מתייעצת לגבי סוג תרפיה מומלץ

חננה013

New member
מתייעצת לגבי סוג תרפיה מומלץ

שלום לכולכם/ן


הבחורצ'יק שלי, בן שש וחצי עם ADHD שמתבטא בעיקר באימפולסיביות בלתי נסבלת.
בעבר לקחנו אותו לבריכה טיפולית, גם לעזור לאימפולסיביות שלו וגם כטיפול רגשי. מאז עברה תקופה, ובעקבות כמה מקרים על הפנים שהיו איתו גם במשפחה הקרובה, גם מול המשפחה המורחבת וגם בכיתה - אני שוקלת לקחת אותו שוב לתרפיה כלשהי, ומתלבטת איזו.
מצד אחד שמעתי נפלאות על תרפיה בבעלי חיים, וזה גם מדבר אליו מאד, מצד שני - תרפיה במוסיקה. הוא ילד מוסיקלי מאד, זה בולט כבר מגיל צעיר, וגם זה נשמע לי כמו משהו שיחייב אותו לשלוט על האיפולסיביות שלו, כי אתה לא יכול ללחוץ על מה שאתה רוצה באורגנית אם אתה רוצה לנגן מנגינה יפה.
אני גם מתלבטת על ספורט, גם ספורט טיפולי וגם סתם חוג ספורט. מצד אחד - זה עוד תרפיה ומקום שהוא יכול להתבלט בו לטובה לשם שינוי, ומצד שני - הוא מתעלל באחיו הקטן גם ככה....

אשמח לשמוע מהניסיון של ההורים כאן, מה עזר יותר ופחות ומה הייתם ממליצים לנו.

תודה רבה ורק בריאות.
 

מוד Mood

New member
תרפיה באמנויות ובישול

היי, שמי דומיניק, ויחד עם שתי שותפותיי תרפיסתיות בתחום האומניות וטיפול בבישול, מנהלות את מרכז מוד-תרפיה באומנויות ובישול. את מוזמנת להיכנס לדף הפייסבוק שלנו בנושא תרפיה באמנויות ובישול
https://www.facebook.com/FoodAndArtTherapy/
או לפנות אלינו להתייעצות ראשונית דרך המייל: [email protected]
טיפול בבישול הוא גישה בתרפיה, שנועדה לסייע לקשיים רגשיים, התנהגותיים, נפשיים וגם משפרת יכולות מוטוריות דרך עבודה במטבח ושימוש במזון. המטופלים והמטפלים מכינים יחד אוכל במטבח הטיפולי ודרך התהליך המשותף, עוסקים באופן סמלי בקשיים, במגבלות, במצוקות ובמשברים.
במרכז מו·ד אנו מציעות תרפיה באמנויות, טיפול דרך בישול או טיפול משולב אמנויות ובישול: טיפול פרטני (מטפלת ומטופל), טיפול קבוצתי, טיפול זוגי, טיפול משפחתי, הדרכת הורים ובנוסף מתקיימות במרכז סדנאות בישול.
 
למעלה