מתחילה לחשוב שאולי אני א-רומנטית ואני מבולבלת

0כריס0

New member
מתחילה לחשוב שאולי אני א-רומנטית ואני מבולבלת

איך ידעתם שאתם א-רומנטיים? איך זה משפיע על החיים שלכם?

פתאום חשבתי שאם אני שוקלת בני זוג לפי האם הייתי רוצה שהילד שלי יהיה כמוהם( הלוואי שזה היה בגלל השעון הביולוגי, אמרתי את זה כבר לפני שנים) ונשמע לי אידאלי לגור בשכנות עם חברות ולגדל איתן את הילדים אולי כדי לי לברר את הנושא עם עצמי
 

Ayelet 363

New member
מהחוויות שלי

אני התחלתי לחשוד בנוגע למה שאני רוצה כי היה לי קראש על מישהי ואחרי הרבה זמן הבנתי שגם אם היא הייתה רוצה זוגיות רומנטית איתי, אני לא רוצה את זה איתה, ואז הבנתי שאני גם לא רוצה את זה עם אף אחד אחר. במקרה שלי, מה שקרה הוא שהבנתי שאף אחד מהקראשים שהיו לי (ושעוד יש לי) לא היה רומנטי מעולם, ושאני רוצה מערכת יחסים זוגית ולעשות כמעט כל מה שהחברה מחשיבה לרומנטי, אבל אני חווה את זה בתור חברות, וזה בעצם לא שונה מבחינתי ממערכת היחסים שלי עם אחותי, ומחברויות שהיו לי עם חברות שמבחינתי היו אחיות שלי, מאותה הסיבה. גם לגבי ילדים. אז הייתי נחושה על אימוץ (כיום אני נייטרלית בין אימוץ לבין שלא יהיו ילדים אנושיים). גם אם יהיו לי ילדים וגם עם לא, לגדל ילדים עם חברים ועם בני זוג זה לא פחות טוב, ומה שתיארת נשמע לי אידיאלי מאוד.

&nbsp
עבר הרבה זמן בין מה שקרה לבין ההבנה שלי שאני א-רומנטית, אבל זה התחיל את זה, והסיבות שבגללן ההבנה הזאת התעכבה מאוד היו חוסר הבנה עמוק וארופוביה מופנמת.
&nbsp
אני גם א-מינית והא-מיניות שלי עזרה לי להבין שאני א-רומנטית. אלה שני דברים שונים ונפרדים, אבל באותה התקופה הבנתי שאני גם לא רוצה שום דבר מיני עם אותה אחת שהיה לי קראש עליה ושאני בעצם לא רוצה שום דבר מיני, וזה עזר לי לעורר את השאלות לגבי מערכות היחסים שאני רוצה שיהיו לי.
&nbsp
לגבי השאלה איך זה משפיע על החיים שלי, אני תוהה למה התכוונת, כי יש לי דרכים שונות לענות על זה ואני יכולה לפרט על זה הרבה, אבל אני לא בטוחה אם הבנתי את השאלה שלך נכון.
 
למעלה