משהו שמפריע לי העונה

Michal s3

New member
משהו שמפריע לי העונה

בנוסף לכל הדברים שצויינו כאן בקשר לחוסר אובייקטיביות לגבי השופטים, יש עוד משהו שמפריע לי וזה הקבעון של השופטים לגבי ההיפ הופ. היה סגנון יפני, קובני, רומבה והיפ הופ לא? נתנו כמעט כל סגנון אפשרי (וחלקם אף דיי הזויים) מלבד היפ הופ. נראה לי מוזר ולא הוגן לא להגריל את הסגנון הזה אפילו פעם אחת במשך העונה, ובנוסף לכך מעצבן שמיכל ובמיוחד דוד דביר פוסלים רקדני היפ הופ (לפעמים זה לא עוזר להם בגלל אונה ועידו, אבל בד"כ כן) ודואגים להדיח אותם מוקדם מהתוכנית. היפ הופ זה גם חלק מעולם הריקוד ולא יתכן שיפסלו אותו על הסף בתוכנית ריקודים שכביכול פתוחה לכל הסגנונות. ראיתי כמה אנשים שציינו שזה הפריע להם, אבל להפקה של התוכנית זה לא מזיז יותר מידיי - העיקר שהאסמסים ממשיכים לזרום ושיש רווחים. חבל, למרות שאני לא חובבת מושבעת של היפ הופ אני חושבת שהסגנון הזה בהחלט חסר העונה.
 

drnaji

New member
בנוספ למה שאמרת:יש בכלל קבעון של השופטים לכל

מה שלא הוא מיינסטרי. הריקוד התיימני של הראל היה התאבדות מבחנתו כי לא משנה כמה טוב זה יהיה השופטים יעדיפו מודרני\לירי אפילו אם הוא בנוני על זה. חבל.
 

Michal s3

New member
מסכימה איתך לגמרי

אני אומנם לא מבינה גדולה בסגנון הזה מן הסתם, אבל רמת הביצוע נראתה לי גבוהה מאוד. התאכזבתי מביקורת השופטים לגבי הריקוד שלו ושל ירדן ואני מאמינה שזה בהחלט נובע מקבעון. (במיוחד של דוד- כל סגנון שהוא קצת שונה הוא לא מקבל, כגון היפני שהיה מעולה, הקובני, התימני והיפ הופ שהינו סגנון מוכר בכל העולם).
 

drnaji

New member
מה שמצחיק זה שכאשר ארתות עשה טעות בריקוד

עם נטליה הם אמרו "זה לא משנה.היה טוב". עד הרמות לא מושלמות של הראל הם לא החליקו
 

liri7

New member
למיכל

נתנאל כתב שהוא וארתור ירקדו טריו עם כל אחת מהבנות בחצי הגמר ולבנים לא יהיו קטעי סולו. זה טוב לנתנאל שלא בדיוק מגלה יצירתיות בקטעי הסולו ופחות טוב לארתור שהוא במיטבו בסולו.... כמה שהם שיטתיים ביצירת נסיבות המסייעות לנתנאל! זה גם אומר שהם יודעים שאנשים צופים בתכנית בעיקר בגלל השניים ותכנית שתתמקד בבנות תזכה בפחות רייטינג.
 

Michal s3

New member
תודה לירי! :)

שוב תודה רבה על העדכונים.. רק לא מובן לי כ"כ מדוע הוחלט דווקא על טריו בשלב כ"כ מתקדם וחשוב? (חוץ מזה שאני גם חושבת כמוך ואין ספק שמבחינתו של נתנאל זה עדיף לו- הסולואים של ארתור הכי טובים בתוכנית). רק יש לך מושג כיצד יקבע מי עולה לגמר? לדוגמא אם נטליה ונעמה יקבלו את מירב הקולות, הן לא אמורות לאחר מכן להתחרות עם ארתור ונתנאל ומי שיקבל הכי מעט קולות יודח? כבר נהיה לי סלט בראש.. :) ונג'י (?), לגבי מה שאמרת.. זה היה ברור שהשופטים רצו לראות את הראל בחוץ בחצי הגמר, במיוחד דוד שחיפש אותו על קטנות. זה היה החצי גמר הכי צפוי בתולדות התוכנית אפשר להגיד.
 

