מקומות מוזרים בעולם: בית הקברות ב-Stull, קנזס

מקומות מוזרים בעולם: בית הקברות ב-Stull, קנזס

העיירה Stull בקנזס מרוחקת עשרות קילומטרים מכל מקום נורמלי ומאכלסת לא יותר מעשרים תושבים - מה שלא מפריע לעיירה להתגאות באחד מבתי הקברות המפחידים ביותר בעולם. בתחילת המאה ה-20, שני אירועים זעזעו את הכפר הקטן וגרמו לעשרות אגדות אורבניות לצמוח בהקשרו ולהכריז עליו כעל אחד משבעת השערים לגיהנום. הראשון היה גבר ששרף את אחד השדות רק כדי לגלות את גופתו החרוכה כשהאש כבתה. השני היה גבר שנעלם - ונמצא לאחר מכן תלוי על עץ.
כיום המקום משמש מוקד עלייה לרגל לכל מי שמאמין בעל טבעי וברוחות רפאים. הכנסייה כבר נהרסה, אבל אנשים רבים מנסים להתגנב פנימה כדי לזכות להביט ברוח רפאים אמיתית. המקום אמור להיות כל כך לא קדוש, שהשמועות מספרות שהאפיפיור, שטס לקולורדו, סירב לאפשר למטוס שלו לטוס מעל מזרח קנזס.

הסרטון הבא צולם על ידי מישהי שטיילה באזור בית הקברות יחד עם בעלה. אם תתאמצו מאוד, תוכלו לשמוע קול מוזר לוחש מילים ברקע. אמיתי או לא? תחליטו לבד. אבל אין ספק שמשהו בסרטון הזה גורם לצמרמורת.
 

atlantis13

New member
מה אתם חושבים אחרי סרט כזה?

מה זה גורם לכם להבין - במקום לצמרמורת ראשונית - אתם מאמינים בקיומם של רוחות ועולם רוחני?
 

atlantis13

New member
אמילי רוז.

זהו סיפור אמיתי על נערה אמיצה שנשאלה מהדרכה מעולם הרוח - האם את רוצה להמשיך את סבלך - כדי להוכיח לעולם כי רוחות אכן קיימות? היא בחרה שכן - וסבלה ומתה - כדי לגרום לכן להבין כי רוחות סובבות את כולנו - והעולם הרוחני - אכן קיים - אני יודע שבסרט יש קשים "קשים לצפייה" אך המסר השלם שלו - שווה לראותו.

טריילר לסרט:

http://www.youtube.com/watch?v=lSy7DldFdUI

ויקי:

http://he.wikipedia.org/wiki/גירוש_השדים_של_אמילי_רוז



הסיפור בשלמותו :

http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=656095&blogcode=11216945



** אני כברק אומר כי הסיפור שעברה הנערה הזאת אפילו קשה לקריאה - לכן - שימו לב שאין ילדים בסביבה, בזמן שאתם רוצים לקרוא את הכתבה. אולי זה יסביר כמה דברים שאולי רציתם לדעת ופחדתם לשאול.


לא עוד תוכניות ריאליטי - זה הסיפור האמיתי - אין צעקות ואין עיניים אדומות - אבל יש עדות מצמררת -
שלפחות תדעו שקיימת.
 
אני זוכרת שטענו שהיא פשוט השתגעה

ונתנו לזה הסבר פסיכולוגי... לא ממש האמינו באותה תקופה שיש דבר כזה אדם אחוז דיבוק, עד שהיא מתה.
 

atlantis13

New member
יפה. לקח לך סבל של חיים שלמים כדי שיבינו -

ועוד לאחר מותה -שיש כזה דבר רוחות ושיש כזה דבר דיבוק ושיש כזה דבר "עולם רוחני" - חיים שלמים של סבל בגלל גאווה של פסיכיאטרים שטענו כי היא "לוקה בנפשה" - כאשר נפשה הייתה אחוזת דיבוק - תראו למה גאווה ואטימות ושקריםן מובילים - כיום, כל אחד משלושה אנשים - מוגדר כלוקה בנפשו - ועוד על ידי האילומינטיים והרפטיליים עצמם אשר רוצים עוד מכספים ו"חוסר הוכחה" דרך תלצלום או סרט דוקומנטרי - והשאלה היא - עד כמה נהיה אטומים לעולם הרוחני ולאמת? הם משתלטים על הכל - ויש נשמות תמימות שנופלות ברשתן - רק בגלל שגילו רגישות לרוחניות ונבחרו לסבול חיים שלמים - כדי להעיף אתכם מהבורות שלהם אתם קוראים "פסיכולוגיה", "שיגעון" ו"שטויות" - כל סה רק בגלל חוסר הנכונות שלנו להבין וללמוד קצת מעבר למה שעיניינו "רואות וגופנו "חווה" - ועדיף כבר להיות כמו הלן קלא - לא לראות, לא לשמוע ולא לדבר - רק לחוות - תראה כמה מידע יש - בלי קונספירציות.
 

atlantis13

New member
לך, לנו, לה..

http://flix.tapuz.co.il/v/watch-4228638-.html


"המדריכים הרוחניים שלנו נמצאים איתנו משחר הזמן , כאשר החליטו מקבץ של ישויות שהן רוצות להתגלם בגוף פיזי . הם איתנו בערות ובשינה , ובכל רגע נתון בחיי היום יום שלנו כל החיים כל הזמן . כאשר נרגיש את עצמנו יותר ואת הדרך שלנו ונהיה יותר רגישים לתחושות הבטן שלנו ולרגשות שלנו זה אומר שאנחנו שומעים את ההדרכה רוחנית שלנו ממש טוב ..
האזינו לתקשור שהתקבל על העולם הרוחני והישויות המדריכות אותנו מיום לידתינו .. "
 
למעלה