מתארגנת הפגנה בסינמטק תל אביב

מתארגנת הפגנה בסינמטק תל אביב

מתארנת הפגנה ברחבת סינמטק תל אביב נגד הטבח שמבצע צבא לבנון במחנה הפליטים הפלסטיני נהר אל בארד. כל המעוניין לעזור בארגון ולהשתתף להשאיר מסר, ניתן גם במסר אישי. תודה
 
מה היכולת של כמה סהרורים בת"א

להשפיע על מממשל לבנון? הפגנה בסינמטק בעד אל קאעידה שתופס אחיזה בלבנון? אני למשל חושב שחשוב שהממשלה החוקית שם תפרק את כל המליציות (ובראשן החיזבאללה) שהורסות את החיים בלבנון.
 

אישלום

New member
בישראל לא מפגינים נגד לבנון, נלחמים בה !

בדיקחה חבוטה... במדינות דמוקרטיות הפגנות נועדו להפעיל לחץ על השלטון באותה מדינה. אין שום חוכמה להפגין נגד מדינה שמוגדרת מדינת אויב.
 

אישלום

New member
בדיקחה = דחקה + בדיחה

אז מה אם במקור זו הייתה סתם טעות... הגילויים הכי גדולים התגלו במקרה...
 
אני לא רואה בלבנון מדינת אויב, רק שכנה.

חבל שאוסף של כנופיות וגורמי חוץ ראדיקלים תפסו בה אחיזה והורסים את המדינה.
 

אישלום

New member
מה שאתה רואה בה וודאי חשוב, אבל המציאות...

הרוב בלבנון הוא מוסלמי קנאי. חבל, בטח שחבל, אלא שהמציאות היא שממשלת לבנון מסרבת לחתום הסכם על שלום עם ישראל, אף שישראל לא מחזיקה אפילו בנסטימטר מרובע אחד משטח לבנון, התירוץ של חוות שבעה לא מחזיק מים, הסכסוך שם הוא יותר על השאלה האם השטח הוא סורי או לבנוני.. ובנתיים מאפשרת ממשלת לבנון את קיומן של מליציות חמושות. נכון שבחודשיים האחרונים מנסה צבא לבנון ללחום בחלק מאותן מליציות, אולי זה סימן לשינוי... צריך להמתין ולראות.
 
ממשלת לבנון נאלצה להשלים עם קיומן של מליציות

מקומיות. בגלל חולשה. לאחר המלחמה האחרונה שולטים האו"ם והצבא הלבנוני על דרום לבנון ובעידוד המערב מנסה ממשלת לבנון לתפוס פיקוד על המדינה. ראה את ההתנגשויות בזמן האחרון עם אחד מפלגי אל קאעידה. בימים אלו מקיימים הצרפתים פגישה בין מנהיגים לבנונים בנסיון להגיע להסדר של פירוק כל המליציות המקומיות. הלואי שיצליח. בשירשור אחר אנו מדברים על נושא מדינה דו לאומית. החשש הוא שזה יראה בדיוק כמו לבנון - מליציות מוסלמיות רדיקליות הנשלטות וממומנות על ידי גורמי חוץ קיצוניים (כמו אירן, סוריה ואל קאעידה) תופסות אחיזה על חבלי ארץ מסויימים ולשלטון המרכזי אין כל אחיזה שם. אני חושב שיש אצלנו נכונות להרבה וויתורים אבל בטח לא להתאבדות.
 
למעלה