משהוא קטן וצנוע שהכנתי

mimeli

New member
משהוא קטן וצנוע שהכנתי

אומנם בפלאש- אני מקווה שזה "נחשב" פה.... אשמח לשמוע תגובות!!
 

golden angel

New member
חחח אתה ציירת את החיות?

קודם כל זה ממש ממש יפה... אהבתי את הקטע עם השמש והשקיעה וכל זה... פלאש נראה לי נחשב פה... אני גם דיי חדש נראה לי האנשים נכנסים לפה במקום לפורום 3d באיזור המחשבים... אהבתי מאד... אל תיתן לתלת מימד להכניע אותך!
 

talotan

New member
אל תתן לתלת להכניע אותך??

מכיוון שעושה רושם שאני הולכת להגן בחירוף נפש על כבוד היוצרים באשר הם, אני חייבת לומר: סליחה??? התלת מימד מכניע אותך? מישהו אמר לך להשתמש בתוכנה? אם אתה חושב שהרוח היצירתית שלך צריכה להתבטא על ידי סגנון מסויים - לך איתו. אם יש מישהו שאוהב סגנון זה או אחר, זה לא אומר שאתה יכול לשלול את זה. זה מאוד אישי. אמנם יש רוב לאנשי תלת עד כמה שראיתי פה, וכבר אמרתי את זה, אבל זה אתר אנימציה ולא אתר 3D. זה אומר שכל מי שעושה אנימציה באשר הוא, כן גם פלאש, יכול לדסקס פה על.. כל מה שבא לו. מצידי על פיתוח גרעיני חמניות. רק אתמול כתבתי על אנימציה קלאסית, ושאין צורך להשמיץ את "היוצרים ביד" אבל גם אין צורך להשמיץ את תוכנות התלת מימד. כל אחד עוסק במה שמתאים לו ולאופי שלו. בסופו של דבר, מה אתה צריך לדעת כדי לעשות אנימציה? שימוש בכלים בסיסיים. אילו כלים? זה כבר לא משנה. אתה רק צריך לאהוב את זה, ואני חושבת שזה מה שמשותף לכולנו. אז נכון, שמן הסתם התכוונת לזה בצחוק, ויכול להיות שאתה בעצמך עושה תלת, אבל היה לי חשוב להבהיר את זה. בכל מקרה, ברוך הבא לפורום אנימציה.
 

golden angel

New member
אוקיי אני ממש ממש מבולבל...

אני לא יודע אם הבנת מה אמרתי... כי אני ממש לא הבנתי למה את מתכוונת... אני אמרתי - אחרי התגובה שלי ליצירה שלו- שמכיוון שהפורום הזה מלא באנשים שעושים תלת מימד ובקושי ראיתי אומני יד ועובדי דו מימד שימשיך בעבודה שלו ושאני מקווה שאני אפגוש עוד כמוהו... כי תלת מימד זה ממש קל לעשות... אומנות קצת יותר קשה... בכל מקרה היית בכנס שהיה בבית אריאלה?
 

matty

New member
מה זה?

תלת מימד ממש קל לעשות? אומנות יותר קשה? תלת מימד זו לא אומנות? או..? אתה הולך ומסתבך
 

golden angel

New member
חחח אתם צפויים מידיי

חשבתי טוב מה להגיד... אני רק הסכמתי עם מי שאמר שעדיף לעבוד בתלת בגלל שבציור יד צריך לעשות ציור ציור ושם זה חוסך... אני מצטער שכתבתי אומנות .. התכוונתי ציור ביד... בסדר?
 

talotan

New member
יכול להיות שלא הבנתי את כוונתך

שתבין את כוונתי: אני לא כל כך אוהבת (או מבינה) את המאבקים המטופשים בין התלת לדו (ואז מה אם אני צועקת בכל הזדמנות אפשרית LIGHTWAVE LIGHTWAVE :), אני חושבת שהתלת והדו יכולים לשכון יחד בשלום. אז הייתי חייבת להגיב כשראיתי מישהו יוצא נגד משהו. כמובן שאתה לא יצאת.. לא משנה. אבל- לומר שתלת יותר קל- את זה לא הייתי אומרת. אני יודעת שהתכוונת שזה פשוט חוסך זמן (אבל האמת גם את זה לא הייתי אומרת...). אני עושה גם אנימציות מצוירות, וכשאתה מגיע לציור ה-100 שנראה בדיוק כמו הציור ה-99 רק קו אחד זז מילימטר הצידה, אתה אומר לעצמך, מה זו המסכת עינויים הזאת? אבל זה עדיין לא אומר שאתה לא עובר מסכת עינויים בהתמודדות מול תוכנה ומחשב שיש לו שיגיונות משלו, בהתמודדות עם הצורך לרדת לפרטים הכי קטנים כדי שהכל יראה אמיתי (גם אם הסגנון לא ריאליסטי) בעוד שאם היית מצייר את זה היית יכול לשרטט בקוים משהו כללי וזה היה מספיק, במקום לבנות את הכל. בכל מקרה, דו או תלת - כן ירבו יוצרי האנימציה. כי אין כמו לראות את האנימציה שלך גמורה.. סיפוק שאין כדוגמתו. ואגב, לא הייתי, לצערי, בהרצאה בבית אריאלה. (אני מתה לדעת מי זה רז גרינברג) איך היה?
 

golden angel

New member
טוב אין לי כח להמשיך להתווכח

כי כל הוויכוח הטיפשי הזה התחיל ממחמאה על עבודה בפלאש... אבל ההרצאה הייתה מדהימה... כאילו הסרטים פשוט מדהימים!!... הוא יוצר ובמאי ענק... אני כבר הזמנתי 2 סרים שראיתי בהרצאה.. (את הנסיכה מונונוקי יש לי כבר ...) ממש נחמד היה, גם המרצה היה בסדר... וזהו בערך... רק לסיכום הוויכוח... אני חדש פה... כשנכנסתי לפורום הייתי יחסית מופתע מכיוון שהייתי בטוח שידברו על אנימאציות ודברים כאלה... ולא כל הזמן על תוכנות תלת מימד- לא שיש משהו רע בזה!!... אני פשוט צריך להתרגל... טוב אין לי מה להוסיף... אז כאן זה בערך ניגמר.. נראה לי...
 

talotan

New member
עוד לא נגמר :)

אנשים מדברים על מה שמעניין אותם. אז יש כאלה שיש להם בעיה בתוכנה ורוצים פתרון, ויש כאלה שרוצים תגובות והערות(והארות) על אנימציה שעשו, ויש כאלו שסתם שואלים מה נשמע כי הם ראו מישהו מוכר. אם אתה רוצה לדבר על משהו מסויים, אם אתה רוצה לדבר על איזשהו סרט, אתה יכול פשוט להתחיל דיון. אם זה יעניין אנשים- הם יגיבו.. אני נותנת לך את מילתי שאני אשתתף בדיון. טוב... אם יהיה לי מה להגיד.. :)
 
למעלה