מרץ 2021 בערוצי הסדרות של יס

גםצופה

Member
מנהל
|פטיש| איזור הדיונים - אתם מוזמנים לציין במה תצפו על מה תוותרו |?|
אני חושבת לצפות בטקס פרסי גלובוס הזהב ה-78
להמשיך את האנטומיה של גריי, תחנה 19, מוקד 911 (אני עוד בעונה 3...) ואנסה את מוקד 911 טקסס (העונה הראשונה מוקלטת...)
 

גםצופה

Member
מנהל
המתים המהלכים עונה 10 חלק ג' (פרקי בונוס)

החל מה-01/03, ימי ב' בשעה 21:15 ב-yes VOD , ב- yes TV ACTION וב-STINGTV רק ב-yes


העונה העשירית של דרמת האימה המשובחת "המתים המהלכים" זוכה לשישה פרקים נוספים, מעין עונת גישור עבור המעריצים בין התקופה הנוכחית לעונה הבאה שתהיה העונה האחרונה אי פעם בתוכנית הזומבים של AMC ושנקבעה כרגע לשנת 2022. בפרקי בונוס אלה, שצולמו עם המגבלות הקשורות לווירוס הקורונה יוצגו סיפורים אינטימיים של חלק מהדמויות והם כוללים פחות חברי צוות. בין הדמויות שהתמקדו בהן הם ניגן (ג'פרי דין מורגן), העומד להתעמת עם שדי עברו, ומגי (לורן כהן), ששבה לסדרה מוקדם יותר בחלק השני של העונה העשירית.
 

גםצופה

Member
מנהל
טקס פרסי גלובוס הזהב ה-78

הטקס יתחיל מיום שני ה- 1.3 לפנות בוקר (בלילה שבין ראשון לשני): החל מהשעה 01:30 אז ישודר "לקראת גלובוס הזהב", וב-03:00 הטקס ישודר בשידור ישיר ב-yes VOD DRAMA וב-STINGTV. הטקס הערוך והמתורגם ישודר ביום שני ה-1.3 בשעה 21:00.



טקס גלובוס הזהב ה-78 ישודר בשידור ישיר וינחו אותו הקומיקאיות והשחקניות טינה פיי ואיימי פולר, שזו עבורן הפעם הרביעית ביחד כמנחות הטקס (בעשור הקודם הנחו ביחד 3 פעמים ברציפות). הטקס יתקיים השנה במתכונת שונה בשל מגבלות הקורונה, והוא לא יערך על במה מרכזית. מנחה אחת תשדר מבניין רוקפולר בניו יורק והשנייה ממלון בוורלי הילטון בלוס אנג'לס.


השחקן בריאן קרנסטון מועמד בקטגורית שחקן ראשי בדרמה עבור הסדרה: "כבודו ארה"ב" – הגרסה האמריקאית להפקת המקור של yes "כבודו" ושירה האס כוכבת "שטיסל" המשודרת ב-yes מועמדת בפרס השחקנית הראשית על "המורדת".


קרנסטון ויו גרנט הם שני זוכי גלובס הזהב היחידים המועמדים בקטגוריה שלהם, ואילו האס צפויה להתמודד מול שתי זוכות אוסקר ומי שזכו כבר מספר פעמים בגלובוס הזהב – ניקול קידמן וקייט בלאנשט המועמדת על "גברת אמריקה".


במהלך הטקס יוענק לשחקנית ג'יין פונדה הפרס למפעל חיים קולנועי על שם ססיל ב' דה-מיל, ואילו הפרס למפעל חיים טלוויזיוני על שם קרול ברנט יוענק למפיק האגדי נורמן ליר, בין היתר יוצר "הכל נשאר במשפחה" ו"משפחת ג'פרסון".
 

גםצופה

Member
מנהל
בוגרת-כזה 3 חלק ב

6 פרקים ראשונים יהיו זמינים ב-yes VOD החל מה-6/03

החל מה-06/03, ימי שבת בשעה 17:50 ב-yes VOD , yes TV DRAMA וב-STINGTV רק ב-yes



הספין-אוף לקומדיה האהובה "שחור-כזה", בכיכובה של יארה שאהידי המגלמת את זואי, חוזר בחלק ב' לאחר הפסקה של מספר חודשים. כזכור, בתחילת העונה, זואי חוזרת מחופשה ארוכה בחו"ל והיא מפנימה שחיי היום יום לרוב אינם נוצצים. כעת היא מבינה כי אין לה ברירה ועליה ללמוד לאזן בין הדרישות בעבודה החדשה לבין חייה האישיים.



