מתחילים להריץ את שינוי לראשות?

Ashdodia

New member
מתחילים להריץ את שינוי לראשות?

שלום, אני רק תוהה האם הפורום נפתח כיוזמה פרטית או מתוקף היותו של מנהל הפורום יו"ר שינוי באשדוד וכחלק מתחילת ההתמודדות? בכל מקרה, כולי תקווה שאיזושהי מיפלגה, תחליט שהיא מתמודד לראשות העיר ותציב קליבר בראשה שיינצח את כל המושחתים... מושחתים, נמאסתם!
 
תשובה

הפורום הוא פורום א-פוליטי. ונועד לכללי תושבי העיר לדיון בנושאים שעל סדר יומה של העיר. כמו כן אינני יו"ר שינוי באשדוד למרות שאני לא מסתיר את העובדה שאני פעיל בתנועה. כך שאת מוזמנת לשמור על קשר ולקחת חלק פעיל בפורום.
 

Ashdodia

New member
א-פוליטי?

1. אני בחור. 2. לא קיים במדינה שלנו המושג "א-פוליטי"... 3. מי יושב ראש שינוי באשדוד? 4. האם אתם מתכוונים לרוץ למועצת העיר ? 5. האם אתם מתכוונים לרוץ לראשות העיר ?
 
אכן כך

1. קיבלתי את התיקון 2. מסתבר שכן, פורום יכול להיות א-פוליטי במיוחד אם המטרה שמוגדרת מראש היא לא עיסוק בפוליטיקה 3. יו"ר שינוי באשדוד הוא יצחק גל, לשעבר קב"ט העיריה. 4. כן, תראה כתבה מחר בשבוע באשדוד. 5. לא
 

Ashdodia

New member
וזו מטרה א-פוליטית?

"נושא הקהילה: פיתוח העיר ובנייה, החלטות מועצת העיר, גובה הארנונה והמיסים, הביוב סתום, הפארק ליד הבית מלוכלך ועוד. וכמובן כל דבר שמרגיז אותכם בתוך העיר. זה המקום לדון על פוליטיקה במקומית והבחירות המוניציפליות הקרובות להרכבת מועצת העיר וראשות העיריה. "
 
בין היתר אבל רק

טבעי שהפוליטיקה המקומית היא חלק מחיי היום יום בעיר. פורום פתוח לכלל מגוון הדעות והאמונות. בנוסף לכך פורום אשדוד הוא המקום למפגש וירטואלי בין תושבי העיר ודיונים בכלל הנושאים שקשורים לעיר (בין היתר גם הנושא הפוליטי אבל לא רק)
 
למעלה