מתיחת פנים וצואר

מתיחת פנים וצואר

מחפשת מישהי שעברה מתיחת פנים וצואר עם רופא שעובד עם קופ"ח מאוחדת, וממליצה עליו. רק מנסיון אישי בבקשה, אני מאד פוחדת.
 

oksiraminov

New member
אני עשיתי מתיחת פנים

לפני הרגיש לי ממש ביג דיל. בכל זאת הפנים וממש בדקתי כמה שיותר דעות. תמונות. עברתי בערך את כל המרפאות. באתי מפוחדת למרפאה שבחרתי וידעו לתת לי תשובות לא רק מה שאני רוצה לשמוע. ראיתי דרך זה את הניסיון שלהם והתאמה אישית לפי צרכים של מתיחת פנים לכל אחת. בואי נגיד שאני לא נראית מופתעת. עשיתי את זה די לייט. אבל עדיין שדרג אותי מאד ולא כולם שמים לב שעשיתי מתיחת פנים. כן כאב קצת בימים הראשונים. אבל אני כבר למעלה משנה אחרי המתיחת פנים ומאד מרוצה מהתוצאה זה לגמרי לא הסטיגמה שחשבתי עליה לפני. בקיצור ממש ממליצה . כנסי לד"ר שבשין . יעזור לך להתחיל ולהבין מה את רוצה ומה מתאים לך. לא תביני אחר כך למה חיכית כל כך הרבה זמן
 

noa054

New member
ללכת על הרמת פנים עם חוטים?

ארנבון,
יש כל מיני סוגי מתיחת פנים. מאד תלוי מה סוג המתיחה שמתאים לך. יש ניתוחי מתיחת פנים מקיפים יותר במידה ויש צורך ויש הרמת פנים עם חוטים שזו מתיחת פנים שונה. ומן הסתם מתומחרת באופן שונה ממטופל אחד למשנהו. לאף אחד מאתנו אין את אותו הפרצוף :)
אני לא יודעת אם אתה אישה או גבר. אבל הבלוג הזה מיועד לנשים והוא ממש נותן טיפים הכי חמים שמבוסס על טיפולים שגולשות ברשת עשו. יש מידע מפורט לגבי סוגי טיפולים שונים. לי מאד עזר בהתחלה .
 
למעלה