הקומדיה החכמה, המושחזת והמרעננת היא המשך ישיר של "שחור כזה" שמשתמשת בנוכחות, באנרגיות ובכריזמה המתפרצות של שאהידי כדי לבחון את חוויית ההתבגרות של בני הנוער האמריקאים בקולג'ים בעידן המודרני ממקום כן ואמיתי, בלי שיפוטיות או התייפייפות.
 

גםצופה

Member
מנהל
מפוקסלים עונה 2

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

החל מה- 04/03 ב- yes VOD ומה-,06/03 ימי שבת בשעה 22:00 ב-TV COMEDY yes רק ב-yes




עונה שניה לקומדיה השנונה והמבדרת על חבורת אנשים – מג, ניקי ואוסמן – שעולמם סובב סביב האובססיה שלהם למשחק מחשב פופולרי מאוד: Kingdom Scrolls- משחק פנטזיה, מיסטי וקסום שמרכזו קוסמים ודרקונים וירטואליים.


העונה השנייה מתחילה 8 חודשים אחרי סיום הקודמת עם שחרורה של "חבילת הרחבה" למשחק, כזאת שהופכת את המשחק האהוב עליהם למתאים יותר לדור הפורטנייט, עם רכישות במשחק וסקינים עדכניים. למרות שבהתחלה מג וניקי מתאבלים על מותו של המשחק האהוב ש"התמסחר" הם במהרה מגלים שהשנים הארוכות ששיחקו בו נותן להם יתרון ענק…

מפוקסלים מערבת לייב אקשן ואנימציית מחשב שמתחלקת בין הדמויות האמיתיות לבין הדמויות הוירטואליות שלהם במשחק מחשב, והיא נוגעת בנושאים כמו בדידות, חרדה חברתית והתמכרות למסכים.
 

גםצופה

Member
מנהל
האנטומיה של גריי (המשך עונה 17)
תחנה 19 (המשך עונה 4)

הסדרות משודרות צמוד לשידור בארה"ב

האנטומיה של גריי: החל מ-15/03, שני ב-21:45 ב-yes VOD, yes TV DRAMA וב-STINGTV רק בyes

תחנה 19: החל מ-15/03, שני ב-21:00 ב-yes VOD, yes TV DRAMA וב-STINGTV רק בyes



אחרי הפסקה ארוכה "האנטומיה של גריי" חוזרת בפרק קרוסאובר מסעיר ומרגש במיוחד ביחד עם סדרת הבת "תחנה 19". שני הפרקים יעסקו במרדף אחר עבריין מין שחטף שתי נערות. על צוות הרופאים מאנטומיה וצוות הכבאים מתחנה לשתף פעולה בכדי להציל את חייהן.
 

גםצופה

Member
מנהל
טקס פרסי הגראמי ה-63

שידור ישיר ביום שני ה- 15.3 לפנות בוקר (בלילה שבין ראשון לשני) בשעה 03:00, ב-yes VOD , ב- yes TV DRAMA וב-STINGTV רק ב-yes

הטקס הערוך והמתורגם ישודר ב-16/03 יום שלישי ב- 21:45.



טקס פרסי הגראמי ה-63 עוסק בהישגים הבולטים של תעשיית המוזיקה העולמית, הוא ישודר בשידור ישיר, יערך בסטייפלס סנטר וינחה אותו השחקן טרוור נואה (מנחה "דיילי שואו").


המועמדים לפרסים הוכרזו כבר בנובמבר במהלך שידור חי וירטואלי. ביונסה קיבלה את מספר המועמדויות הרב ביותר, אחריה טיילור סוויפט ודואה ליפה.
 

גםצופה

Member
מנהל
צרות טובות 3 חלק א

4 פרקים ראשונים יהיו זמינים ב-yes VOD החל מה-16/03

החל מה-16/03, ימי ג' בשעה 21:45 ב-yes VOD , yes TV DRAMA וב-STINGTV רק ב-yes



הספין אוף לדרמה האהובה "משפחת פוסטר" חוזר בעונה חדשה.



הסדרה מלווה את קאלי אדמס פוסטר (מיה מיטשל) ומריאנה אדמס פוסטר (סיירה רמירז), מספר שנים לאחר התקופה בה התרחשה "משפחת פוסטר", כעת הן בוגרות יותר וחיות, עובדות ונושמות את לוס אנג'לס. בעונה הראשונה הן אספו סביבן קבוצה של חברים וחברות שהפכו למשפחתן החדשה בעיר הגדולה. העונה השנייה עקבה אחר החבורה בבית ובעבודה, בחיי האהבה ובאתגרים בחייהן המקצועיים והסתיימה עם מספר עניינים לא פתורים, וכעת הסדרה חוזרת לעונה שלישית ומסקרנת. בעונה החדשה קאלי מתחילה לעבוד אצל סנגור בכיר ולעסוק בשאלה האם היא וג'יימי באמת נפרדים? ומארינה חייבת לקבל החלטות בנוגע למערכות היחסים שלה.
 

