משבר הומניטרי-מה הדרך הטובה ביותר לענות

התגובות לסרטון מרתיחות אותי.

רואים שהתקשורת במדינות העולם לוקה בחסר במה שקשור למצב הבטחוני בדרום ישראל. יש עבודה גדולה להסברה הישראלית העולמית, ישראל בעצם צריכה ללמד את כל העולם את הסטורית המדינה ב65 השנים האחרונות! איפה משרד החוץ כשצריך אותו?!
 

מתכNET

New member
פשוט מאוד! במקום הסברה לעשות השמצה!

אי אפשר להסביר חצי פנים של ילד בן 4 ולא חשוב כמה אתה צודק! אתה פשוט לא מודע לתמונות שמראים בתחנות הערביות,אם תראה אותן גם אתה תתמלא בזעם! ותתחיל לפקפק בצדקת דרכינו(למרו שברור שאנחנו צודקים) במקום הסברה(הגנה) צריך לעבור להשמצה(התקפה) כאשר נראה את המוסלמים מוציאים להורג הומואים או רוגמים באבנים אישה כי נחשדה ב"ניאוף" אף אחד לא יקשיב לטיעונים שלהם. זה מסע ארוך,אבל אצל הערבים זה כבר עובד שנים,כל אימת שמזדמן להם הם משמיצים אותנו ועכשיו הם קוצרים את הפירות!
 

vodka6

New member
אני דווקא מודעת מאוד לכל התמונות !

אני דווקא מודעת לכל התמונות ה"תיעודיות", הקריקטורות, והפגנות ה"מחאה" בימים האחרונים (מחאה זו לא המילה הנכונה באמת לתאר אותן) אפילו כתבתי על זה פוסט (לא מביאה כאן כי זה לא של תפוז) אבל לא מפקפקת ולא פיקפקתי לרגע, זה ברור לי מהשניה הראשונה שזו התקשורת הנקרופולית האנטי ישראלית במלוא הדרה ואמצעי השכנוע המרכזי של התעמולה הפרו-פלסטינאית. אני לא יודעת כמה כדאי לדבוק בדרך ההשמצות... אהבתי את הרעיון של האוטובוס אבל אני מתקשה לפתח אותו. ולמרות שאני מסוגלת טכנית אני לא מצליחה ליצור שום מחאה גראפית בימים האלה
 
יש אחד מאוד דומה, שמרגש אותי כל פעם מחדש...

http://il.youtube.com/watch?v=bkZebJAd_68 זה הסרטון שאני בראש ובראשונה מראה כשיש חילוקי דעות. עם זה שיש טרור בישראל, פיגועים ורקטות הרוב יסכימו איתך. הבעיה היא תמיד עם המושג "פלסטין"... "הם יורים עליכם כי גנבתם להם את האדמה!", והבעיה היא שכדי להסביר שפלסטין לעולם לא הייתה קיימת צריך לשלוח לינקים לדפי מידע עם הרבה מלל, ולא לכולם יש סבלנות לקרוא. ומי שיקרא כנראה לא יאמין. הצעירים בעולם לא מכירים את הסטורית המדינה והמזה"ת בכלל, אלה שטופי מוח ממה שמראים להם בCNN, ממה שקורה עכשיו. כאילו שישראל היא הבריון הגדול במזה"ת. זה הלינק שאני בד"כ מביאה: http://www.masada2000.org/historical.html , האנגלית שלי לא טובה מספיק בשביל לספר את כל זה... אני יודעת שאנשים עם דעה קדומה ושטופת מוח על ישראל יגידו שזה שקר, למרות שדברים דומים כתובים בויקיפדיה... אז אם למישהו יש פתרון, אני אשמח...
 
../images/Emo45.gifבדיוק.

כואב לי על ילדים בעזה שנהרגים. כואב לי על המציאות שבא הם נולדו, מציאות של שינאה ומלחמה. לא נתנו להם הזדמנות. אבל מה? זה אשמת חמאס וההורים שלהם בלבד. אין להאשים את ישראל כאשר חמאס משתמשים באזרחים חפי פשע בטרור. זה לא בסדר כאשר חמאס יורה רקטות ממחנה פליטים, כי הוא יודע ש5 דקות אחרי זה אנחנו נבוא ונפציץ את האיזור, איזור שחמאס יודעים שמאוכלס מאוד והם בכוונה לא מפנים משם איש. חמאס, ארגון טרור במלא מובן המילה ועם הכרה בינלאומית בכך שהוא ארגון טרור, משתמש בעזה- אזרחי עזה "התמימים" הם בני ערובה של הארגון, אם יש שם אנשים שלא תומכים בחמאס אלה אנשים שמנוצלים ע"י חמאס ונהרגים באשמת חמאס. והשאר הם טרוריסטים של חמאס, תומכי טרור שרק הביאו את המצב הזה עליהם- זה מה שקורה כשאתה בוחר בארגון שנולד בשביל טרור ורצח להשתלט על המדינה. והעולם סופסוף חייב להבין את זה- אין כאן מלחמה של ישראל נגד עזה. יש כאן מלחמה על הזכות לקיום של מדינת ישראל, מדינה חוקית לגמריי, נגד ארגון טרור המאיים על אזרחי המדינה. אותי זה משגע שהעולם תומך בטרור, במיוחד במקומות כמו בריטניה- שם היה לפני 3-4 שנים פיגוע גדול ברכבת התחתית, שכמובן, איך לא, תוכנן ע"י אל קעידה. מאז בריטניה שלחה מספר לא קטן של חיילים לעיראק. האם ישראל גינתה את בריטניה? בחיים לא.
 

respecta1

New member
פשוט מאוד..

