מרביצה לאחותה כל הזמן פליז אובדת עצות ......

מרביצה לאחותה כל הזמן פליז אובדת עצות ......

בל בת שנה ו10 ח' והיא כל הזמן מרביצה לאחותה בת ה3 ו4ח' , ומאי כל כך סבלנית ורק בוכה המסכנה אבל מה עושים??? בכל הזדמנות היא מחטיפה לה ובמיוחד מושכת לה בשיער עד כדי עקירת שערות מהשורש, אני כל הזמן צועקת בל אסור בל אסור והיא מתפוצצת לי מצחוק בפרצוף ואני רצינית וזה לא עוזר, אני לוקחת אותה לחדר "לנוח" והיא צוחקת בחדר ואיך שהיא יוצאת חזרה היא שוב תוקפת אותה. אני מותשת , אין לי רגע של שקט בבית איך שמגיעים מהמעון מתחיל צעקות ובכי ואני שלא מרימה קול ותמיד מתאימה את עצמי לצרכיהן מוצאת את עצמי כל היום צועקת , די,אסור,מספיק להרביץ, והיא צוחקת שמה עלי _ תעזרו לי איך להפסיק שהיא לא תרביץ לה
 

אמיתמי

New member
נדמה לי שבגיל הזה

צעקות, זה סוג של תשומת לב שהם די שמחים לקבל. אצלנו צעקות שלי, רק הגבירו את ההתנהגות הבעייתית של הגדולה. שינינו גישה. קודם כל, נסיון למניעה, בדרך כלל היא היתה עושה "שטויות" בזמנים שלא היה לה מה לעשות והיא לא מצאה את עצמה. ניסיתי להכניס שגרה די קבועה לשעות אחר הצהרים וזה עזר במניעה והרגעה של האוירה. מעבר לזה, כשהיא עושה משהו לא בסדר, אני מנסה לעצור אותה פיזית ולהגיד בקול שקט וסמכותי, קצת מונוטוני, אני לא מסכימה, או זה לא נעים. להציע לה משהו אחר לעשות. ככל שאני יותר מתרגשת ודרמטית, היא נראית יותר מבסוטה מן העניין. ככל שאני יותר עניינית , היא מוותרת מהר על הבלגנים.
 
לדעתי רק להסביר, ובשקט

אבל אני זוכרת שזה גיל כזה, שהם מנסים כל מיני דברים וזה די משעשע אותם - המכות, הם לא מבינים שזה דבר שלילי, את צריכה להסביר לה שזה דבר שלילי ולא ע"י צעקות, זה רק גורם לה לרצות את זה יותר.
 
למעלה