גםצופה

Member
מנהל
המשמר

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

החל מה- 24/03, ב- yes VOD רק ב-yes



סדרת פנטזיה מושקעת ומסקרנת מבית ה-BBC העוקבת אחר קבוצת שוטרים מורדים אשר מחליטים לאחר תקופה ארוכה של חוסר עשיה, להציל את עירם הבדיונית והמושחתת אנק-מורפורק מאסון. בכל פרק יוצג פשע אחד איתו עליהם להתמודד ובו ינסו לתפוס את הפושעים – מבני אדם ועד גמדים וטרולים. בסדרה מככבים ריצ'רד דורמר ("רצח בדם קר", "משחקי הכס"), לארה רוסי ("להרוס אותך"), וונדל פירס (Suits) ועוד.


הסדרה נוצרה בהשראת סדרת ספרי הפנטזיה הידועה: "עולם הדיסק" מאת הסופר המצליח סר דיוויד טרי פראצ'ט שידוע בסגנונו ההומוריסטי והביקורת החברתית.


כבר בשנת 2011 הוכרז על פיתוח הסדרה, אך העבודה עליה לא הייתה פשוטה. היא עברה תחת ידיהם של מספר יוצרים ולקח הרבה זמן עד שהצליחו להגיע לתוצר סופי. חלקים ממנה אף נכתבו והופקו תחת פיקוחו של פראצ'ט, אך צילומיה, שרובם נערכו בדרום אפריקה, החלו רק לאחר מותו. קרוביו של הסופר המנוח מדגישים כי התוצאה הסופית של הסדרה – שונה מאוד מכתביו של פראצ'ט.
 

גםצופה

Member
מנהל
מייקל 2

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

מייקל 2: החל מה-25/03 יום חמישי החל משעה 22:00 ב-yes VOD , ב- yes TV COMEDY וב-STINGTV רק ב-yes




מייקל חוזרת בעונה שניה, מאוד מצחיקה ומרגשת ומארחת קומיקאים מהשורה הראשונה: אורנה בנאי, עלמה זק, מוני מושנוב, תום יער, רבקה מיכאלי, מיקי קם ויניב ביטון.

העונה נפתחת ביום ההולדת ה- 18 של מייקל. בעקבות טעות בירוקרטית מייקל מקבל צוו גיוס, וחיילי משטרה צבאית מגיעים לבית ללכוד אותו.

רבקה ההמומה מתמוטטת, ובבית החולים הרופאים ממליצים לה לעשות שינוי – להפסיק להתאבל ולהתחיל לחיות את החיים. רבקה באמת מנסה לעבור הלאה- היא מוציאה את המשפחה לחופשה בים המוות, רוצה לשפץ את הבית המעופש, ואפילו חוזרת לרקוד ריקודי עם. דובי ממש לא אוהב את השינוי שרבקה מנסה לעשות, ומחליט למצוא לעצמו אישה דרך אפליקציית הכרויות שיסמיניש מורידה לו. הדייטים של דובי כמובן הזויים וקורעים מצחוק. טוטה הזקנה ממשיכה להתכונן לסופה, כותבת ספר זכרונות על החיים שלה, פלג ממשיך לחזר אחרי יסמיניש בשירים המקסימים שלו, אבל היא מוטרדת מזה שמשקרים לה כל החיים, ומחליטה לחקור ממה בעצם מייקל מת, ומי זה האבא הביולוגי שלה. כשהאבא מופיע פתאום, הוא מטלטל את חיי המשפחה…
 

גםצופה

Member
מנהל
מוקד 911 עונה 4

החל מה-25/03, ימי ה' בשעה 22:00 ב-yes VOD , ב- yes TV ACTION וב-STINGTV רק ב-yes



עונה רביעית לסדרת הדרמה-אקשן האהובה העוסקת בחייהם ובחוויותיהם של אנשי שירותי החירום המגיעים ראשונים אל האירועים הכי מאתגרים, לא צפויים ומסוכנים שיש. העונה החדשה ממשיכה לעקוב אחר האירועים בהם הצוות מטפל לצד חייהם האישיים. העונה נפתחת כאשר סכר הוליווד המפורסם קורס ועל הצוות לצאת לפעולה מידית. באזור מתחיל להיווצר בלגן נוראי ואחד המקומות המפורסמים בעולם עומד להיהרס. במקביל אתנה מחלימה מפציעה ונחושה לחזור לפעילות רגילה ביחידה, מאדי וצ'ימני מתכוננים להולדת תינוקם, מאי מעבירה את שנת השבתון שלה בהתמחות במוקד הטלפוני, האן מתחילה בלימודי רפואה ובאק חושף סוד משפחתי מזעזע ועוד.
 

