משתפת

libbie37

Active member
היי ,אני נשואה 10 שנים עם ילדים. כבר בתחילת הקשר לא הייתה בינינו תקשורת מינית פתוחה, כל פעם שהייתי פותחת את הנושא ומדברת על מה שהייתי רוצה לשנות ושאולי נלך לטיפול מיני (הוא לא מתפקד מינית אלא רק בתנוחה אחת ספיציפית, ולא פתוח מינית, היינו עושים סקס אולי פעם בחודשיים- שלוש ) הוא היה
 
נערך לאחרונה ב:

מריוס זכריה

Member
מנהל
תודה על השיתוף הכנה.
צר לי שהפרוייט הגדול של המשפחה שלך לא יצא כמו שרצית. לא שלם. אני יודע שזה מאוד כואב (גם אם ציניים יגידו שכיף לך).
ואני מעריך שאם את לא מרוצה ומסופקת [לא רק מינית], קרוב לוודאי שגם הוא לא. ככה זה בזוגיות. אושר הולך ביחד, וחוסר אושר גם כן הולך היחד.
וכמובן, הקורונה עושה הרבה דברים קשים יותר משהם היו בימים כתיקונם. אין לי מה לחדש כאן. אבל שוב, משתתף בצערך (וצערכם).

לא ביקשת עצה, אבל אני מרגיש מחוייב להעיר שיתכן שיש עוד דרכים שבהן את יכולה באופן חד צדדי (בלי שהוא בכלל מודע לכך) לעזור לו להפתח מינית.
כי בסף הכל, כמו כל אדם שניגש לבעייה שחדשה לו, ניסית לעבוד עם הכלים שאת מכירה. אבל לעולם יש יותר כלים וגישות מאשר אדם אחד מכיר. ויכול להיות שייעוץ והדרכה שתקבלי את לבדך יתנו לך כלים חדשים.

הדבר הזה נאמר בלי שום שיפוט, רק כעצה פרקטית, מאחר ואת עצמך לא ממש מאושרת מהמצב.
___________________________________________________
מריוס זכריה, מטפל, מנחה ויועץ אישי, זוגי ומשפחתי
 
אסור לבגוד בחיי נישואין. זה מקניא והורס את הקשר ונישואין מקודשים כדי לגדל ולאהוב את הילדים כל החיים. נסו לעשות משחקים מקדימים, דברים מהנים, אפשר אפילו להתחיל מנשיקות פשוטות ולאט להגיע למצבים יותר קרובים. תזרמו ותיהנו מהקרבה, אבל יותר חשוב: עשו אותה בעיקר מאהבה, ופחות להנאה לשמה.
 
למעלה