למעלה מ80 משאיות עוברות ביום ואחד המעברים פתוח כל היום לכניסה של ציוד הומניטרי.. וזה מדווח גם ברשתות בינלאומיות אין שום מחסור באוכל ושום מחסור במים וגם שום מחסור בתרופות.. אגב אם תמצא דרך להכניס את זה זה גם טוב.. ליבני אמרה אתמול שהיא הזמינה את כל ראשי הארגוני סיוע לעזה ושאלה אותם אם צריך לספק משהו יותר בשביל למנוע משבר הומנטרי - ולדבריה הם שתקו.. יש איזה בעיה בהעברה לאנשים עצמם אבל המחסנים של ארגוני הסיוע מלאים..
 

oren shv

New member
משבר הומניטרי - יכול להיות !

הייתי עונה בצורה הזאת. 1. ישראל מאפשרת ואיפשרה במהלך 8 השנים האחרונות לכל ציוד רפואי, חומרי בניין, אספקה מזון וכו' להיכנס לעזה, וזאת גם כאשר החמס ירה טילים, ביצע פיגועים במעברים וכו' 2. לצערנו כרגיל מנהיגי החמס העדיפו להכניס נשק, חומרי נפץ וחבלה, ציוד לחימה וכו' ובכך הפגינו חוסר דאגה ואיכפתיות לעמם. 3. אם רק מעט מהכסף והאנרגיה שהשקיע החמס בלרכוש ולהכניס לעזה את המצוין בסעיף 2. ובמקום זאת משקיע בסעיף 1. היו בעזה את בתי החולים הטובים והמצוידים בעולם, לצערנו הם עשו את החירה שלהם. והייתי מוסיף : אם לא היו מעלים באש את אזור תעשיה ארז (עשרות מפעלים ישראלים הוקמו שם וסיפקו תעסוקה לאלפים רבים של עזתים) היו היום בעזה עוד עשרות אלפי משפחות עם הכנסה כלשהי. אם לא היו הורסים את כל החממות של גוש קטיף, עזה הייתה ממשיכה להיות ספקית הירקות של מדינת ישראל וכמובן ממשיכה לייצא לכל העולם ירקות חממה מדהימים. אם החמס לא היה משתמש בפועלים שרק רוצים להביא אוכל הביתה לבצע פיגועים במעברים או בתוך ישראל אז עשרות אלפי עזתים (במקום סינים, תאילנדים, רומנים ועוד..) היו ממשיכים לעבוד בישראל בשכר של יותר מ- 1000$ לחודש. אבל כרגיל ההנהגה שלהם עשתה את הבחירות שעשתה ועכשיו באה לעולם ומאשימה את ישראל. י הייתי מוסיף אם השיחה היא עם אזרח אירופאי כלשהו : חבל שכספי תרומות אדירים, מיליארדי יורו שהאיחוד האירופי תרם לעזתים במקום שילך לבנית כבישים, תשתית ביוב, בתי חולים ובתי ספר, מזון וציוד רפואי. הכסף הולך לחשבונות הפרטיים של טרוריסטים (להזכיר את סוהא ערפת ובעלה שלא עבדו \ ירשו אגורה מימיהם אבל היו שווים כמיליארד דולר) או למימון טרור חסר תוחלת. בקיצור, כואב הלב אבל כל אחד אוכל את מה שהוא מבשל
 

vodka6

New member
תודה רבה כולם, זה מאוד עוזר

רק אם למישהו יש מקורות כתובים מהעולם לכך, זה יעזור כי המקורות הכתובים היחידים שמצאתי הם של מדינת ישראל או הצבא וזה מייד נפסל על הסף אצלם (מה לעשות ככה זה...)
 
איך מכינים קסאם..?

תערובת של דשן, סוכר, ואשלגן (שזה משהו עם מלח, אם אני לא טועה). אם ביום העשירי ללחימה לחמאס עדיין יש מספיק קאסמים בשביל לשגר על שדרות ועוטף עזה כ20 קסאמים רק היום, סימן שיש מספיק סוכר, דשן ומלח שהם גם מוצרים בסיסיים. למרות שאני עדיין חושבת שלא צריך ללכת נגד התמונות והשמועות על המשבר, לדעתי צריך להסביר לעולם שזה באשמת חמאס ולא באשמת ישראל. אגב, שים לב לסרטונים שהעלתי כתגובה ל"כנרת יפה שלי".
 

מתכNET

New member
אני אולג משוודיה,נרדמתי אחרי השורה שניה

ובכלל מה ההבדל בין פלשתינאים לישראלים? ואיך זה יכול להיות שהנייה שנבחר ברוב גדול ע"י הישראלים לא הקים ממשלה זה בגלל שהוא ערבי? הבנת את הרעיון אני מקווה.....
 
למעלה