מקום טוב באמצע...

מיכל לב

New member
מקום טוב באמצע...

זהו, בשעה טובה ,אחרי לידה קלה,(בעזרתה הברוכה של נטע) יש לנו מקום טוב באמצע. כשאני כותבת לנו, אני מתכוונת לך אמא ולך אבא שיתכן ואהבתם, כאבתם, שמחתם,נפרדתם, בחרתם ועכשיו אתם כאן עם ילדכם הקטן ועם המלאכה שאין רבת אתגרים ממנה בעולם (לדעתי כמובן). אני מקווה שפורום זה ישמש במה לכל הרגעים היפים יותר והיפים פחות לכאבים, לשמחות ,לשאלות, לתהיות, לתקוות ואולי אפילו פתח לאהבות חדשות. כולי תקווה שפורום זה ,מעבר להיותו מקום טוב באמצע,ואחלה במה,יעזור לנו להתחבר למקום טוב בלב,לנשמה,ומי ייתן ונהיה למשפחה אחת גדולה. :)
 

איילת ש

New member
שלום מיכל

בחרתי באיילת ששואלת, כי כנראה שתהיינה לי המוןןןןןןןןןןן שאלות בזמן הקרוב.. אני התחלתי בדרכי כאם חד הורית. מקווה שאמצא כאן תשובות ואוזן קשבת. יום טוב.
 

מיכל לב

New member
ראשית כמובן...

ברוכה הבאה. אני מקווה שלכל שאלה שתשאל תמצא תשובה ראויה וכי זוהי תחילתה של ידידות מופלאה. אני מאחלת לך בהצלחה בדרכך החדשה וזכרי, את לא צועדת בה בודדה. ועד לפעם הבאה,ממני שלוחה לך הרבה אהבה.
 

איילת ש

New member
אמ..ובכן..

אמ..ובכן..ו איילת שואלת... איילת לא עובדת כרגע.. עסקתי בחינוך קודם לכן, אבל המצב הביאני מאיסות בעיניין. עכשיו אני מחפשת את עצמי, מחפשת עבודה חדשה, מקצוע אחר, נראה... בכל מקרה, אני פרודה בהליכים מתקדמים, שהולכת לחיות עם שני ילדיי לבד. כולי חששות ופחדים לקראת הקרב ובא.. אבל אני שלמה עם ההחלטה שלי. זהו.. לעת עתה. אגב.. חן חן על קבלת הפנים. חביב ביותר.
 

pom...

New member
עוד לא חד הורית אבל

לא יכולה שלא להזדהות עם המאיסה במערכת החינוך. היש דבר דוחה ממנה? טוב, אם אאמץ את מוחי הפעוט בוודאי אמצא משהו (הנה - אני נשמעת כמו מורה), אבל גם אני נטשתי את מערכת החינוך, ולמרות שלא מצאתי עבודה בקלילות - אני לא מצטערת לרגע. אפילו לא ביולי-אוגוסט... יש סיפור על מרצה מפורסם שהמשיך ללמד המון שנים. שאלו אותו תלמידים שלו למה הוא נשאר באוניברסיטה כשבחוץ הוא יכול לעשות הרבה יותר כסף. יש לי ארבע סיבות מצויינות להמשיך ללמד, הוא אמר. יוני, יולי, אוגוסט, ספטמבר.
 

מיכל לב

New member
pomelit היקרה...

ראשית אני שמחה שאת כאן איתנו ושאפילו ביולי הקרב ובא לא תהיה בליבך חרטה. שנית מה אני קוראת כאן בין השורות? האם את מתכוונת להקים מערכת חינוך עצמאית? אולי אפילו חד הורית? אם כן קחי נשימה ארוכה, תצטרפי אלינו כחברה מן השורה, ובבוא העת קבלי החלטה. (וגם אם לא,את תמיד מוזמנת). נ.ב בהצלחה עם הקטנצ`יק. מכל הלב מיכל לב ;-)
 

מיכל לב

New member
משהו חפוז...

כי לא יכולתי להציץ מבלי להגיב: כל דבר שקורה נועד לעזור לך לעבור לתוך העצמי הגדול יותר שלך, גם אם לפעמים זה לא קל, מאיים ולא מוכר.וחוץ מזה בשביל מה אנחנו כאן. איילת אני עוד אשוב,פשוט כרגע חייבת לזוז. נ.ב עזבי ממש ברגע זה הכל,גשי למראה,תסתכלי לעצמך בעיניים,כווצי את השפתיים ותעשי אומוצצצצ`````````ווווווווו או איך שזה יוצא ו...תחזרי על זה... ממני באהבה- עוד אחת שרצה למראה ;-)
 

אושר26

New member
לאיילת

אני רוצה לחזק אותך, דעי שכל ההתחלות הן קשות. במידה ותצטרכי אוזן קשבת אנחנו כאן. בהצלחה
 

54321

New member
מזל טוב ;-)

מזל טוב לרגל היכנסך למועדון זה לא נורא אני במועדון כבר 9 שנים וטוב לי מקווה שגם לך יהיה טוב יובל
 

גרא.

New member
איחולי הלבביים.

לפעמים,קשה לדעת לאן לשייך את עצמך..לפורום גרושים גרושות?,הורים וילדים? להיות אמא? גילאי 20/30/40 ? ואחרים..אבל מסתבר שלכל פורום,יש את הייחוד שלו..ואמנם יש מבינינו שמופיעים בכמה..ועלכן,ברכותי גם לפורום שלך,שיכול למקד אולי קצת יותר את הנושא הספציפי הזה,שמן הסתם היה חסר. עלי והצליחי השכן בקומה השלישית מעלייך.
 

מיכל לב

New member
שלום שכן..

וברוך הבא. אני שמחה לגלות שגם אתה דוגל בשיטת ה ``גם וגם`` לעומת ה ``או או``. לקח לי זמן רב לגלות אותה (למרות שאי שם בכיתה ג` המורה לחשבון אמרה משהו על זה ואפילו חילקה דפי עבודה עם ריח טוב ואותיות סגולות). פעמים רבות (כל חיי), שברתי את הראש בגלל ההרגל לצמצם ולבחור בין אפשרויות.אני מודה, הגעתי להבנה אבל יש לי עוד דרך ארוכה עד ההפנמה. אז תודה על האיחולים הלבביים ונפגש בקרוב...בחדר המדרגות ;-)
 
למעלה