מרכזית ירושלים: לא רעה, אם תצליחו להיכנס

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
מרכזית ירושלים: לא רעה, אם תצליחו להיכנס
סקירת התחנות המרכזיות של mynet הגיעה לירושלים. לכתבה
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מרכזית ירושלים: לא רעה, אם תצליחו להיכנס
סקירת התחנות המרכזיות של mynet הגיעה לירושלים. לכתבה
אכן כך.
תחנה נחמדה, פונקציונלית ויחסית נקיה. רק מה? להיכנס אליה הפך לסיוט מתמשך שרק הולך ומחמיר וכל זאת רק בגלל התקמצנות על שלושה מאבטחים שיעמדו בשערים השמאליים.
 
אכן כך.
תחנה נחמדה, פונקציונלית ויחסית נקיה. רק מה? להיכנס אליה הפך לסיוט מתמשך שרק הולך ומחמיר וכל זאת רק בגלל התקמצנות על שלושה מאבטחים שיעמדו בשערים השמאליים.
גרועה לא פחות מזאת של תל אביב
1.תחנות הקוים האזוריים ובין אזוריים נמצאות בקומה 3 בתוך חלק המבנה שנמצא במקום חם,מחניק וסגור , 2.צריך לצאת מהתחנה כדי לקחת את הקוים העירוניים(9 ו9א לדוגמא) 3.צריך לחצות במנהרה שיורדים מהקוים הפנימיים ואחר כך לחצות ברמזור כדי להיכנס לקומת הכניסה ואחר כך לעלות ברגל שלוש קומות כדי לקחת את קו 405 למשל 4.המתנה מעצבנת לבדירקות הבטחוניות 5.יש בה רציפים מעטים מדי ,ויש בה צפיפות רבה 6.תחנה מרכזית נורמלית לא צריכה להיות עם רציפים בפנים 7.מזכיר את קומות 1,2 בתחנה מרכזית נתניהו (תמח"ת)אבל בצורה גרוע יותר שתחנות ההו\רדה בקומה 0 ותחנות העלאת הנוסעים בקומה 3 ככה לא בונים תחנה מרכזית סיכום גולשים רבים בפורום אוהבים ללא הבחנה מבנים חדישיים,בין אם זה טוב ובין אם זה רע תחנות מרכזיות כמו זאת בירושלים הן שירות גרוע לנוסע מפני שרציפי אוטובוסים צריכים להיות במבנה פתוח ,וצריך לאפשר מעבר מהיר בין קווי השירות העירוניים והאזוריים לקווי השירות הבין עירוניים מה שלא קורה בירושלים המודל הטוב ביותר הן תמ"י ראשל"צ שהרסו אותה סתם,הרצליה,באר שבע,כפר סבא
 

down under

New member
גרועה לא פחות מזאת של תל אביב
1.תחנות הקוים האזוריים ובין אזוריים נמצאות בקומה 3 בתוך חלק המבנה שנמצא במקום חם,מחניק וסגור , 2.צריך לצאת מהתחנה כדי לקחת את הקוים העירוניים(9 ו9א לדוגמא) 3.צריך לחצות במנהרה שיורדים מהקוים הפנימיים ואחר כך לחצות ברמזור כדי להיכנס לקומת הכניסה ואחר כך לעלות ברגל שלוש קומות כדי לקחת את קו 405 למשל 4.המתנה מעצבנת לבדירקות הבטחוניות 5.יש בה רציפים מעטים מדי ,ויש בה צפיפות רבה 6.תחנה מרכזית נורמלית לא צריכה להיות עם רציפים בפנים 7.מזכיר את קומות 1,2 בתחנה מרכזית נתניהו (תמח"ת)אבל בצורה גרוע יותר שתחנות ההו\רדה בקומה 0 ותחנות העלאת הנוסעים בקומה 3 ככה לא בונים תחנה מרכזית סיכום גולשים רבים בפורום אוהבים ללא הבחנה מבנים חדישיים,בין אם זה טוב ובין אם זה רע תחנות מרכזיות כמו זאת בירושלים הן שירות גרוע לנוסע מפני שרציפי אוטובוסים צריכים להיות במבנה פתוח ,וצריך לאפשר מעבר מהיר בין קווי השירות העירוניים והאזוריים לקווי השירות הבין עירוניים מה שלא קורה בירושלים המודל הטוב ביותר הן תמ"י ראשל"צ שהרסו אותה סתם,הרצליה,באר שבע,כפר סבא
מדוע תמח"ת זו תחנה מרכזית נתניהו?!?
רבין היה בחנוכתה בשנת 93' או 94', בוא נתחיל מזה. שנית, הנחת אבן הפינה היתה בתקופת לוי אשכול (בסביבות שנת 67' או 68').
 
