מקקים קטנים מעצבנים ומגעילים

nickey

New member
מקקים קטנים מעצבנים ומגעילים

יש מה לעשות איתם?! נמאס לי לרדוף אחריהם ולשאוב אותם כל היום! לא אכפת לי אפילו הדברה כימית... הזמנו מדביר לפני שנה והוא לא הביא חומר מתאים למקקים קטנים, רק לגדולים. אשמח לפתרונות רצחניים
שנה טובה!
 

nickey

New member
ואין משהו שאפשר

לקנות בסופר או במשתלה? מדביר זה פתרון אחרון...
 
תיקן גרמני.

מגיע ע"פ רוב כטרמפיסט מהסופר ומיד מתחיל לשגשג בבית, נפוץ מאוד במסעדות ובמטבחים מוסדיים. ע"פ הכרטיס שלך את עוסקת בתחום המזון ובהחלט סביר שהבאת אותו ממקום עבודתך. הטיפול הנכון ביותר הוא בעזרת ג'ל פיתיון שנאכל ע"י התיקנים וגורם לתמותה, התיקנים החיים אוכלים את המתים ובכך נפתרת הבעיה. שימוש בריסוס ביתי או ע"י מדביר יעיל פחות כיוון שהתיקנים הללו חיים בתוך מכשירים חשמליים וכן בסדקים אלהם אין בד"כ נגישות. עלות טיפול בג'ל הינה 400 ש"ח והאחריות היא לחצי שנה.
 

nickey

New member
זה שרשום בכרטיס שלי

שאני טבחית ממש לא אומר שאני הבאתי אותם אלי לדירה. הם היו כאן לפניי, ולא נעשתה שום הדברה מוסדרת עד שאני הזמנתי מדביר לפני שנה, והוא לא טרח לזכור להביא חומר שמיועד לתיקן גרמני. יש דרך להשיג את הג'ל שלא דרך מדביר?
 
המשך,

ראשית-"סביר" זה לא אומר שבהכרח את הבאת אותם,אם את אומרת שהם היו בבית בטרם כניסתך אליו אז סביר שלא את הבאת אותם. שנית-"הדברה מוסדרת" לא פותרת ע"פ רוב את בעיית התיקן הגרמני. שלישית-לעניות דעתי, אין אפשרות להשיג את הג'ל בדרך עצמאית.
 

goanin

New member
אני אביא עלייך את אגודת זכויות החרקים

תבדקי אם יש לך קרטונים בבית, יש "מקקים, קטנים ובהירים שמתים עליהם..
 

nickey

New member
אתה יכול להביא כל מי שאתה רוצה

נראה אם תסכים להמשיך לחיות עם הלכלוך הבלתי פוסק והסרחון שלהם. ואין אף קרטון מיותר בדירה, מזמן פרקנו את הכל. אני חושדת שהקן המרכזי שלהם נמצא מאחורי ארונות המטבח אבל אנו לא יכולים לפרק אותם לצערי הרב.
 
למעלה