משהו שמפריע לי העונה
בנוסף לכל הדברים שצויינו כאן בקשר לחוסר אובייקטיביות לגבי השופטים, יש עוד משהו שמפריע לי וזה הקבעון של השופטים לגבי ההיפ הופ. היה סגנון יפני, קובני, רומבה והיפ הופ לא? נתנו כמעט כל סגנון אפשרי (וחלקם אף דיי הזויים) מלבד היפ הופ. נראה לי מוזר ולא הוגן לא להגריל את הסגנון הזה אפילו פעם אחת במשך העונה, ובנוסף לכך מעצבן שמיכל ובמיוחד דוד דביר פוסלים רקדני היפ הופ (לפעמים זה לא עוזר להם בגלל אונה ועידו, אבל בד"כ כן) ודואגים להדיח אותם מוקדם מהתוכנית. היפ הופ זה גם חלק מעולם הריקוד ולא יתכן שיפסלו אותו על הסף בתוכנית ריקודים שכביכול פתוחה לכל הסגנונות. ראיתי כמה אנשים שציינו שזה הפריע להם, אבל להפקה של התוכנית זה לא מזיז יותר מידיי - העיקר שהאסמסים ממשיכים לזרום ושיש רווחים. חבל, למרות שאני לא חובבת מושבעת של היפ הופ אני חושבת שהסגנון הזה בהחלט חסר העונה.
בנוסף לכל הדברים שצויינו כאן בקשר לחוסר אובייקטיביות לגבי השופטים, יש עוד משהו שמפריע לי וזה הקבעון של השופטים לגבי ההיפ הופ. היה סגנון יפני, קובני, רומבה והיפ הופ לא? נתנו כמעט כל סגנון אפשרי (וחלקם אף דיי הזויים) מלבד היפ הופ. נראה לי מוזר ולא הוגן לא להגריל את הסגנון הזה אפילו פעם אחת במשך העונה, ובנוסף לכך מעצבן שמיכל ובמיוחד דוד דביר פוסלים רקדני היפ הופ (לפעמים זה לא עוזר להם בגלל אונה ועידו, אבל בד"כ כן) ודואגים להדיח אותם מוקדם מהתוכנית. היפ הופ זה גם חלק מעולם הריקוד ולא יתכן שיפסלו אותו על הסף בתוכנית ריקודים שכביכול פתוחה לכל הסגנונות. ראיתי כמה אנשים שציינו שזה הפריע להם, אבל להפקה של התוכנית זה לא מזיז יותר מידיי - העיקר שהאסמסים ממשיכים לזרום ושיש רווחים. חבל, למרות שאני לא חובבת מושבעת של היפ הופ אני חושבת שהסגנון הזה בהחלט חסר העונה.