משהו על עצמאות ואופטימיות

משהו על עצמאות ואופטימיות

פתחתי את הפורום בתקופה שבעיתונות הארצית הופיעו כמעט בכל יום ידיעות לא סימפטיות, שהציגו את נתניה באור שלילי. הרעיון היה ליצור משקל נגד לתקשורת השלילית שתרמה הרבה לסטיגמה המפורסמת על נתניה.

מאז אני מחפש ידיעות כאלה כדי להעלות אותן כאן בתרועת נצחון ולהגיד ''אמרתי לכם?!'', אבל אין... אז משהו טוב כבר יצא מהפורום הזה.





אבל אם יורשה לי רגע אחד של רצינות בשבת, הפורום הזה הוא הפלטפורמה העצמאית היחידה בעיר שאפשר גם לבקר בה את העיריה. לא נהפכתי לבורג חינמי במנגנון שלה, אני לא תלוי במודעות שלה ואני לא חייב לאף אחד במימסד העירוני דין וחשבון. ויתרתי מראש על הכבוד.

כמו שאתם רואים, לוקח לפורום הזה זמן להתפתח - גם לפורום נתניה YNET לקח זמן לצבור נפח ואיכות, וזה היה בזמן שלפני התחרות מצד הפייסבוק - אבל הוא הגיע לזה, פשוט כי לא היתה לו אלטרנטיבה. כעת נמצא הפורום הזה בדיוק באותו מקום.

סבלנות ואופטימיות, חברים. נצלו את הפורום ותיראו תוצאות.
 
אהה...אם מותר להתלונן אז אנצל את הבמה...

לא. לא משהו נגד העיריה. דווקא המשטרה מאכזבת.
הנה ציטוט מהפייסבוק של בני אשר גר לידי בשכונה, אב לתינוק בן שנה (כן, הנכד האהוב). לא הייתי מעלה זאת כאן אלמלא כבר שעתיים (עוד טרם יציאת השבת) הקריוקי פועל בפול ווליום ואינו מתחשב בשכנים ששילמו ממיטב כספם לגור בשכונה שקטה ואיכותית. מעניין אם גם הלילה הסיפור יחזור על עצמו.
להלן הציטוט:
משטרת ישראל "100 בשבילך" - אם הקופירייטר שמכר להם את הסלוגן הזה אמר להם שזה גם מבטא את הציון של המשטרה- הוא היה רחוק מהמציאות. אצלי הם מקבלים "0" אחד גדול והנה הסיבה:

הרקע- יום חמישי, שכונת רמת פולג, בשעה 20:30 מתחילה מסיבת קריוקי מזרחית בחצר בית בשכונה בווליום שלא היה מבייש הופעה של מדונה באצטדיון.

23:01 - אני מתקשר למוקד עירוני ומתלונן, רק כדי שהמוקדן יספר לי שזה לא באחריותם וינסה להעביר אותי ...ללא הצלחה למוקד המשטרה.
אני מתייאש מחוסר המענה ומנסה להתקשר ישירות למוקד "100" (בשבילי, לא?)

23:20 (!!!) - לאחר 18 דק' של המתנה על הקו וניתוקים (אחרי המתנה על הקו של מספר צילצולים הקו הופך לתפוס) עונה לי מוקדן שהתירוץ שלו לכך שלא עונים כמעט 20 דק' לקו החרום הוא עומס של יום חמישי. אני מתאר לו את הסיטואציה והוא אומר שישלח ניידת למקום.

23:50- המוזיקה נמשכת (יותר נכון, הזיופים) וניידת עדיין לא מגיעה, אז אני מנסה את "100" בשנית. הפעם זה לוקח לי "רק" 15 דק'. הפעם המוקדן סופר לי את מספר הקריאות באזור בנסיון לקבל קצת אמפטיה.
כשאני מתלונן על כך שלוקח להם זמן רב מידי לענות לקו שמוגדר כחרום ושואל למה אין להם יותר מוקדנים- הוא מסביר לי ברוב חוצפתו שזה שהמספר הוא 100, זה לא מכיוון שיש להם 100 מוקדנים. אידיוט.
סוף ציטוט.

אז שיהיה לכולנו שבוע מקסים.
 
משהו לקוי מאוד בסולם הקדימויות המשטרתי

השירות לציבור, שאמור להיות לב ליבו, איבד את מקומו בראש הסולם. נדמה שמי שרק יזכיר לשוטר שהוא משרת הציבור יזכה מיד לנחת ידו.
 
למעלה