גםצופה

Member
מנהל
מוקד 911 טקסס עונה 2


החל מה-25/03, ימי ה' בשעה 22:45 ב-yes VOD , yes TV ACTION וב-STINGTV רק ב-yes



עונה שניה לסדרת הבת של הסדרה המצליחה "מוקד911" מבית היוצר של ריאן מרפי. ג'ינה טורס (Suits) מצטרפת העונה אל רוב לאו ושאר הקאסט הקבוע של הסדרה. טורס מגלמת את טומי, קפטנית הפרמדיקים החדשה. טומי הייתה בשיא הקריירה שלה כאשר החליטה לפרוש לטובת גידול בנותיה, אך עם פרוץ מגפת הקורונה המסעדה של בעלה נסגרה והיא מחליטה לעלות שוב על המדים ולצאת לפרנס את משפחתה. למרות שהמרחק מהילדות הקטנות שלה קשה לה, טומי תראה לעולם ולעצמה שלא משנה כמה זמן עבר, כשהיא עם המדים, היא עדיין בוסית. בנוסף, אוון מתאחד עם גרושתו ואמו של טי.סי, גווינית' (כוכבת אורחת ליסה אדלשטיין), והזוג לשעבר מגלה מחדש את הניצוץ שחלקו פעם. אוון, שמחלת הסרטן שלו נמצאת בהפוגה, מקבל חדשות שיכולות לשנות את חייו לנצח.
 

גםצופה

Member
מנהל
מים שקטים
כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'.

החל מה- 10/03 ב- yes VOD ומה-31/03 ימי ד', בשעה 22:45 ב-TV ACTION yes רק ב-yes



דרמת פשע מהפנטת ב-4 חלקים בכיכובה של כוש ג'אמבו (לוקא האהובה מ"הטובות לקרב"). טרגדיה מכה בכפר סקוטי נידח כאשר שריפה משתוללת ללא שליטה בבית משפחת קנדריק והורגת את האם ושלושת ילדיה הקטנים. רק האב, רופא הכפר דיויד טננט ("דוקטור הו"), שורד את השריפה ונשלף מן הבית בחיים. מאוחר יותר בחקירה מתגלה כי כל החמישה סוממו.

החוקרים מחפשים מניע לאסון הנורא רק שאז הם מגלים שמשפחת קנדריק האידיאלית לכאורה הייתה רחוקה מלהיות מאושרת. תעלומת רצח מסתורית על משפחה שנראית מושלמת ומאושרת ונרצחת על ידי מישהו שהכירה ובטחה בו, וההשפעה של האירוע הנורא על פני קהילה אידיאלית כביכול.
 

גםצופה

Member
מנהל
חוק וסדר: מדור מיוחד עונה 22
12 פרקים ראשונים יהיו זמינים ב-yes VOD החל מה-31/03






הסדרה העוצמתית המתארת את חייה ופשעיה של יחידת הקורבנות המיוחדים של משטרת ניו יורק עושה את הבלתי יאומן וחוזרת בעונה חדשה, 22 במספר.



כל פרק בסדרה עוקב אחר מעלליהם של הבלשים המסורים כאשר הם מנסים לפתור את המקרים המורכבים ביותר בעיר. הם עוקבים בחריצות רמז אחר רמז, ללא הפסקה בחיפוש אחר צדק ובחיפוש אחר האמת. כעת עם עלייתה של עונה 22, סדרה זו זוכה בתואר של כבוד – סדרת ה live-action הארוכה ביותר בכל הזמנים.



בעונה החדשה חוזרים לתפקידי אורח מספר דמויות מהעבר, כולל וונטוורת' מילר ("נמלטים") כתובע המחוזי הולמס וג'ניפר אספוזיטו כסמלת בייקר, וכמובן החזרה המרגשת מכל – לאחר שעזב את הסדרה בעונה ה-12, שובו של כריסטופר מלוני כאליוט סטייבלר, שותפה המיתולוגי של בנסון (מריסקה הרגיטיי).
 
למעלה