משפחתון אחרה"צ/ערב - קיים ?

carmitz

New member
משפחתון אחרה"צ/ערב - קיים ?

שלום לכולן, אני כרמית, אמא לתינוקת בת חמישה וחצי חודשים . שאלה: מדוע לא ( או האם.. )קיימים משפחתונים הפעילים משעות אחר הצהריים ועד הערב ? ישנה אוכלוסיה לא מבוטלת של אנשים שעוסקים במקצועות הפעילים בשעות אלו,או אלו העובדים במשמרות שונות, ובעצם, מעבר למטפלת או בייביסיטר אין לנו מענה לצורך הזה. מה עושים ?
מכיוון שהסטודיו שלי נמצא בעצם בבית מגורי, אני זקוקה למקום אייכותי וטוב שאליו אביא את ילדתי, לפעמיים שלוש בשבוע . יש למישהי רעיונות ? ראשון לציון - מערב ישן .
 

carmitz

New member
וואלה ../images/Emo6.gifחשבתי על זה,שאם יש מישהי

שקוראת וחושבת על
רעיון חדשני
, אפשר לומר מהפכני
... תהיה לה הצלחה גדולה. זה כמובן בתנאי שהיא עומדת בשאר הקריטריונים של מטפלת טובה וחמה.
 

michal@gal

Active member
מנהל
יש אחד כזה שאני מכירה

באחד הקיבוצים באיזור חיפה, מעון שפועל 24 שעות ביממה, ומיועד בעיקר להורים שעובדים בהיי-טק. לא יודעת אם הוא פועל גם כיום. רק זוכרת שפתחו אותו בזמנו.
 
כן, יש למישהי רעיונות ../images/Emo13.gif

למצוא מס' משפחות עם אותו צורך, ולפרסם שמחפשים מטפלת למס' הילדים שיימצא ולשעות הנדרשות. מובטח לך שתימצאנה מטפלות מתאימות במצב התעסוקה הנוכחי (וגם בלעדיו).
 
ואגב, אני מכירה לפחות 2 מקרים בהם

מצאו מטפלת לכמות ילדים מסויימת בדרך כזו (הפרסום הראשון הוא לחיפוש ילדים בעלי אותו צורך, כמובן).
 

ELLA32

New member
הבעיה במקום כזה

שלא תמיד יש מספיק ילדים לשעות הערב, אז לא משתלם לפתוח כזה מעון.. בתור מי שעובדת במשמרות, זה אכן חסר. יש סבא סבתא..
 
לדעתי זה לא קיים כי

בדר"כ יש את ההורה השני שיוכל להשגיח על הילדים בשעות הערב. מספר ההורים שאכן עומדים בפני הבעיה ואין להם סידור הוא קטן ולא משתלם לפתוח עבורם מעון.
 

carmitz

New member
../images/Emo13.gifאני מתכוונת למשפחתון של

שלשה- ארבעה ילדים . לא מעון . וכשאני מדברת על אחר"צ אני מתכוונת למשל לזה שיום חוגים שלי מתחיל ב 15:00 ומסתיים בסביבות שמונה+ בערב. לא חושבת שבנזוג הוא המענה כאן, וסבתא עוזרת אבל, יש לה חיים משלה. לדעתי כמות האוכלוסיה שזקוקה היא הרבה יותר גדולה ממה שנראה.
 

carmitz

New member
אני יודעת שזה לא ממש קיים ולא פשוט

למצוא. בראשון לציון אני מניחה שזה אפילו עוד יותר מורכב.. אבל מי יודע .. אולי אני זורקת כאן כפפה, ואולי.. עוד אימהות שעובדות אחר"צ יתאגדו למטפלת אחת טובה באיזור ובשעות האלו. תודה על התגובות.
 
למעלה