם יותר מאחרים וזה אחד מהם .
אבא חזר "לדבר" ואני שלחתי את אהבתי אל מוקהלי והמשכתי "לשוחח" עם אבא . דיברתי על אחותי הקטנה והגעתי לתובנות חשובות ואני אעשה השתדלות לבטא את עצמי שאני משוחחת איתה בכל אמצעי אחרת . אבל עזרה היא לא תקבל גם כי לא רוצה ועוד פגועה וגם כי לה אישית זה לא נכון . זה לא יעל אמרה זו תובנה שלי מדבריה .
המשכנו לעוד כמה דברים וכבר הגיעה זמן סיום ... ביקשתי לדעת מה שלום סבא וסבתא ואז היו כמה חילופי מילים איתם - בעיקר מסבתא . היא בירכה אותי ושמה עלי הגנות . שניהם שלחו לי את אהבתם . אבא נפרד ממני כמו בפעם הקודמת - בנשיקה על ראשי וגם כמה פעמים בזמן הפגישה הוא ליטף את ראשי .
הסתיים זמן התקשור והמשכנו לדבר עוד על דברים שקשורים לתקשור ורוחניות ועוד דברים שקשורים יותר לחיים עלי אדמות ואז היו לי עוד כמה דברים שנזכרתי בהם כמו האלבום תמונות שלא נמצא עדיין ואם יש הכוונה נוספת כדי לאתר אותו . לא כל כך לצערי אבל בהזדמנות אני אעשה שוב חיפוש שאגיע לאמא . ואז שסיימתי עם עצמי בתור דבר אחרון לתקשור ביקשתי מסרים ולא עבורי ... זה היה מדהים והחכמתי כי אותו אדם לא קשור אלי והבנתי וגיליתי מנשמתו דברים שלא ידעתי על חייו . ביקשתי אם יש מסרים להעביר לקרוב משפחה של אותו האדם שחי ומאוד מתגעגע וכמו שאני הייתי ועודני קשורה לאבא כך אותו קרוב משפחה אל האדם הזה שנפטר .
המסרים יועברו ליעדם אם אותו קרוב משפחה ירצה לשמוע באופן אישי פנים מול פנים . אני יודעת שזה יועיל ויקל עליו אבל הוא מבולבל בנושאים האלה ובכלל , כי הוא צעיר .
יצאתי הפעם בתחושה של הקלה מאוד גדולה , עיניין וסיפוק .
בפעם הראשונה יצאתי בתחושת פספוס כי היו לי עוד מלא שאלות שנותרו ללא מענה .
הלכתי למסעדה ומצאתי שם מנות טיבעוניות , קניתי ואכלתי . היו שם גם קינוחים טיבעוניים אבל לי מתחשק משהו ממש מושקע ומלא קרם אז וויתרתי להפעם ובנוסף קניתי לקחת הביתה כרוב ממולא טיבעוני שגרם לי ליירר כמעט ... חולה על ממולאים !
היה נעים , מספק וטעים ואני מאוד מרוצה מהיום הזה ויעל שתדעו לכם אישה מדהימה ואני ממליצה עליה בחום . היא בן אדם נדיר וזאת אני מתרשמת מהשיחות איתה . מעבר לפגישות תקשור איני מכירה אותה ואין לי שום סיבה חוץ משביעות רצון רבה להמליץ עליה .
 
עשית לי חשק ללכת אליה. אולי בהזדמנות

מצער לשמוע על מוקהלי. שמחה שחווית סגירת מעגל מקווה שהפצעים יתרפאו.

בהצלחה
את תצליחי עם המוטיבציה שלך
 
אם אין לך העדפה למישהו קרוב או מסוייםאז תעופי על עצמך ,תזמני

את ג'יימס דיין,קורט קוביין או כל גברבר/גברברת שעולה בראש
תזרמי אותו ואל תשכחי לעדכן פה את החבר'ה
 

רותי 11

New member
מייפלס יקרתי אני שמחה שיצאת מסופקת

מהמפגש.
וסליחה על הבורות אבל מי זאת מוקהלי ?
 
זה ממש חמוד שהנשמה של הכלבה קינאה באוגרים


באמת כלבה חמודה הייתה קשורה אלייך
בגן עדן יהיה לך כבר גן חיות שיחכה לך
אוגרים פילים חרדונים תוכים
את תמצאי עוד כמה...
 

מייפלס

New member
כאן זה בסדר להגיד שמדובר בחולדות :)

אני לא רוצה חלילה ליצור להן משבר זהות .

LOL
 
למעלה