מרגישות כבר בעיטות?

מרגישות כבר בעיטות?

אם כן באיזה שבוע זה קרה לכן? אני בשבוע 16 ועדיין לא מרגישה... מתי? מתי? מתי?
 
מרגישה...

האמת היא שהתחלתי להרגיש בערך בשבוע 16, למרות שכולם אמרו לי שזה לא יכול להיות, במיוחד בגלל שתי שיליות קדמיות.
 
שבוע 24

אני מרגישה המון וגם בעלי כבר משבוע 22 מרגיש גם שהוא נוגע בבטן. כל כך חיכיתי לזה שאני לא זוכרת מתי זה התחיל...
 

ממה מיה

New member
התחלתי להרגיש ממש בשבוע 20

אבל היו כמה תחושות לא ברורות בשבוע 18. כל פעם שאני קוראת לבעלי להנות הם מייד נרגעים... חושבות שזה יהיה כך גם אחרי הלידה ?
 

קרן משם

New member
אני הרגשתי אותם משבוע 24

וסהכ רק 4 שבועות עד לידתם, מבאס כי ההרגשה הזאת מדהימה!!! לכן אני מאחלת שבועות ארוכים עם תנועות עוברים פעילים!
 
אני הרגשתי מוקדם, יחסית

בשבוע 18, אחרי המי-שפיר, הרגשתי תנועות ושמחתי שיש לי שני פלסטרים על הבטן כדי לסמן לי מי זה מי. עכשיו אני בשבוע 30 אז ברור שיש תנועות, גלים, בעיטות בצלעות ובליטות מצחיקות. גם היום אני תוהה - מי זה מי? איך אפשר לדעת ששניהם זזים?מי אמר שהם באותו מצג שהיו בפעם האחרונה אצל הרופא (מן הסתם הם לא) וזה מטריד לא מעט.
 

שש12345

New member
שבוע 22

התחלתי להרגיש פרפורים וגלים בערך בשבוע 16- לא משהו חזק או רציף- יש ימים שלמים בלי כלום ומידי פעם מרגישה משהו,בשבוע האחרון פתאום הרגשתי ממש בעיטה בפעם הראשונה- בינתיים זה עוד לא חזר על עצמו- אני כבר מחכה!
 

benyami

New member
שבוע 19

התחלתי להרגיש בעיטות קטנות בשבוע 19 היום אני שבוע 20+3 הם ממש התחילו חוג קרטה
וזה בבוקר במיוחד חזק ובלילה שאני אחרי כל היום המתיש כשבא לי לישון הם מתחילים אבל כמרגישים מי רוצה כבר לישון.
 
אני הרגשתי משבוע 16

כל הזמן טענתי שאני מרגישה יותר את הצד שבו הבן . הרופא אמר שלא בהכרח שזה תמיד הוא. לפי השובבות שלהם בחוץ נראה לי שגם הבת היתה אחראית לחגיגה
 
מרגישה משבוע 20

והייתי כבר בצפיה לזה . כעת בשבוע 25 ונהנת בערב להרגיש אותם (ונהנת שבעלי מרגיש איתי). כמןבן שאחרי פרי , אן משהו מתוק או פחממתי יש תגובות .
 
ואם כבר העיטות

בימים האחרונים הם בועטים לפעמים בצורה לא כל כך נעימה ובתדירות גבוה מאוד. העניין שהיא ממוקמת ממש למטה וזה ממש אבל ממש לא נעים ודי כואב. לפעמים אני ממש מתעוררת משינה או קופצת מהכיסא מהכאב. ואני רק שבוע 27. האם זה נורמלי - ואם כן מה יהיה נגיד עוד חודש אם לא יותר ? לגבי השאלה - אני התחלתי להרגיש בשבוע 18. אבל בעלי עד עכשיו לא הרגיש כי פשוט לא היה לו סבלנות לחכות שהילדים הנפלאים שלו יבעטו בו. הם פשוט אוהבים ששמים יד על הבטן ואז נירגעים ומפסיקים לבעוט. אבל כפי שבטח הבנתם בחלק העליון של ההודעה - בשבוע האחרון העניין השתנה והם בועטים בכל מה שנמצא לידם וחזק.
 
למעלה