מדוע תמח"ת זו תחנה מרכזית נתניהו?!?
רבין היה בחנוכתה בשנת 93' או 94', בוא נתחיל מזה. שנית, הנחת אבן הפינה היתה בתקופת לוי אשכול (בסביבות שנת 67' או 68').
כי ראיתי את ביבי נתניהו
מקבל ביום הפתיחה שהייתה ב18.8.93 עוגת יום הולדת מהקבלן מרדכי יונה ,הוא קיבל את העוגה,בקומה 4
 

amit1270

New member
כי ראיתי את ביבי נתניהו
מקבל ביום הפתיחה שהייתה ב18.8.93 עוגת יום הולדת מהקבלן מרדכי יונה ,הוא קיבל את העוגה,בקומה 4
אבל הוא נולד ב-21/10
 
האם אושרי מגמה ירוקה הוא אושרי "שלנו"
נו, זה שבעד לסגור את כל הכבישים המהירים במדינה ולהחזיר את התחנה המרכזית הישנה של ת"א לפעילות?
אני מניח שכן
צורת ההתבטאות די דומה (למרות שבהחלט ניכר שיפור בניסוח), וכן הגישה הריאקציונרית שעולה מרוח הדברים.
 

יניבל1

New member
גרועה לא פחות מזאת של תל אביב
1.תחנות הקוים האזוריים ובין אזוריים נמצאות בקומה 3 בתוך חלק המבנה שנמצא במקום חם,מחניק וסגור , 2.צריך לצאת מהתחנה כדי לקחת את הקוים העירוניים(9 ו9א לדוגמא) 3.צריך לחצות במנהרה שיורדים מהקוים הפנימיים ואחר כך לחצות ברמזור כדי להיכנס לקומת הכניסה ואחר כך לעלות ברגל שלוש קומות כדי לקחת את קו 405 למשל 4.המתנה מעצבנת לבדירקות הבטחוניות 5.יש בה רציפים מעטים מדי ,ויש בה צפיפות רבה 6.תחנה מרכזית נורמלית לא צריכה להיות עם רציפים בפנים 7.מזכיר את קומות 1,2 בתחנה מרכזית נתניהו (תמח"ת)אבל בצורה גרוע יותר שתחנות ההו\רדה בקומה 0 ותחנות העלאת הנוסעים בקומה 3 ככה לא בונים תחנה מרכזית סיכום גולשים רבים בפורום אוהבים ללא הבחנה מבנים חדישיים,בין אם זה טוב ובין אם זה רע תחנות מרכזיות כמו זאת בירושלים הן שירות גרוע לנוסע מפני שרציפי אוטובוסים צריכים להיות במבנה פתוח ,וצריך לאפשר מעבר מהיר בין קווי השירות העירוניים והאזוריים לקווי השירות הבין עירוניים מה שלא קורה בירושלים המודל הטוב ביותר הן תמ"י ראשל"צ שהרסו אותה סתם,הרצליה,באר שבע,כפר סבא
תחנה מרכזית כפר סבא??
בתור תושב של העיר אני יכול להגיד שאתה מדבר שטויות זאת תחנה נוראית , הקירוי לא מספיק צפני שרב/ קור אימים השירותים מיועדים בלעלי חיים ולא לבני אדם (ועל נייר אין מה לדבר בכלל) אין מודיעין מסודר ואתה רואה שם אנשים שצועקים שאלות לסדרן(וברוב המקרים לא נענים). אבל עם ראש עיר כושל כמו בן חמו אני לא חושב שמשהו ישתנה באופק
 