liri7

New member
למיכל

כיוון שנתנאל כתב שהבנים לא רוקדים סולו, לא נותר לי אלא להסיק שכולם מתחרים בכולם והשלושה שיקבלו הכי הרבה הצבעות יעלו לגמר. אבל מי יודע, מבחינתם הצבעה נוספת זאת עוד הכנסה אז אולי יהיו להם רעיונות יצירתיים.... לי דוקא יש רעיון לגבי הגמר שכל רקדן יביא פרטנרים שלא קשורים ל"נולד לרקוד". למשל שארתור ירקוד עם החברה שלו וכו' לגבי הראל, לאחר שעידו סיפר שהראל רקד בלהקה שלו, נראה לי מוזר עוד יותר שהוא לא התקבל לתכנית לפני שנה, לפחות חצי מהמשתתפים היו פחות טובים ממנו! קשה להשתחרר מההרגשה שהחשבונות האישיים חוגגים בתכנית הזאת.
 

Michal s3

New member
יתכן שאת צודקת..

מה שאמרת נשמע הגיוני, למרות שאם הם יעשו כך אני באמת לא אבין במה תורמת ההחלטה הזו (מבחינתם ז"א, הרי הרייטינג ישאר אותו הדבר, ומבחינה כלכלית-אסמסים זה לא ישנה ביותר מידיי). ואחלה רעיון בעיניי, אבל חברה שלו רקדנית? לא חושבת. לגבי הראל, מגוחך שהעדיפו רקדן כמו אורי - שהתחרה איתו על מקום אחרון בנבחרת (והיה מצויין רק בתחום שלו-היפ הופ אם אני לא טועה..) בעונה הקודמת על פניו, פה באמת נראה כי היו העדפות אישיות, אין הסבר אחר.
 

liri7

New member
אם יעשו סיבוב נוסף של הצבעות

הרי שזאת הכנסה נוספת וזה כל מה שחשוב להם. החברה של ארתור גם רוקדת ב"להקת המחול הקיבוצית" ואשמח לראות אותם רוקדים ביחד, צירוף אחר שיכול להיות מעניין זה של ארתור ושי פרטוש הרוקד גם הוא באותה להקה. לגבי הראל הוא אכן היה טוב יותר מאורי ולמעשה גם טוב יותר מאנטון שעלה בשנה שעברה לחצי הגמר. לפחות השנה הראל הגיע למקום לו היה ראוי.
 

ofrasch1

New member
הצבעות נוספות לשני הבנים מעלות רייטינג.

ההצבעות הנוספות לדעתי הן כדי להעלות רייטינג. חששו שאם הצופים ידאו בוודאות שארתור ונתנאל בגמר - יהיה להם פחות מעניין לצפות בחצי הגמר של הבנות - והרייטינג ירד. ושנית, שמירה בסוד את התוצאה של חצ"ג 1 (מי קיבל יותר הצבעות, ארתור או נתנאל) מעלה גם את הרייטינג, כי ה"מעריצים" נמתאים בחוסר וודאות ולכן יש להם מניע חזק לראות את חצ"ג 2 ולהצביע.
 

drnaji

New member
כן.מעניין אם הגמר היה בווינר כמה אחוזים היו

נותנים לנתאל
בטח זה היה ככה: נתנאל 1:1 ארתור 1:50 אדווה 1:100
 

Michal s3

New member
חחחחח :)

אני גם מאמינה. ואני מבקשת, לפחות תרשום נטליה במקום אדווה.. המינימום שמגיע לה לזה להיות בגמר
 

אורוש56

New member
אני חושבת שאדווה צריכה להיות בגמר!

אדווה מעולה ולפי דעתי היא צריכה להיות בגמר... לא לשנות :)
 

ofrasch1

New member
שאלה

למה שלארתור ולנתאל בכלל יהיו סולואים בחצי הגמר של הבנות? לבנות צריכים להיות סולואים. בחצי הגמר של הבנים הם רקדו סולואים. אולי את מדברת על הגמר?
 

ofrasch1

New member
נראה לי שהבנתי

את מתכוונת לשלב בו בוחרים 3 מתוך 4 לגמר?
 
למעלה