משחק חדש - בורוסיה מנשגלדבאך

DrBall20

New member
משחק חדש - בורוסיה מנשגלדבאך

החלטתי להתחיל משחק חדש אחרי שהעונות עם בארסה נהיו לא תחרותיות בכלל. עם ממוצע ספיגת שערים של 8 ב5 עונות חיפשתי משהו מאתגר יותר, אז התחלתי משחק חדש עם.. אף קבוצה. התחלתי מובטל בינואר09 (יש אפשרות כזאת אם בוחרים בליגה הרוסית גם), והתחלתי לחפש הצעות עבודה. אחרי שבועיים של continue, פוטרו המאמנים של ווטפורד ומנשגלדבאך. הצעתי את עצמי ישר והם חזרו עם הצעות. מנשגלדבאך הציעו לי יותר כסף (לא שאני מרויח את הכסף הזה באמת או משהו חח אבל בואו נהיה מציאותיים בכל זאת) וגם מנשגלדבאך (פעם אחרונה שאני כותב את השם המלא של הקבוצה הזאת) נמצאת בליגה הראשונה בגרמנייה, ווטפורד בצ'מפינושיפ ליגה שנייה באנגליה. אז הלכתי לגלדבך, התחלתי ישר לעשות רוטציות ולשנות את המערך. מ4-5-1 מתבנקר שיניתי ליהלום שאני אוהב. לקחתי מאויבר נויביל את סרט הקפטן ונתתי לאיזה פאווה אחד. מכרתי כמה שחקנים ויותר התכוננתי לעונה הבאה. מבלי לשים לב, הודחתי מהגביע וזה אפשר לי להתמקד רק בליגה. הגעתי למקום השני אחרי שטיפסתי 9 מקומות ולעונה הבאה אני צריך להתכונן ל3 מסגרות. מיותר לציין שבאיירן זכתה באליפות. לא ברור למה המאמן שלהם פוטר, הם היו מקום 11 באמצע העונה. נראה לי מספק מאוד בשביל קבוצה שעלתה ליגה. לעונה הבאה החתמתי איזה שחקן מהליגה הצרפתית לעמדת הקשר הימני, את תיאו לושיוס מהליגה ההולנדית בחינם כבר בעונה שעברה במועד ההעברות. שני בלמים, אחד איטלקי ואחד הנריקה של בארסה. פטר מסיללה מגן שמאלי. בינואר ייצטרף גם מרטין יירנאק הצ'כי לעזור לי עם הרוטציות בהגנה. בקישור, יוסי בניון לעמדת הקשר באחד האגפים ובצד שמאל יש לי את ויסנטה מולנסיה, שכבר הספיק להיפצע ל5 חודשים אחרי משחק אחד
אלברמן עושה רוטציות עם מייקל בראדלי המצויין שכבר מחוזר ע''י הגדולות ביותר. קשר שמאלי נוסף שיש לי כבר, מרקו מארין שיעזוב בקרוב ליונייטד או לסיטי תמורת 30 מיליון :) בהתקפה יש את קולאטי שלא מפסיק לכבוש ואת רוב פרינד הקנדי התותח, אבל שניהם ברוטציה אחד עם השני, היות והחתמתי במחיר בדיחה של 4.4 מיליון יורו מחטאפה את רוברטו סולדאדו שאני שונא (פשוט בגלל העבר ברעל מדריד). עד עכשיו 13 משחקים, 15 שערים!!! בעמדת השוער יש משהו מעניין.. בעונה שעברה היה אוסוואלדו סאנצ'ז בהשאלה, שוער בן 39 ת-ו-ת-ח שעושה שטויות. סטייל דוידוביץ'. לעונה הזאת כבר הבאתי את יאנס להמאן, אבל אני מתכנן על מענק השחרור המגוחך של סרחיו אסנחו מויאדוליד, 9 מיליון יורו. אני גם בונה על ג'יוזפה רוסי 16.5 מיליון. העונה אני מקום שני ורודף אחרי באיירן, שהם גם יריבים קלילים שלי. היריבים הרציניים שלי הם פ.צ קלן. תקציב בתחילת העונה היה לי 7 מיליון. אז זאת ההמלצה שלי אריק, פשוט להתחיל עונה בלי קבוצה באמצע העונה, ולעשות משחק שבו אתה מתקדם בצורה אישית. עובר מועדונים במטרה לחלוף על פני סר אלכס ולהגיע למקום ראשון בעולם
 

DrBall20

New member
כמה תיקונים

סולדאדו במחיר של 7 מיליון, עדיין מחיר מצחיק יחסית לתרומה שלו וכמובן ששכחתי שהבאתי את הפליימייקר המעולה דניאל קראבליו. הוא אולי איטי ולא זוכה בכדורי גובה, אבל איזה תותח הוא מתחת לחלוצים!!
 

charriere

New member
איך הבאת את ויסנטה בכזה מחיר?

עשית עבודה טובה מאד , להגיע למקום 2 עם גלדבך זה בהחלט יפה . אם אתה מחפש שוער טוב , ממליץ על mandana ממארסיי , ייתכן וירצו עליו לא מעט כסף .
 

DrBall20

New member
תודה, אני גם די בטוח שהוא לא ירצה ל"התדרדר"

לקבוצה כמו גלדבאך, אבל יש לי את סרחיו אסנחו על הכוונת
 

charriere

New member
סבבה , בכל אופן הוא השוער הכי טוב שנתקלתי

בו עד עכשיו (הוא גם לקח אצלי את פרס השוער הכי טוב באירופה) .
 

DrBall20

New member
התחמה נוספת

אחרי שדניאל קראבליו נפצע לי לחמישה חודשים(!!!!) יומיים לפני תום מועד ההעברות 30.1, החתמתי את חואן רומן ריקלמה ב16.5 מיליון יורו. הוא כבר הספיק לכבוש בבכורה שלו ומשחק אחרי זה לבשל צמד..
 
לא יקר קצת בשביל ריקלמה?

למרות שנראה שהוא ממש מושלם בשבילך, אתה משחק יהלום, הוא שחקן מתאים בול לשיטה שלך, וגם עם היכולת הטכנית שלו הוא יכול להיות מלך בליגה הגרמנית. ריקלמה הוא באמת תופעה מוזרה בדורגל העולמי, כל כך הרבה כישרון ולא יצא ממנו כלום... נורא חבל.
 

DrBall20

New member
נכון קצת יקר, אבל כמו שאמרת הוא מושלם בשבילי

4 משחקים, שלושה בישולים שלושה שערים, ציון שלא יורד מ7.6. רק נקווה שהוא לא ייפצע או יריב עם מראדונה
 
תודה על העצה

אבל מחוסר זמן אני לא יוכל לשחק הרבה השנה, אז אם אני משחק אני מעדיף לשחק בליגות האהובות עלי, וגרמניה לא אחת מהם. בורוסיה מנשגלדבאך. תנסה להגיד את זה 10 פעמים ברציפות ותראה שאוטומטית אתה תעיף לעצמך כאפה.
(ד"א, במקרים כאלה הכי טוב לעשות copy past במקום לרשום את הדבר הזה כל פעם) עושה רושם שהולך לך מצויין, יהיה נחמד לעשות איתך מתישהו משחק ברשת....
ואם אתה עדיין מעוניין בשוער, kameni של אספניול עם סעיף שחרור של 12 מליון, והוא אחד הטובים בעולם לדעתי. רק לא בטוח שהוא יבוא אליך.
 
למעלה