JayZed

New member
גרועה לא פחות מזאת של תל אביב
1.תחנות הקוים האזוריים ובין אזוריים נמצאות בקומה 3 בתוך חלק המבנה שנמצא במקום חם,מחניק וסגור , 2.צריך לצאת מהתחנה כדי לקחת את הקוים העירוניים(9 ו9א לדוגמא) 3.צריך לחצות במנהרה שיורדים מהקוים הפנימיים ואחר כך לחצות ברמזור כדי להיכנס לקומת הכניסה ואחר כך לעלות ברגל שלוש קומות כדי לקחת את קו 405 למשל 4.המתנה מעצבנת לבדירקות הבטחוניות 5.יש בה רציפים מעטים מדי ,ויש בה צפיפות רבה 6.תחנה מרכזית נורמלית לא צריכה להיות עם רציפים בפנים 7.מזכיר את קומות 1,2 בתחנה מרכזית נתניהו (תמח"ת)אבל בצורה גרוע יותר שתחנות ההו\רדה בקומה 0 ותחנות העלאת הנוסעים בקומה 3 ככה לא בונים תחנה מרכזית סיכום גולשים רבים בפורום אוהבים ללא הבחנה מבנים חדישיים,בין אם זה טוב ובין אם זה רע תחנות מרכזיות כמו זאת בירושלים הן שירות גרוע לנוסע מפני שרציפי אוטובוסים צריכים להיות במבנה פתוח ,וצריך לאפשר מעבר מהיר בין קווי השירות העירוניים והאזוריים לקווי השירות הבין עירוניים מה שלא קורה בירושלים המודל הטוב ביותר הן תמ"י ראשל"צ שהרסו אותה סתם,הרצליה,באר שבע,כפר סבא
די לדבר שטויות בקצב.
התחנה טובה פי 60 מהפחלצת של ת"א.
 

יניבל1

New member
אכן כך.
תחנה נחמדה, פונקציונלית ויחסית נקיה. רק מה? להיכנס אליה הפך לסיוט מתמשך שרק הולך ומחמיר וכל זאת רק בגלל התקמצנות על שלושה מאבטחים שיעמדו בשערים השמאליים.
אירוניה במיטבה
הבדיקות הביטחוניות שכשמם כן הם אמורות לשמור על הביטחון הפכו בעצמן בעקבות הצפיפות ליעד לפיגוע .
 

יניבל1

New member
מרכזית ירושלים: לא רעה, אם תצליחו להיכנס
סקירת התחנות המרכזיות של mynet הגיעה לירושלים. לכתבה
כמה דברים שמפריעים לי בתחנה
1)ריח קניקיות עז שמתפשט על כמה רציפים טובים בקומה השלישית 2)כל פעם שאתה נוגע בעמוד המתחת בכניסה לרציף אתה חוטף זרם חשמלי קל . אם זה היה חד פעמי אז מילא, אבל כשזה קורה כל פעם שאתה מגיע לשם זה כבר הופך למטרד! 3)האוטובוסים לתל אביב והמרכז יוצאים משם מפוצצים 4)אוטובוסים אחרונים למרכז בהרבה מקרים או לא יוצאים או יוצאים הרבה אחרי הזמן שלהם ואם התכוונת לקחת אוטובוס פנימי במרכז (כמו שאני עושה) אתה יכול לשכוח מזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה