מרטין פרימן סוחף את בימת לונדון ואת העולם

מרטין פרימן סוחף את בימת לונדון ואת העולם

מרטין פרימן עבר כברת דרך מאז שהתפרסם לראשונה בתפקידו כטים שובה הלב ב"משרד" בתחילת שנות ה- 2000.. כשחקן שהחל את דרכו בתכניות מערכונים חביבות, הוא רק התפתח, התקדם והצליח יותר ויותר, החל מהתפקיד הראשי ב"מדריך הטרמפיסט בגלקסיה" ב- 2005, לשלל תפקידי קולנוע (יחסית לא מוכרים), עד לעלייתו לדרגת סופר-כוכב כשגילם את ווטסון ב"שרלוק", לוהק לתפקיד הנחשק של ההוביט בטרילוגייה של פיטר ג'קסון, וגילם את לסטר נייגארד הטוב-שהופך-לרע ב"פארגו" המצויינת.
לכן אך טבעי שהוא יתנסה גם בתיאטרון, בתפקיד הראשי השייקספירי ריצ'ארד השלישי בהפקת הווסט-אנד. עד כה התגובות נלהבות, גם מצד הקהל וגם מצד הביקורות, שמהללות את ההפקה בכלל ואת משחקו של פרימן בפרט.
מעריציו של פרימן, שהתרבו בשנים האחרונות, נוהרים להצגה ואף לא מתביישים להביע את הערכתם במהלך ההצגה עצמה, לתרעומת שאר הנוכחים הבריטים המעונבים.
אין ספק שפרימן נמצא כרגע בשיא הקריירה שלו, והוא מרשה לעצמו לבחור בתפקידים אפלים, קודרים ומורכבים יותר ויותר, לצד עבודתו בסרטי פנטזיה עצומי תקציב, מהסוג שיכול לשחוק שחקן שפוי ומוערך עד עפר (ע"ע קנת בראנה).
אבל בשבילי הוא תמיד יהיה טים הנוגה, שתקוע בעבודה משרדית משמימה עם שותף מהגיהנום, גר עם ההורים בגיל 30, ומאוהב עד כלות בדון השקטה..
 

Y. Welis

New member
לדעתי יש להם זמני דריכה ודעיכה

פתאום הם נעשים מעניינים, כמו שלא היו לפני. לרוב אחרי כמה שנים הם יחלשו.

אבל הבריטים הטובים תמיד יהיו טובים - זה אחד הדברים שמייחדים אותם (כנראה פחות אגו ויותר מקצוענות).
 
ועכשיו הוא גם מועמד לאמי


הרגע הוכרזו המועמדים לאמי, ופרימן מועמד בקטגוריית שחקן במיני סידרה עבור "פרגו", אז שיהיה במז"ט!
 
למעלה