מקרה מוזר עם חנות מארצות הברית

rexcor

New member
מקרה מוזר עם חנות מארצות הברית

.היום עשיתי הזמנה מאתר ביגוד אמריקאי מיוטה שהמחיר שקבלתי מנציגת הצאט היה טוב מאחרים.במהלך השיחה יאמרתי לה שאני לא משם וששולחים לי כי ממילא לאף חברה שנתקלתי בה אין בעיה עם זה.היא לא הביעה התנגדות אבל אחרי כמה שעות ההזמנה בוטלה בלי הסבר.יצא הגורל ובצאט הגעתי אליה שוב ולקח לה לזמן להסביר את הסיבה השקרית שהיא שקולומביה לא מאשרת להם משלוח לכתובות של משלחים למדינות אחרות-מה שנציג קולומביה טען שלא נכון כי הם יכולים לעשות כרצונן למרות שהם עצמם משתדלים לא לשלוח לחברות כאלה מחשש שיאבד.קרה פעם למישהו?חבל שלא ראיתי קודם את הציונים השליליים של האתר ברחבי הרשת.
דבר מוזר נוסף קרה לי עם פייפאל עם החברה הזו כשתשלום שלי לא התקבל וכשכבר עשיתי העסקה עם הכרטיס,קבלתי הודעה מפייפאל אחרי רבע שעה שזה כן עבר.קרה למישהו?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זו תקופה בעייתית, חנויות רבות בארה"ב עצרו משלוחים לחו"ל

לדוגמה iHerb הודיעו כבר לפני חודש שלנוכח המצב הם לא שולחים יותר חינם בשירות בוקסיט (אולי עוד אפשר להזמין דרך דואר ישראל, לא בדקתי) וחברים שניסו להזמין מאמזון (COM) אמרו שגם שם הופסקו משלוחי החינם ולמעשה כרגע אין בכלל משלוחים לישראל, גם לא בתשלום (הכוונה למשלוחים של אמזון עצמה, לא מוכרים פרטיים).
&nbsp
אין לי מושג באיזה אתר ניסית לקנות, לא ציינת שם או כתובת...
 

rexcor

New member
טריליאן,הזמנתי לכתובת של ushops ולא לישראל

חושב שציינתי זאת.האתרהוא backcountry com.יש עליו הרבה ביקורת שליליות שפספסתי אותם..כשאתגרתי את הנציגה איך זה שלמרות שידעה שזה forwadrer לא אמרה אי אפשר טענה שלא ידעה שקולומביה מתנגדת[קולומביה לא אוסרת על החנויות האלו].אפילו ילד קטן לא היה קונה בלוף כזה...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ציינת משהו לא ברור, רק בדיעבד אני מבינה את כוונתך

לא מכירה את החנות, אבל אכן יש חנויות ששולחות רק לכתובת אמצעי התשלום או רק מקומית (לתושבים). לא יודעת אם זה קשור למה שנאמר לך או שיש להם עכשיו הנחיות מיוחדות לימי קורונה...
&nbsp
בשורה התחתונה, מעצבן, אבל לא רוצים – לא צריך. שיבטלו את העסקה ותמשיך הלאה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אגב, מתברר שאמזון חזרו לשלוח לישראל (רק לא חינם)

 

rexcor

New member
לא יודע איזה מוצרים בדקת באמזון אבל הרבה שבדקתי וקודם נשלחו

עדיין לא נשלחים ובדקתי ממש בימים האחרונים.אצלי זה היה ביגוד...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בדקתי כל מיני... הם אכן צמצמו את מגוון המוצרים הנשלחים

(ואף מצהירים על כך, יש הודעה כשגולשים באתר) אבל יש משלוחים לישראל, וחלקם אפילו בחינם (לפחות לבעלי חשבון פריים, לא יודעת אם לכולם).
 

Sanchez

Member
בשלב זה כלום לא השתנה באמזון ארה"ב וגם לא בכל השאר...
כל מה שהיה נשלח בעבר בחינם או לא- כבר מעל חודש וחצי לא נשלח יותר בכלל.
לא פריים (שאף פעם לא היה בחינם לישראל) ולא סתם לקוח רגיל.
&nbsp
אמזון בשלב זה לא שולחת שום דבר לארץ. יתכן ומוצר כזה או אחר כן מופיע "כאילו" נשלח, אבל זה כנראה בגלל שהמערכת שלהם פיספסה את הסיווג.
&nbsp
הסיבה (לפי דעתי), בגלל קפיצה משמעותית במחירי המשלוחים בעולם ! אני רואה את זה אצלנו בחברה. כל חברות השילוח (ללא יוצא מן הכלל) העלו את המחירים בצורה דרסטית.
רק הבוקר קיבלתי מייל מפדקס, שכבר עדכנו אותנו לפני כמה שבועו על עלייה משמעותית במחירי המשלוחים, על כך שהם יעלו בימים הקרובים שוב את המחירים ספציפית מסין !
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא "כאילו". הזמנות שעשינו בתקופה הזאת נשלחו (חינם) והגיעו

 
למעלה