משהו חדש עפ פארסקייפ ?!

The Human

New member
../images/Emo58.gif - תוכנית נחמדה... אבל (ואבל גדול)

לטעמי זה פשוט פלגייאט.. ולא סתם פלגייאט - מבבילון 5 עצמה.. עצם המסע בזמן.. הטלפת (מאט פארקמן) שיכול לקרוא מחשבות.. פרק 20 מזכיר את מה שקרה עם הטלפתים בסופו של דבר.. כל הדיבורים על גורל ומשמעות כל כך דומים למה שעשו בבבילון.. הקריינות של מוהינדר מזכירה את זו של ג'קאר מכמה פרקים.. ויש שם הרבה ציטוטים שלקוחים מטקסטים של בבילון 5... למשל בעונה ה-5 הדראק אומר ללאנדו - at first they will be united by fear.. and then they will be united בדיוק מה שסיילר אומר בפרק ה-20 - הפרק על המסע של הירו ואנדו לעתיד - ויש עוד הרבה שאני לא זוכר כרגע.. למרות זאת.. סדרת מד"ב מגניבה בשל עצמה.. רק חבל שסוף העונה קצת איכזב (היו צריכים להראות את הירו עוצר את הזמן לפני שהוא תקע את החרב שלו בבטן של סיילר כדי שזה ייראה קצת יותר הגיוני...)
 

Chakotay

New member
הירוס בלה בלה

זאת לא הייתה מטרת פתיחת השירשור ! הירוס סדרה נחמדה אבל די טיפשית ובנאלית. ראיתי בפעם החמישית שוב את כל פארסקייפ בהישג די מדהים בשבילי. לקח לי כחודש(כולל המיני) ! ועוד בתקופה די עמוסה שלי, מלא בגרויות, מגנים וגם הדברים היותר חשובים בחיים. לא מספייייקקקקקקקקק ליייייייייי אני רוצה עודדדדדד !!! עודדדדדד ! אני משתגע פשוט משתגע !!!!! מה אפשר לעשות ?! גם ראיתי כל ראיון אפשרי ! זה קורה לי כל הזמן....כל חצי שנה או שנה בערך אני רואה שוב את פארסקייפ ברצף וזה כמו מערכת יחסים ארוכה שכל הזמן נפרדים, קשה, הרבה ריבים ויודעים שזה הזמן להיפרד אך חוזרים שוב למרות שיודעים שבסוף יהיה כואב....כי בכל זאת עדיין אוהבים.
 

sprqy

New member
מבין אותך במאה אחוז

פארסקייפ לצערינו לא יהיה יותר (כן, כן, צריך להכיר בכך) אבל יש ממלאי מקום הכוללים את שחקנינו האהובים. קלאודיה פורחת בסטארגייט עונות 9-10 ועוד מעט יצאו שני סרטי המשך לסדרה וכמובן גם בן בראודר נמצא שם ועל אף הכל נחמד לראות אותו שם תארו לכם היה שחקן אחר מעפן במקום, לפחות את השטויות שלו אנחנו מכירים... נשמח לדעת אם יש בטעות איזה ראיון שפיספסנו כי גם אנחנו ראינו שוב ושוב כל ראיון\מאחורי הקלעים\פיספוס\קלאודיה אוכלת צהריים\אנטוני סימקו מדבר על שדיים וכו' שקיימים ברשת!!!!!!!!!!!!!!
 

Chakotay

New member
חחחחח כן קלאודיה הכי חמודה בסטארגייט

אבל למה להיות כל כך פאסימיים ? תראה לדוגמא את סטאר טרק. 20 ומשהו שנים לאחר תום הסדרה המקורית ובום ! סדרת בת חדשה, סרטים חדשים, ועוד סדרות בת חדשות....אני לא הייתי סומך על כך שפארסקייפ מתה...כל עוד יש לה מעריצים וממשיכים לשדר אותה בשידורים חוזרים תמיד יש סיכוי שמישהו יחליט לקחת אותה לנסיון שני....
 

sprqy

New member
הלוואי

ותודה על העידוד. אני רואה את עצמי עוד 15 שנה זורק את הילדים לבייביסיטר ואת האשה לטלנובלה ויושב לראות farscape - the next generation בכיף!! רק תנו לי את קלאודיה בתפקיד קבוע בתור the wize lady from darker times
 

Chakotay

New member
חחחח בטח יעשו ריקאסטינג לדמויות

והשחקנים המקוריים(והקשישים) יעשו תפקידי אורח P: חחחחח
 
למעלה