מתוך מערכת "אפקה נט":

מתוך מערכת "אפקה נט":

המכללה נאבקת על חניות הסגל
כותרת: סנדול רכבים שיחנו במקום חנייה שמור לעובדי המכללה לציבור הסטודנטים שלום, בעת האחרונה רבו המקרים בהם חונים סטודנטים בחניות השמורות לסגל האקדמי או המנהלי של המכללה, למרות קיומם של שלטים ברורים המבהירים כי מקום החנייה שמור. הנהלת המכללה רואה בחומרה רבה מקרים אלו, המהווים זלזול בוטה בנהלי המכללה ובקניינה, וחמור מכך, מעידים על חוסר תרבות אנושית בסיסית שספק אם מי שלוקה בה מקומו בין כתלי המכללה. ברצוני להודיעכם כי החל מהיום, רכב שיחנה במקום חניה שמור יסונדל. שחרור הרכב יעשה בלשכת המנכ"ל בלבד תוך כדי הגשת תלונה לפי תקנון המשמעת של המכללה והעלאת הסטודנט לוועדת משמעת ע"פ סעיף 21 לתקנון המשמעת. איננו ששים להשתמש בשיטה זו אולם לא נהסס לבצע זאת. אנא חסכו לנו את ההתלבטות. בברכה, ארז ברקת מנהל מחלקת בינוי ומשק מה דעתכם? מוגזם? לגיטימי?
 

rois5

New member
אני תמיד מחנה בחניות של הסגל

אבל בעיקר בערב כאשר הנשיא כבר בבית... ככה לא מסנדלים לי
 

rois5

New member
זה בסדר, יש לי דיסק באוטו

ובפעם האחרונה ששמו לי מדבקה על הרכב, קילפתי אותה בעדינות והיא הייתה אחרי דקה על האלפא של המנכ"ל!
 
ראשית, הייתי מציעה לך לחסוך בסיפורי גבורה

שנית, סנדל לגלגל לא ניתן להורדה בקלות כ"כ
 

elil1975

New member
../images/Emo163.gif אני רק יודע איך מסנדלים סטודנט באפקה

אבל איך מסנדלים רכב בחיים לא ראייתי. סליחה על הבורות, אבל מה זה אומר בדיוק ? אולי מהנדסי המכונות שלנו יסבירו לי... אגב, אם כבר "מסנדלים", אז אולי "יסנדלו" גם רכבים שחונים על 2 חניות במקום על 1 ? ומה עם חנייה על אדום-לבן במעברים ? ומה עם הנסיעה נגד הכיוון התנועה ? אגב היא עבירה מאוד פופולרית אצלינו בקריה... אולי גם על כל אלה ועדת משמעת ?! תסלחו לי שוב על שאלת תם, אבל לא לשם כך יש משטרה ?
 

elil1975

New member
../images/Emo3.gif תודה על ההשקעה

זה באמת נראה לא חוקי, אם כי מי שחונה בחניה פרטית, מגיע לו עונש. ולהעניש במקרים כאלה מוסמכת רק משטרה.
 
לגיטימי מאיזו בחינה?

מבחינת החוק, אני לא בטוח שזה לגיטימי, אבל לעניות דעתי מי שחונה במקום שאסור לחניה עבורו, יאה שישלם על כך. הצעד נכון, רק שאני לא בטוח שהוא חוקי....
 

dotan51

New member
מישהו בדק אם

כל החניות המסומנות של הסגל אם אכן של המכללה? הרי כל החניון הזה (אחוזת החוף) הוא ציבורי לרווחת התושבים והסטודנטים, האם המכללה משלמת על המקומות המסומנים האלו לעירית ת"א? או שיש כאן השתלטות ועבירה כפולה על החוק?
 

elil1975

New member
../images/Emo45.gifגם אני חושב כך

עובדה שהטנזים של העיריה לא נכנסים פנימה אלא "עובדים" רק בחניה החצונית.
 
אבל גם ב"פנימית"...

מסתובבים נציגי הרשע והאופל מחופשים לפקחי עירייה....
 

elil1975

New member
זהו, שהם רק מסתובבים ונושכים שפתיים מרוב כעס

אבל אני בכל זאת נזהר גם בחניה הפמימית, משום שמנוולים לעיתים משנים את החוקים ושוכחים לספר לנו...לי יש תמיד את המזל לטעום את זה על בשרי. אתה ראיית, שאי פעם הם נתנו שם למישהו דו"ח ?
 


למי שלא חונה בחניה מסודרת הם נותנים דו"ח. כן. יש כאלו שעומדים בראשי המפרצים, כשרק שני גלגלים על המדרכה... ואלו עשויים לקבל דו"ח. מזל שאין לי את הבעיות האלו לרוב....
 

galit3880

New member
כן כן בפנימי ...

הגעתי לפה לשאול מה נשמע ??? לוחם החופש מה קורה איתך ???
 
למעלה