מרכז החלל הבינלאומי אשדוד

patriot ashdody

New member
מרכז החלל הבינלאומי אשדוד

שלום לכל אשדודים יקרים.
כל מי שמשתוקק לראות את העיר מתפתחת מבחינה כלכלית, תיירותית, תרבותית והכי חשוב פתיחת חברות הייטק - כנסו בבקשה לעצומה למען בניית מרכז החלל הבינלאומי באשדוד. פארק החלל בדומה לדיסני לנד בנושא החלל, המכיל בתוכו ביתנים וסימולטורים רחיפה חופשית ועוד.
מקווה לקבל תמיכה שלכם. כל קול חשוב. עתיד העיר תלוי בנו.
http://www.atzuma.co.il/mercazahalal

 

אודי127

New member
לסרי הבטיח גם היי טק

ובסוף הציף אותנו בחרדים. אני לא מאמין שאיש ממוצא מזרחי כמו לסרי ועוד
עם זיקה גדולה לדת יכול להוביל את העיר לכיוון של הייטק או לבנות מרכז חלל
כל שהוא. תגידו שאני גזען אבל זו המציאות.
 

patriot ashdody

New member
אתה צודק ב 100%

אבל זה תלוי בנו. אם רוב תושבי אשדוד יתחילו לדרוש לקיים את הבטחות שניתנו לפני הבחירות ולא לחכות עד סוף הקדנציה כל ראש העיר יאלץ לבצע את מה שהוא לא מעוניין. אם אנחנו אדישים הם עושים מה שבא להם, זאת אומרת כלום. אנחנו לא הולכים להצביע וחרדים נוהרים 200% ואפילו מביאים איתם מתים מהקברים כדי לתת קול שלהם.
 

patriot ashdody

New member
הצעה דחופה לסדר היום בישיבת המועצה

שלום לכל תושבי אשדוד. בישיבת המועצה הקרובה עו"ד נעים שומר חבר המועצה מאופוזיציה מתכוון להעלות לדיון סדר היום נושא: מדוע בוטלה הקמת מרכז החלל בינלאומי באשדוד. נעים שומר יבקש להעלות לדיון ולהצבעה את הצעה להקים צוות בהרכב מייצג של חברי מועצה כדי לפעול בדחיפות להשבת הקמתו של מרכז החלל בינלאומי באשדוד. בקשה לכל אשדודים לעזור ולחתום על עצומה כדי לאסוף הרבה שמות ככל האפשר ועל ידי כך נראה את הכוח שלנו בתמיכת הפרויקט. ראש העיר חייב לפעול לטובת העיר ותושביו ולא לפסול פרויקטים המקדמים את אשדוד בגלל מניעים פוליטים. כנסו בבקשה לעצומה ותרשמו את השמות. http://www.atzuma.co.il/mercazahalal

 

אודי127

New member
מרכז חלל בינלאומי גדול על האשדודים

מדובר באוכלוסיה לא משכילה במיוחד אלא אוכלוסיה עממית
שלא נמשכת לנושא של לימוד וידע.
 
למעלה