משחקת בשרלוק הומלס

משחקת בשרלוק הומלס

איפה הפתקים של פעם...הפתקים המלאים סקס אפיל "הכלבה שלך יפה ממך"! לפני כשנתיים, משוריינת בכלבתי המחריינת, נעלתי את דלתי, ויצאתי לתור במחוזות כמוסים. בשובי מין הכלום, על דלת ביתי, מצאתי פתקית דלוחה שעליה רשום "איפה את...? אין לי ממי להשאיל ביצים לעוגה, גלית". מי זו בכלל גלית ? איך היא ראתה במשכני קרן לעידוד אפייה עוגות ? אולי עשיתי את גלית, ואני לא זוכרת ? בקריאה נרגשת,עיזרו לי לפענח את גלית.
 
אלפי סליחות

אבל כל ההודעה הזאת, הפרטים, אופן ההצגה, זה לא נראה לי אמין. ובכלל, יותר סביר לי להניח שגלית הנ"ל באה לחפש את הביצים של השכן, עד שגילתה שהוא עליז.
 

קפת

New member
קפת נאנחת: עונת המלפפונים פשטה על הפורום

תגידילי, את מי מעניין פתק מלפני שנתיים? מה? חסרים דברים לייגע בהם את מוחנו? ראשי ממשלות פוחים חברת נסיעות, ילדים בני 15 מחטטים בבטנן של אמהות, לסמיר קונטאר מתנפחות הביצים מרוב ציפייה... במקום להסביר לך את גלית הפיקטיבית, אולי מישהו יסביר לי איך מכינים חשבוניות פיקטביות מאורז וצנוברים (זה מה שיש במזווה)?
 
ברצוני לנצל את דפי הפורום להמלצה/אזהרה חמה

אפפם, אבל אפפם! אל תאכלו ארוחת בוקר (שתי ביצים, סלט, גבינת שמנת, טונה, ציזיקי וכיכר לחם) בלווית מיץ תפוזים סחוטרי + אייס קפה ואחר כך תקנחו במוס שוקולד צרפתי שלוש שכבות והפוך חלש וכל זאת בתוך 25 דקות. אפפם!!! בעיקר לא מומלץ לבעלי קיבה חלשה, נפגעי הלם ונשים הרות. ראו הוזהרתם!!! שלכם, עכברת הנסיונות שומוש.
 
אז הנה

טיפ - שימי הכל בבלנדר, מזגי לכוס גבוהה ששוליה מקושטים בסוכר ורוד, הכניסי קש ותהני. כשאין גושים זה מתעכל יותר טוב ולא יכביד על קיבתך השברירית. כדי להעלות את הערכים התזונתיים של ארוחת הבוקר שלך, ממליצה להוסיף לרשימה ההיא גם חבילת חמאה קטנה, זר פטרוסלינון, שוק אווז וזביונה.
 

קפת

New member
אני יודעת שאתה מתבייש לשאול

ולבקש את המתכון, אז הנה, בשביל זה אני פה. משרתת ציבור נאמנה. מוש-מוש, עזרי לנער לעזוב את המטבח בשלום.
 
למתקשים: הזבר על זביונה

זביונה = "ז" ב יונה כלומר: זין בתוך יונה דהינו: יזונה, ומכאן ועד לקרוא לי "יא זונה" המרחק קצר! והעובדה שמושחתת מנסה להסוות את קללותיה בדרכים עקלקלות פתלתלות ומתוחכמות לכאורה, ואינה מסוגלת להתבטא בחופשיות מאכזבת אותי מאוד.... ואגב, ניסיתי את טיפך, מושחתת, ערבבתי הכל בבלנדר, אמה- מה... זר הפטרוזלינון התלפף לו סביב הסכין המסתובבת הזו ששם למטה בפנים עמוק, ההיא חדלה מהסתובב, מנוע הבלנדר המשיך לטחון על ריק, לפתע היתמר לו עשן וריח חריף עלה באפי והסוף המר הוא שכעת עלי לעמוד בתור המסריח ב"אייס" באחד הסנטרים הומי האדם על טפם החופשיים (הצעקניים, יללניים ולא קשורים או מחוסנים!!!) בכדי לשלם על בלנדר חדש - כי בלי בלנדר איך אוכל להכין לעצמי אייסקפה??????????!!!!!??????? כמה פעמים ביום לדעתך אפשר ללכת לערס קפה? הא??? אז חדלי ממתן עיצות וטיפים כוזבים והרסניים! תודה, שומוש.
 
כולי צער והתנצלויות

אל תוותרי על הפטרוזיליה, זה חיוני להתפתחות סקסואלית של העובר, הרי לא תרצי שייוולד ללא 4 כיווני אויר ויסבול מואתם חסכים שאת לא נהנית מהם. להבא, קצצי קודם את הפטרוסלינון כשהוא שטוף אך מיובש למשעי וכך לא ייתלפף סביב הסכין. שלך מ. נמאסתי - שיווק והפצה של בלנדרים לאישה ההריונית.
 
תתבישו, חצופים!

ניחא לא עזרתם לי עם גלית, אבל ככה לטפח כרסים עם מתכונים מעוררי חלחלה ? כבר עדיף לדשן את הרקטום, עם החוקן של רקפת.
 

קפת

New member
למכירה

זר פטרוסלינון שטוף אך מיובש למשעי. יד שנייה, מרופא של אשה הרה. תגידי, שומוש, מה הקאת היום? התרגלתי, נו מה. צריכה את העדכון היומי שלי.
 
למעלה