משהו מצחיק ...שפעם כתבתי בפורום אחר

ע י ן

New member
משהו מצחיק ...שפעם כתבתי בפורום אחר

אני מרגישה שלעיתים אני להם "קולית " ו"סבבית" ו"אחלית" ו...ובפעמים אחרות הם רואים אותי = ראו את הסבתה של השכנה ממול...זאת שמביאים כל סופשבוע שני ,רכונה על מקל עטופה בצעיף פרחוני... לא פעם יש לי תחושה של רקדנית בלט על חוט דייג תלוי בגובה 1000 רגל ... מהלכת על חבל ה"קוליות" נזהרת לא ליפול לתוך מה שבעניי נחשב לפריקיות ,לתהום הזלזול והילדותיות מצד אחד . ומצד שני של החוט , נזהרת לא להחליק לתהום הכבדות ,הזיקנה המרובעות. וכך ברוב ימיי אני רוקדת ... רוקדת ... רוקדת ... רוקדת ונותנת הסכמתי כשהפרד מודיע כי הוא בדרך לספר , שקבע תור והולך לחזור ..כחול הרבצתי ריקוד מדהים , עוצר נשימה ממש כשהפרד חזר מהקניון ורץ להשמיע את הדיסק החדש ...(סקאי השאיר את הזנב בספה וברח החוצה לגשם בדהרה...אזניו לא עמדו לו ...) רק השבוע רקדתי מה זה ריקוד ... כשחד הקרן שלי החליטה שדלת חדרה "משעממת " והפכה אותה למועדון המורדים...(וכל הפוליטורה הלכה ) מה אני אגיד לכם רוקדים פה .... כבר זמן שהפרד מבקש את ברכתי לחירור גבתו - לא רוקד לי ... נקעתי רגל - אני בגימלים .. "צריכה לחשוב " לא יודעת פרדון שלי אמרתי - נראה לי שלא יתאים לך .... השיערות הכחולות שלך (לפעמים נדמה לי שרק השיער מתבגר לו ...) החור באוזן... פרדון אמרתי , אתה רק פרד צעיר , חכה קצת ... זה לא בריא ... "תחשבי אמא , תחשבי בהיגיון ..." "לכולם יש ..."אמר הפרד תוך העמדת הקוצים הכחולים בקרקפתו... מי זה הכולם הזה , אני שואלת , מי ההורים שלו ? איפה גר "כולם" ? ואיפה למדו ההורים שלו לרקוד ? ואל תשכח פרדון , אני מסכמת , הרגל נקועה היום ואני לא רוקדת ... נגמר לו הזמן , יש גבול כמה זמן פרד עסוק יכול להקדיש לסוסה צולעת... ובשביל האיזון והנקע ...צלעתי לשים את באך . אז מה דעתכם על פירסינג ?
 
אני בעד

וחברותיי יעידו ,לבן השני שלי בן ה20 יש בגבה ,והוא חמוד ומקסים ולדעתי עדין מידי,כך שקבלתי בהערצה את הפרסינג ואף בקינאה כי אני רוצה אחד בפופיק,הבנים מעודדים בריקוד המעודדות עם הפונפונים. אני גדלתי בבית שאמא היתה אומרת על הכל לא ועושה פרצוף מבקר, והמורים תמיד צדקו...מכירים? אבל יש לי אבא עוד מעט בן שמונים (עד 120) יש לו קוקו כמעט עד התחת ואחרי שראה את בני עם פרסינג הוא רוצה גם.אבא שגידל אותי כמו סבא וכך זה עד היום. אני בחרתי לגדל את ילדי כמו חברים וזה עזר לי לשמר את הילדות עד עכשיו ,לכן אני ממליצה בחום על קשר חברי ,עם גבולות ברורים שביחסים חבריים קל מאד לשים אותם. אני חוגגת עם שלושת ילדיי כשהגבול הוא :שהם לא יראו אותי עם חוטיני בים כשהם עם חברים,האמת מקובל עלי...
 

avitalp

New member
../images/Emo6.gif

ענק
יש לך את זה...
אצלי זה מסתכם בינתיים (עם בת ה-14) ברצון לחורר אוזניים, (עד היום היא לא היתה מוכנה לשמוע על זה) ובלקים לציפורניים בשלל צבעים (השחור - "מדהים"
) אני רואה שיש למה לצפות
 

avitalp

New member
והיום....../images/Emo20.gif

אחרי לחץ פיזי מתון מצד נחת (המתבגרת בת ה-14) הלכנו לחורר תנוכים...
חור אחד באוזן ימין
שניים באוזן שמאל
ובא לציון הגואל...
הילדה מאושרת
מחוייכת מחור לחור
אמא שמחה בשמחתה ומקווה שלא יצוצו עוד משאלות חירור
הפרוייקט הבא - "פס אדום" בשיער
 

*יערית

New member
הגיע הזמן אביטל../images/Emo13.gif

הבת שלי מחוררת כבר מגיל 3
{גם אותי חיררו באותו גיל...} אני בעד עגילים ...אבל כל עוד שהם נשארים בתנוכי האוזניים בלבד
לגבי צביעת שיער....ממממממ יש לי בעיה אני מעט מעט מיושנת..מעדיפה טיבעי עד לרגע שהלבן בולט
אבל אם בגיל נתבגר הבת שלי תבקש...אני אבטיח לשקול זאת.
 
למעלה