משהו קטן שאפשר לעשות

lollapalooza

New member
משהו קטן שאפשר לעשות

גם לאלה שלא יכולים לארח או לעזור פיזית, הוא להשתתף טיפ טיפה בהסברה. בעיתונים בעולם מתפרסמות היום כתבות על הלחימה בעזה, שמציגות אותנו באור מאוד שלילי. זה ממש מגיע למצב שעוד שניה יכתבו שסתם היה לנו משעמם אז החלטנו להפציץ. אני אישית שונאת טוקבקים, אבל נראה לי חשוב לנסות ולהסביר אפילו טיפה, למה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים, ושהסבל הישראלי נמשך מעל ומעבר למה שהם היו מוכנים לסבול. במיוחד כשבינתיים כל מיני תומכי חמאס מעודדים את הכתבות האלה. כמובן מה שעוד אפשר לעשות, זה שכל מעלי הסרטונים של טילים נופלים יכניסו אותם גם ליו טיוב עם כותרות באנגלית (בעברית זה לא ממש עוזר לנו) כדי שאנשים יוכלו לראות מה סובלים בישראל יום יום. זה לא הגיוני שאנשים ימשיכו להתנהג כאילו אנחנו הרעים בסיפור.
 
בשביל מה יש את אגף ההסברה במ. החוץ?

תאמין לי שבכסף של המשרד הם יכולים להעסיק את טובי הקופירטיריים ואנשי פירסום מומחים. משהו שם שוב נכשל ואנחנו צריכים לעשות תעבודה.
 

Arrival

New member
אז תעשה

ותפסיק לתת עצות מה הממשלה צריכה לעשות. זה ממש אבל ממש לא הזמן לזה.
 

lollapalooza

New member
אתה לא חייב לעשות כלום.

אבל ההסברה הישראלית הרשמית לעולם לא תהיה אפקטיבית כמו הסברה של אנשים רגילים, פשוטים, שחווים את הזוועה הזאת יום יום. לא רוצה, לא צריך. אם זה נראה לך כמו עבודה למשרד החוץ ומשהו שלא קשור אליך בכלל, זה ממש חבל.
 

strawberry10

New member
זה נכון מאוד...

העולם הוא צבוע...כשירו על הדרום קרוב ל-100 טילים העולם שתק ופתאום שהתחלנו להגיב, העיתונות והאו"ם הצבוע קורא לישראל להפסיק את הלחימה...ארגוני השמאל טוענים שישראל מבצעת טבח בעם הפלסטיני (טבח בטרוריסטים? לאן הגענו?). הצביעות והאנטישמיות של התקשורת הזרה מוכרת לי מאוד...רק אתמול ראיתי בערוץ צרפת תמונות מעזה ושנייה אחרי זה את ציפי לבני מסבירה באנגלית יפה למה ישראת תוקפת את עזה..אך לצערי ההסברה של ציפי לא מספיקה בכדי לשנות את דעת הקהל העולמי שלא מבין שחמאס הוא ארגון טרור !!! ששולח ילדים קטנים ופצועים בכדי שזה יצטלם טוב...שיראו כמה שהם מסכנים... ומה איתנו? מה עם תושבי הדרום וילדיהם? הם לא מסכנים? שיהיה רק טוב
 

רוני13

New member
עזבו את העולם-בתוך עמנו יושבים...

כאלו המעדיפים לעצום עיניים אל מול הטרור-וקוראים לישראל לחדול מלהגן על עצמה, כאילו היא מצבעת שם טבח עם ללא סיבה, כאילו אין קסאמים 8 שנים, כאילו ה'רגיעה' שינתה משהו בחייהם. אם אני כבר כאן, אם יש פה תושב עוטף עזה אני אשמח אם יבוא לפורום הקטן שלנו "אקטואליה לנוער" וינסה לפתוח את עיניו של שמאלני עיוור, שמעדיף להתעלם מסבלנו וחי בבועה משלו: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=237&MessageId=125309811 מי יתן ולפחות בנינו לבין עצמנו יהיה שלום, שאזרחי מדינת ישראל בכלל ותושבי "עוטף עזה" בפרט יוכלו לחיות בשקט ובביטחה ושחיילי צה"ל יחזרו הביתה בריאים ושלמים כשניצחון בידם. "עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה..."
 
למעלה