משחק חדש עם ארסנל

משחק חדש עם ארסנל

צריך המלצות לשוער, בלם, וקשר במרכז בעיקר להגנה.
 
טוב כרגע אין עוד כסף

עשיתי רכש ראשוני: Kamen מאספניול, Fazio מסביליה, Palombo מספמדוריה הייתי חייב לחזק את הקישור וההגנה. ניסיתי להביא גם את ארשבין, אבל רוזיצקי ואדוארדו יחזרו עוד חצי שנה, אז העדפתי יותר לחזק את ההגנה והקישור ההגנתי. אלה שלושה שחקנים מצויינים, שעלו ביחד 44 מליון יורו. זה הרכש כרגע, אני לא מתכוון לעשות עוד שינויים, אבל אני רואה כל מיני הצעות על שחקנים, אז נראה. אבל בגדול, זה הסגל שלי לעונה. יש הרבה צעירים, אבל עם רוטציה נכונה אפשר להוציא את המקסימום.
 
בינתיים

היו לי 4-5 משחקי ידידיות, ו3 משחקי ליגה, היו לי אולי 2-3 פציעות של שבוע שבועיים לכמה שחקנים. נראה עוד כמה משחקים איך זה עובד. אני משחק עם הפאץ הראשון ד"א.
 

mongol1

New member
כן אני רואה כי ב2 ביטלו לפאזיו את

הקטע שהוא בלם אחורי, גם ויטסל יותר טוב בפאץ' הראשון, בשני הוא ממש חלש. אבל עדיין אני ואתה קנינו משחק כדורגל, לא בושידו , לא יכול להיות שכל משחק דקה 8 כבר שחקן נפצע, זה קורה, אבל פעם ב20 משחקים לא כל משחק, לא כל משחק 2 פציעות ירוקות שכל אחת מהן היא פציעה ל3 שבועות, וכן אני גם לא זוכר כלכך הרבה פעמים שחקן שנפצע דקה 95 שמשחקים בהליכה כבר.
 
Split view

לפני המשחק זכיתי למנג'ר החודש (ספטמבר) באנגליה.
לא יודע למה, היו שלושה נצחונות של 1-0 1-0 2-1 ולא הרגשתי שהכול הולך חלק. כנראה שכל השאר ממש גרועים. הפסדים: משחק ליגה ראשון הפסדתי לניוקסל, ובליגת האלופות להיידובן. אבל יהיה בסדר.
 

mongol1

New member
זה באג אדיר

גם אצלי זה ככה אני מסיים עם 10 עבירות במשחק הכי הרבה גג שבגגות והקבוצה השניה תמיד עם איזה 30 עבירות. גם אם אני משחק על תיקולים אגרסיבים זה לא עובר את ה10 וכל הזמן יש לקבוצה השניה מלא צהובים.
 
מנצ'סטר יונייטד בחוץ 1-1

התחיל גרוע, אבל השתפרנו מאוד בהמשך, ואז באה גם ההרחקה של פרדינד והיינו מאוד קרובים לניצחון. אבל לא נורא, אחרי מה שראיתי אתמול בטלויזיה, ההישג שלי מצויין.
 
ככה עושים את זה, ונגר

קיבלתי את יונייטד בגביע הליגה, משחק ראשון אצלי בבית היה פשוט מצויין. אני חושב שאם הייתי פותח בהרכב הרגיל עם וולקוט הייתי מקבל בראש, אבל החלטתי לשחק עם שני מגנים בצד ימין לראשונה, סגנה יהיה מגן, ואבוה יהיה קשר ושמתי אותו mark על רונלדו. רונלדו לא הורגש בכלל במשחק (ציון של 7.1) תוך 20-30 שניות כבר היה גול. היה שער שנפסל לאדביור, היו גם עוד 2-3 מצבים של 99% שער, לעומת השערים של יונייטד שבאו ממצבים נייחים.
 
והמשחק במנצ'סטר

אדביור ורוני פצועים, אז וולקוט וברטוב שיחקו. ולמרות זאת, היה משחק משוגע....
 
למעלה