משטרת הערסים תחת 'שלטון הימין' מכה שוב, הפעם בתושבי אלעד

משטרת הערסים תחת 'שלטון הימין' מכה שוב, הפעם בתושבי אלעד

עושה רושם שתחת 'שלטון הימין' של הליכוד המושחת ומנהיגו ביביהו משטרת הערסים מגיעה לתחתיות שלא נראו בעבר בכל הנוגע להתעללות באזרחים.

המשטרה עצרה בלי סיבה אוטובוסים של תושבי אלעד לשעה וחצי במשטרת פ"ת
קרן נויבך
פרסום ראשון:
10:28 ,14.09.16
| עדכון אחרון:
10:34 ,14.09.16
באלעד עדיין לא התאוששו מן האירוע שבמהלך יום הקהילה - משטרה על אף שזה קרה לפני שבועיים, מאות תושבים מצאו את עצמם נוסעים בחמישה אוטובוסים של חברת קווים שהיו בדרך לישוב נעצרים ע"י המשטרה ומופנים לעבר משטרת פתח תקווה. שם הוחזקו נוסעי האוטובוס, נשים, גברים וטף במשך שעה וחצי נוספות מבלי שהותר להם לצאת מן האוטובוס, בלי מים וגם בלי שאפשרו להם לצאת לשירותים.
דני, שרעייתו ובנו בן השנתיים וחצי היו על האוטובוס סיפר על כך הבוקר בסדר יום. הוא נסע עם בנו התינוק היונק למשטרת פ"ת וביקש שישחררו את אישתו, אבל השוטרים סרבו והתירו לה לרדת מהאוטובוס רק כשכל נוסעי האוטובוס שוחררו.
במשטרת ישראל אמרו בתגובה כי המשטרה נערכה למנוע הפרות סדר ע"י מפגינים שבקשו לשבש את יום הקהילה - משטרה שנערך באותו יום באלעד. במסגרת ההערכות זוהו מספר אוטובוסים אשר על פי החשד הסיעו חלק ממפירי הסדר ולכן נותבו למשטרת פ"ת ולאחר בדיקתם שוחררו.
אז נוסיף שעל פי העדויות שהגיעו אלינו זה פשוט לא נכון, איש לא נבדק באותם אוטובוסים. הם הוחזקו במשך שעה וחצי ואז שוחררו, בלי שום בדיקה.

http://www.iba.org.il/bet/?entity=1183001&type=1
 

marabo

Well-known member
כמה אופייני למשטרת ישראל, שילוב של כוחניות ועצלנות

הרי אם חשדה המשטרה שיש באוטובוסים הללו מי שהולך להפר סדר היה עליה לחקור ולברר במי מהנוסעים מדובר ולשחרר את השאר לדרכם. למה אמא עם תינוק יונק צריכה להתייבש באוטובוס? את מי היא מסכנת? אבל למה ששוטרי משטרת ישראל יתאמצו? שייתיבשו כולם באוטובוס ואחרי שהם יגמרו בנחת את "יום הקהילה" או איך שהם לא קוראים לזה שילכו כולם לדרכם, בינתיים השוטרים בתחנה יוכלו להמשיך לשתות תה או לתכנן לאן ילכו בנופש הבא שניתן להם בחינם.
 
למעלה