מקרה שקרה לי לפני 3 שנים ולא עוזב אותי

kimberli17

New member
מקרה שקרה לי לפני 3 שנים ולא עוזב אותי

שלום אני שני, בת 21. לפני כ-3 שנים הורי ואחיי נסעו לאילת והיו אמורים להשאיר לי את המפתחות למכונית. ולפני הנסיעה רבתי מאוד עם אמי והיא החליטה שלא להשאיר לי את המפתחות של המכונית. אחרי שהם נסעו חיפשתי בטירוף את המפתחות בכל הבית ולא מצאתי אותם. שניכנסתי לחדר שינה של הורי חיפשתי בחדר ארונות ושניכנסתי לשם המגירה התחתונה הייתה פתוחה, הטילית של אבא שלי שתמיד עטופה במין ציפת קטיפה ונמצאת בתוך תיק מפלסטיק שקוף הייתה מוטלת על הרצפה כאשר ציפית הקטיפה מבצבצת מתוך תיק הפלסטיק שהרוכסן שלו היה פתוח. אני אציין שאת הטלית הזו אבא שלי קיבל מסא שלי ז"ל שנםטר לפני כ5 וחצי שנים. שראיתי את זה הכנסתי את הטלית לתוך התיק פלסטיק, סגרתי את הרוכסן, הכנסתי למגירה וסגרתי אותה. יצאתי מחד הארונות וסגרתי את האור. יום למחרת נכנסתי שוב לחדר השינה של הורי ומצאתי את האור בחדר ארונות פתוח, המגירה פתוחה והטלית מוטלת על הריצפה באותו מצב. באותו רגע הייתי בטוחה שהשתגעתי! ניסיתי לחשוב אולי פרצו אלי הבייתה. אולי חשבתי שהחזרתי למקום ולא החזרתי אבל אני בטוחה במיליון אחוז שכן החזרתי!! אני זוכרת את זה בבירור. ביום השלישי הורי החליטו לחוס עליי והתקשר להגיד לי איפה המפתחות. ותנחשו איפה הם היו?? אבא שלי החביא אותם בתוך הטלית!!!!!!! סיפרתי לו את המקרה והוא אמר שהוא סגר את התיק פלסטיק והחזיר אותה למקום וכמובן זגר את המגירה. הוא אמר שהחתולה שלי הייתה איתו בתוך החדר ארונות שהוא עשה את זה ויכול להיות שהיא קלטה שאני מחפשת את זה ו"עזרה לי למצוא את זה"- לא נראה לי הגיוני בכלל!! הוא טוען שאין לזלזל באינטיליגניציה שלה... אני חושבת שאולי זה הרוח של סבא שלי אחראית לזה למרות שהיה איש צדיק ואין לי סםק שהנשמה שלו עלתה למעלה ואינה נשמה תועה... אשמח לפרשנות ועזרה- אני כל הזמן נזכרת בזה ומצטמררת מפחד!! בלי שום קשר אני רואה כל הזמן דמויות לשברי שניה... אם זה בתוך מכוניות שאני עוברת ברחוב, אם זה בבית שלי הוא במקומות חשוכים... חבר שלי קורא לזה תעתועי דמיון- לי נראה שזה יותר מזה...
 

y t z

New member
תגובה

סיפור מעניין, לא נראה לי שחתולה מסוגלת לפתוח רוכסן. דברים מוזרים קורים מסביבנו כל הזמן בלי שאנחנו שמים לב, כי תמיד אנחנו משכנעים את עצמנו שזה הגיוני. לגבי הדמויות שאת רואה, אף אחד לא יכול להתווכח עם מה שאת רואה או מרגישה. כל עוד את בסדר עם זה וזה לא מפריע לך, תמשיכי בשלך ואולי אפילו תהני מזה קצת..
 
זה לא תעתועי דמיון אלא תקשור לרגע

התקשור הרגיל שלי הוא בראייה ל יישויות וגם אני חווה מה שאת מתארת השאלה אם זה מעניין אותך התחום או מפחיד אותך, לנשמת צדיק יולת וכוח חזק יותר להתגלויות ונראה כאילו סבך כיוון שתוכלי למצוא ת המפתחות, אבל זה היה מזמן וזה לא מהו רע או מזיק בכלליות.
 

kimberli17

New member
תודה על התגובה

ולשאלתך- מאוד מעניין אותי ואני לא ממש מפחדת כי התרגלתי למראות האלה... השאלה מה עושים עם זה?
 
את יכולה לפתח את התקשור בעזרת קריאת ספרות

בנושא ואימון מדיטציות, להכנס לקשור ראשית הייתי ממליצה להתחיל מספר התקשור של ליעד שיהן ומספר המדיטציה של דוויד פונטנה
 

א Ron

New member
סתם שאלה

יש מצב הטלית לא תקינה ?חסר פתילים ? בדקתם אותה אצל רב?
 
למעלה